Sehr gute Qualität

Leichter Bestellverlauf Sehr gut verpackt Beste Qualität zu einem tollen Preis. Schnelle Lieferung

Artikel geliefert wie beschrieben

Qualität ist einwandfrei. Montage leicht und unkompliziert.

Ook goede service

Van de bestelde lamp was 1 glas kapot. Na foto gestuurd te hebben kreeg ik snel reactie. Ze lossen t snel en goed op. Zeer tevreden

Schnelle Lieferung

Lampe wie abgebildet. Schnelle Lieferung, sehr gut verpackt, einfache Montage. Sieht sehr schön aus.

Mooie retro lamp tegen een nette prijs

Mooie retro lamp tegen nette prijs en snel geleverd.

gevonden wat ik zocht

Heb gevonden wat ik zocht goede prijs mooi product en vlot geleverd.

Makkelijk besteld, snel en netjes geleverd!

Makkelijk besteld, snel en netjes geleverd!

Snel en kwaliteit

De omschrijving van de lampen in de webshop was heel duidelijk. Daardoor wisten we zeker dat ze zouden passen. De lampen waren heel snel binnen. Ze zien er mooi uit, Precies zoals de foto’s in de webshop. De zending was goed verpakt.

Prachtige plafond lamp/ventilator.

Ik kocht twee plafond ventilatoren met lampen. Ze werden snel geleverd. Zien er geweldig uit en werken ook nog eens geweldig.

Topbedrijf!

Alles ging smooth: bestellen, communicatie, service en levering. Niets van te zeggen....vandaar 5 sterren

Fijn maar langzaam

Heel mooi assortiment met super scherpe prijzen. De communicatie via de mail met leveringen klopte echter niet en de aankomst van de lampen was een stuk later dan gecommuniceerd.

Prima service en.vriendelijke klantenservice

week levertijd zonder erover te communiceren

prima spullen…slordige planning/communicatie

Toplampen

Een hele duidelijke website met een leuke collectie lampen. Je wordt goed op de hoogte gehouden via e-mail en de levering is lekker snel.

Snelle leveringen mooie lampen!

Snelle levering, mooie lampen voor een goede prijs! We zijn er heel blij mee!!

Goede service en snelle levering

Zag er heel erg mooi uit. En helemaal perfect geleverd

Overzichtelijke site en vlotte verzending!

Duidelijke overzichtelijke site met voor elke ruimte ruim assortiment lampen! Snel verzonden!

Duidelijke website en snelle correcte levering

Ik werd direct na mijn bestelling duidelijk op de hoogte gebracht dat de order was ontvangen en werd klaargemaakt voor verzending. Via track en trace kon ik duidelijk zien wanneer het werd geleverd. Binnen 4 dagen was de levering. Klasse!

Eerst aankoop. Direct goed bevallen.

schöne Lampe

schöne Lampe

Makkelijk besteld, snel verzonden. Lampen waren goed ingepakt.

Goede snelle bezorging

Super blij met mijn mooie cobra lamp. Snelle levering.

Schneller Versand, schnelle Lieferung, tolle Lampe, Preis-Leistungsverhältnis stimmt!

Goed verpakt snel geleverd

Groeneveldselaan 25