Product stuk daarna geen contact meer

Slecht! Een kapotte lavalamp. Daarna vriendelijk telefonisch contact met een werknemer. Nee mevrouw het komt goed. Dit was op 5 dec. Daarna gemaild product terug gestuurd nog 2 keer gemaild en geen contact meer mogelijk. Gebeld.. Wordt niet opgenomen. Weer gemaild telefoon nummer achter gelaten en nog steeds niets gehoord. Conclusie verdrietig kind zonder lavalamp die hij van de Sint keer.

Geleverd, zoals beloofd!

Ben heel tevreden met Directlampen; mooie collectie voor mooie prijzen!

Door de grote collectie lampen is er altijd een lamp naar je keuze!

Precies wat ik zocht, prachtig

Goede website waar ik gelijk kon vinden wat ik zocht en dat voor een goedkoper prijs dan wat ik voorbij heb zien komen. Snelle levering, TOP

Lavalamp gekocht

Onze zoon heeft een lavalamp gekocht en is er erg blij mee. Hij vind hem gaaf

Stijlvol en elegant

De gekochte hanglamp Bollique combineert een sjieke uitstraling met hoogwaardige kwaliteit. De lamp heeft een solide constructie en is makkelijk op te hangen.

Prachtige lampen met advies welke lichtbron je kan gebruiken en ze kunnen het eventueel ook meeleveren. Snelle levering en goed verpakt.

Happy wife Happy live

Eerste bestelling geplaatst lamp kwam kapot binnen, melding bij jullie gemaakt paar dagen later kwam de nieuwe lamp de vrouw was weer Happy, goed geregeld Directlampen.nl

Uitstekende service!

De lamp werd met een gebroken glazen kapje afgeleverd. Er werd binnen een paar dagen een nieuw kapje afgeleverd.

De lamp past precies boven mijn tafel. Super snel bezorgt en het ophangen ging heel makkelijk.

alert en professioneel

foutje van mijn kant. kreeg daarna wel 25% korting een nieuw vervanging

Vlot besteld, vlot geleverd

Ik vond nergens mooiere wandlampen dan hier, vond gemakkelijk mijn weg op de website, kon vlot bestellen en er werd snel geleverd! Alles naar wens, dus.

Een hele mooie lamp via een makkelijk te gebruiken site, supersnel op de afgesproken plek, in mijn bezit!

Mijn lamp was niet verstelbaar, telefoontje gepleegd, lamp hing 8mnd. Kon gelijk terug, en binnen 4 dgn geld op mijn rekening.......chapeau!!!!!

Prettige snelle levering van een prachtige lampenkap en voet,ik ben er zo blij mee!!

Alleen maar positief,dit was mijn 2e bestelling bij Direct lampen.

Super mooie kwaliteit en service en snelle levering!!!

Uitstekend!!

Geweldige lamp

Lamp was prachtig,en niet duur...keurig op tijd.Helaas net te iel voor onze kamer...maar heb hem met spijt terug gestuurd.Vriendelijk contact met klantenservice.en fijm...betaling achteraf.

gewldige mooie lampen

heb twee lampen besteld , in het echt nog mooier als op het plaatje . ben er super blij mee . hele goede kwaliteit ! een dikke tien

Hele goede service

Ik had een mankement aan de lamp en was niet te herstellen. Ik werd super vriendelijk geholpen en ter woord gestaan. Ik heb een nieuwe lamp gekregen . Gewoon super!!

Snel geleverd, prima lampen

Snelle levering, goede prijs. Netjes geleverd. Produkt zoals omschreven op website

Supersnelle levering en prachtige lampjes.

Erg tevreden over Directlampen. Bestelling wordt meteen verwerkt. Alles in goede orde ontvangen en lampjes zijn precies zoals op de site wordt omschreven. Duidelijk foto’s ook!

Snel en goed geleverd

Ik heb diverse lampen besteld en alle bestellingen waren snel en goed geleverd

Snelle levering en hoed product

Heldere info, goede kwaliteit en netjes geleverd

De site geeft duidelijke informatie met goede realistische foto's. Na het bestellen is het product ook heel snel geleverd.

Uitstekende

Keurig op tijd bezorgd en Gmail en de lamp precies de zelfde als de twee andere hanglampen plus de lampen zaten er ook bij top