Snelle levering, correcte klantenservice en goede kwaliteit

Ik heb online een grote, best dure rotan eettafellamp besteld. Levering was snel en volgens afspraak. Contact met de klantenservice was correct en vriendelijk. De lamp is exact volgens de foto op de site. Hij werd compleet met alle montage onderdelen en instructie geleverd. .. en hij is prachtig, ik ben er blij mee !!

Prachtig mooie set lampen

Ik was blij verrast door de snelle levering en in het echt zijn de lampen nog mooier dan op de webshop :-)

Super snel antwoord en levering

Na een kleine vraag, mail gestuurd. Snel antwoord op ontvangen. Lamp ‘s middags besteld en volgende ochtend in huis. Sneller dan verwacht! Top service!

Goed product snelle levering

Duidelijke website, goede afhandeling, product klopt!

Prachtige lamp en prima service!

De website geeft duidelijke foto’s en productinformatie. De lamp werd snel bezorgd en was precies zoals beschreven. Ben er heel blij mee!

Prachtige lampenserie van de Hollandse "Anne"

De lampen die ik gekocht heb van "Anne" zijn prachtig, robuust, stoer en heel apart. Dat ze uit ons eigen land komen vind ik helemaal geweldig en de service die Directlampen mij gaf vond ik heel bijzonder.

Snelle service en een top product

Snelle levering en het product doet aan mijn volwachtingen, top!

Toppie!

Artikel zoals omschreven keurig vetpakt en snel geleverd

Het lampje wat we besteld hadden werd snel bezorgd. Was goed verpakt en het lampje was precies wat we zochten.

Alles keurig volgens afspraak

Gewoon goed.

Goed en veilig verpakt. En staat zijn echt heel mooi.

Uitgebreid assortiment en snelle, correct levering

Uitgebreid assortiment. Lamp is snel en correct geleverd.

Snel en keurig geleverd!

producten voldoen geheel aan onze verwachting

degelijke uitvoering. Esthetisch fraai vormgegeven. Gezellig licht.

Heel goede afhandeling van mijn probleem

De lamp die ik gekocht had was na een jaar kapot. Ik kon de lamp terugsturen en kreeg binnen een week het aankoopbedrag teruggestort op mijn rekening. En ik kreeg ook nog 10% korting op mijn nieuwe aankoop. Prima!!!

Goede, snelle service

Lampen besteld, volgende dag in huis, keurig verpakt. Zeer tevreden!

Snelle levering, ruime keuze, goed verpakt.

Snelle en goede service

De lamp is snel en goed verpakt geleverd.

In 1 woord perfect, Snelle levering, En je krijgt wat je op de foto ziet. Een beste aanrader . Zelfs als je zoals ons,op een eiland woont. De levering is top.

Supersnelle levering. Mooie lampen.

Lampen voldoen 100% aan mijn verwachtingen.

Ik zocht 2 staande lampen aan weerszijden van de bank die als leeslamp en om schilderijen aan te lichten gebruikt kon worden. Niet te groot, op verschillende manieren verstelbaar, eigentijds, mooi en beetje stoer. Die wensen zijn nu helemaal vervuld.

Prima! Zo hoort het!

Precies zoals het hoort vind ik. Voorraad klopt, versturen klopt, informeren top, zo hoor je digitaal te bestellen.

Snelle levering voor een prima prijs

van een paar mooie lampen! Precies zoals op de plaatjes weergegeven.

Snelle, nette bezorging van een mooi product

Goed verpakt, snelle service, mooi product. Dik tevreden!

Fijn en snel

Lamp was snel geleverd. Fijne opties voor met name het peertje werden bijgevoegd zodat je niet nog los hoeft te zoeken naar een passend peertje