Snelle levering, snelle reactie klantenservice bij fout

De lampen kwamen heel snel, maar helaas was de verkeerde kleur geleverd. Daarover heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Deze reageerde snel en ik kon kosteloos de lampen terugsturen om ze te ruilen. In de tussentijd opnieuw contact gehad omdat het mij niet duidelijk was of de nieuwe lampen inmiddels al verzonden waren. Ook deze keer kreeg ik heel snel antwoord. Een ruime week na het terugsturen van de eerste set had ik de juiste lampen in huis.

Snelle service, prima lamp

Leuke lamp gekocht, werd binnen 2 dagen geleverd. Staande lamp die als bouwpakket werd geleverd maar dankzij goede instructie zat de lamp snel in elkaar. Zeer blij mee!

top service!!

erg goede service

Top service en mooie lampen

Snelle bezorging en mooie producten!!

Voor herhaling vatbaar!

Snel geleverd, goede kwaliteit! Ben er blij mee

Oke

Goedkoop, snel leuk spul

Zo hoort het

Zeer snelle levering van een mooi product voor een scherpe prijs

mooie lamp, snelle service

de industriële (lees)lamp is helemaal naar wens. Geeft mooi en goed licht om bij te lezen. Door corona wat vertraging in de bezorging (op de site staat 2 dagen), maar na een week de lamp ontvangen.

Prima overzichtelijke site met veel keuze tegen goede prijzen. Levering zoals beloofd. Een aanrader.

Uitstekend!

Snelle levering! Uitstekende servies...

Mooi produkt Netjes geleverd

Snelle service en product was precies goed en keurig volgens de uitgebreide omschrijving op de site.

Alleen bezorging er vaag .Niet op de aan geven dag en tijd maar dagen later.

Snelle levering goede kwaliteit

Verrast hoe snel de lampen kwamen en een goede kwaliteit.

Super producten, snelle levering

Goede kwaliteit lampen en lichtbronnen!

Super mooie lamp super snel bezorgd

Duidelijke site met mooie foto's en veel informatie.Veel keus

zijn Goed

goed afgewerkt de heele bestelling

Goede ervaring met zowel de wandlamp als de 'slimme' ledlamp.

Positief, een mooie en sierlijke aanwinst in onze woonkamer.

Perfecte service na aankoop

De door mij bestelde lampen kwamen aan met wat schade, waarbij ik alleen een vervangend onderdeel nodig zo moeten hebben. Sharon heeft me heel goed geholpen en terwijl het eigenlijk niet mogelijk was de onderdelen opgestuurd. Top service!

Late levering

Zes dagen geleden wat gekocht en betaald. Snap dat postnl het druk heeft maar ontvang totaal geen info van directlampen Ook geen reacties op mail of chat. Heel jammer hoop dat mn bestelling een deze dagen geleverd gaat worden

Snelle levering, mooi product

Snelle levering , goede website heel tevreden

Hele goede service

Geven direct antwoord op vragen. Goede snelle levering. Fijne winkel met net even iets andere dingen als een ander.

Toppie

Goede snelle levering