Snelle levering, prachtige lamp

De lamp was mooi op de website, thuis boven de tafel is het een plaatje, geeft gericht licht, was ook de bedoeling, dus helemaal tevreden!

Zien er in echt mooier uit dan op plaatje

Goede keuze Mooi materiaal

Snelle en gerichte service, en uiteraard mooie producten!

Lumineus

Zeer snelle levering. Besteld en dag later stond onze lamp te shinen.

Top kwaliteit en zeeeeer snel geleverd

Prijs- kwaliteit top zou ik zeggen. Om 15u in BE besteld, één dag later geleverd om 14uur, wat een service

Mooie producten, vriendelijk

Erg mooie lampenkap, snel geleverd. Ik dacht gezien dpd geen update gaf, dat de kap niet kwam. Gebeld, super vriendelijk te woord gestaan en volgende dag was de kap in huis

Snelle levering en uitstekende kwaliteit!

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

mijn wardering is prima

mijn wardering is prima

Toppp

Top perfecte bezorging,en afhandeling.

Goede site en lamp snel geleverd

Duidelijke website en lamp tijdig en heel geleverd

Bestelling correct geleverd. In elkaar zetten is te doen, met 2 personen om beschadigingen te voorkomen. Lamp bevalt, moet een beetje wennen aan het felle led licht. Jammer dat er geen korting mogelijk was via internetbestelling.

Correct en snel

De levering van de led vloerlamp met leesarm Mexlite Jens verliep correct . Helaas was het binnenwerk van een van de draaiknopjes scheef gemonteerd. Waardoor deze scheef op de lamp stond en bij gebruik de neiging had er af te vallen. Contact met Directlampen, deze gaf aan, kleine onderdelen worden niet nageleverd. Er wordt geen magazijn voorraad door Mexlite aangehouden. Ter compensatie 15% korting aangeboden. Deze procedure is snel en correct verlopen. Hoewel Directlampen hier wellicht weinig aan kan doen, is het toch van de zotte, dat kleine onderdelen niet worden nageleverd. Je zou de hele lamp moeten terugsturen. Ik wordt hier echt niet blij van, en dan heb ik mij nog zachtjes uitgedrukt. Zit nou opgescheept met een waardeloze draaiknop waardelooz. Aanbevelen ja Directlampen wel. MEXLITE TOTAAL NIET

Snelle afhandeling van de bestelling

Zie hierboven

Mooie kwaliteit

Ruime voorraad en snel geleverd. Prachtige lampen!!

Prijs kwaliteit

De solar tuinspots zijn van uitstekende prijs kwaliteit. Ondanks dat ze niet op voorrraad waren zeer snel geleverd.

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

Lampen voldoen volledig aan mijn verwachtingen en niet te duur. Blij mee. Snel geleverd ook.

Ruime keus goede prijs

Er is veel keuze op de overzichtelijke website. De filters werken handig en de prijzen zijn goed. Snelle verzending en de lamp was van goede kwaliteit.

Ik ben zeer tevreden met de snelle afhandeling van u kant

Ben heel blij met de aanschaf van mijn nijlpaardlamp staat op het bureau tussen de olifanten en chiraffes

Supersnelle levering en goed verpakt

Super snelle en geweldige service

Snel en netjes geleverd

Een dag na bestelling had ik mijn nieuwe lamp in huis. Hij zag er precies zo uit als op de foto’s.

Happy

Mooie lamp ben er happy mee

Ik was aangenaam verrast!

Goede communicatie. Zeer snelle verwerking en bezorging, uitstekend verpakt en mooi product.

Snelle levering en kwaliteit

Snelle levering en goede service