Hele goede ervaring!

Bij Directlampen inmiddels twee keer al iets besteld en het kwam super snel en in uitstekende staat binnen. De lampen zelf zijn goed en degelijk en werken al weken naar behoren! Veel keuze aan lampen en zeker een aanrader!

Mijn eigen spotlight hoe vet is dat!

Ik ben erg blij met de lamp en het bevestigen was ook niet moeilijk. De behuizing zag er goed uit.

echte kwaliteit !

stoere lampen

Lamp was niet oké na contact alles prima geregeld

Goede overzichtelijke website

Als hierboven en snelle levering.

Goede ervaring.

Online bestelling snel geleverd. Toen met de montage iets stuk ging bij de showroom onderdeel gehaald wat op voorraad was.. Personeel erg prettig in de omgang. In één woord. Perfect.

Super leuk lamp

Super leuk lamp, lag Prijs, top !

Zeer tevreden!

Mooie lamp, goede prijs-kwaliteit en snelle levering!

Snelle levering!

Een 10 + wat mij betreft . Precies de lamp die ik zocht, eigenlijk nog mooier dan ik had verwacht . Zware kwaliteit en een supersnelle levering en over de prijs nog niet eens gesproken . Heel blij mee

Snel en prima geleverd .

Snelle levering , goed en degelijk verpakt. Zeer tevreden een aanrader.

Prima afhandeling van de bestelling, zoals het hoort

Prima afhandeling van de bestelling, zoals het hoort

Snelle levering, goede service

Lampen werden snel geleverd, kwamen goed overwen met beschrijving. Er miste wat bevestigingsmateriaal bij de lampen dat werd zonder gedoe snel nageleverd. Prima service dus.

Duidelijke site met voldoende keus vlotte en correcte levering mooi en goed product

Snel bezorg en mooie vormgeving

Goed en snel bezorgd

Prima bedrijf

Ruime keuze, mooie artikelen, gemakkelijk zoeken, leuke prijzen!

Prima levering

Goede, complete levering

Bestellen was eenvoudig Het wijst zich allemaal vanzelf De levering was snel en goed Jammer dat de 1363st niet leverbaar is Die wil ik nog graag hebben

Zoals het hoort

Product voor een goede prijs netjes 2 dagen later ontvangen. Helemaal goed.

Prima bedrijf

Snelle levering. Lamp heb ik omgeruild. Dat was geen probleem. Vriendelijk mailcontact. Uiteindelijk een prima lamp ontvangen.

Mooie lamp

Snelle levering, lamp was goed verpakt

Goede en snelle service

Zoals boven beschreven.

Fijne webshop!

Snel geleverd, mooie producten en duidelijke info over de verzending. Ik ben heel tevreden over mijn bestelling! Top!

prima eigentijds product voor een aanvaardbare prijs

bij mijn zoektocht naar moderne lampen die passen bij design klassiekers heb ik bij DirectLampen mooie opties aangetroffen en besteld.

Goede website

Snelle levering, en goedkoop.