Zeer snelle levering!!!

Producten zijn zoals op de site, in perfecte staat in zoals ze weergeven staan.

snelle levering en mooie lamp

hele snelle levering en mooie minimalistische lamp

Prima service, snelle afhandeling.

Via internet terecht gekomen bij jullie bedrijf en binnen no time de lampen binnen. Dank voor de snelle service

Goede webshop

Snelle verzending Goed geprijsd Alleen de verpakking matig

even aanwennen zelf in elkaar te zetten

Snelle levering, prima lamp

Geen op- of aanmerkingen. Ben tevreden over het product en proces

Een feestje

De lamp was helemaal wat ik wilde maar helaas was er een defect aan. Na telefonisch overleg werd dit p een hele sympathieke manier opgelost.

Een klant gerichte houding en levering.

Snel en eenvoudige bestelling. Levering binnen enkele dagen indien op voorraad. Bij niet voorradig melding als er voorraad binnen is. In geval van issue snelle afhandeling.

duidelijk

ik wist nog niet veel van internet betalen. Tot een collega me wees op klarna(nog nooit van gehoord) werkt perfect voor mij

De lamp is goed aangekomen en heb hem in elkaar gezet en staat te schijnen in mijn kamer

Prijs kwaliteit is top!

Na een klein defect aan een lamp kreeg ik keurig excuses en heel snel weer eenzelfde die wel top was .

Hele mooie lamp en snelle levering !

Heel snel geleverd en precies zoals verwacht

Prima lampen en prima service

Snelle levering, prachtige lamp

Zeer goed!

Ik had 2 lampen besteld, maar achteraf bleek 1 lamp mooier te staan dan 2 naast elkaar. Aangezien ik geen printer heb kwamen ze bij Directlampen met de oplossing om de retourlabels naar mij op te sturen zodat ik alsnog de lamp kosteloos kon terug sturen. Ook had ik de lampen na het bestellen de volgende dag al binnen. Top

Goede prijs; degelijk en veilig verpakt; product naar verwachting.

Goede prijs; degelijk en veilig verpakt; product naar verwachting; helder licht b.v. om bij te lezen.

Buitengewoon tevreden

Lampen besteld. Volgende dag in huis. Prijs/kwaliteit zeer oke

Snel en goed geleverd

De lampen zijn zoals ze er op internet uit zien. Je krijgt wat je koopt.

Goed en snel

Zeer duidelijk en snelle levering

1 artikel was niet geleverd, maar daar had ik snel een reactie op met duidelijkheid.

Super aankopen, reuze blij mee!

Prettig geholpen in de winkel, lampen besteld, netjes op tijd geleverd en ze zijn zoals omschreven. Veel plezier van :)

Superklantvriendelijke mensen

Na twee keer een verkeerde lamp te hebben ontvangen, werd ik telefonisch ontzettend vriendelijk geholpen door Tim, die heel proactief en met een hoorbare glimlach zorgde dat ik niet veel later wél de juiste lamp in huis had. Die staat nu helemaal leuk te schitteren in onze woonkamer. Fijne, benaderbare winkel!

Zeer gemakkelijk met overleggen

Een vriendelijk en zeer goed bedrijf waar alles is met te overleggen. Snelle levering van producten.

Super snelle levering.

Besteld en daarna snel bezorgd.

Snelle goede service

Alle informatie goed kunnen vinden op de site, bestellen ging super makkelijk en na 1 dag een prachtige lamp in huis.

Prima, geleverd volgens afspraak.

Geleverd zoals was aangegeven.