Keurig

Keurig netjes volgens afsprak

Prima lamp.

Prima spul.

Top bedrijf top lamp!

Zo blij met onze lamp goede snelle levering en goede communicatie

Mooie, kwalitatief goede lampen en een uitstekende service!

Ik heb pas online verschillende lampen aangeschaft waar ik heel erg tevreden over ben. Telefonisch werd ik uitstekend geholpen toen ik wat vragen had. Er werd fijn meegedacht. Ook het omruilen voor een iets grotere variant van 1 van mijn aangeschafte lampen, werd goed geregeld. De service was echt uitstekend! Verder vind ik dat ze een mooie collectie hebben van lampen passend bij meerdere stijlen.

Ondanks dat ik geen bestelbevestiging kreeg, waardoor ik ging twijfelen of het wel goed gegaan was, werden de lampen de volgende dag bezorgd!

Tevreden ,en was goed verpakt !

De verpakking is top ,zonder enige beschadiging !en produkt was als verwachting !

Goede service en vriendelijke klantenservice

Wij hadden 2 lampen besteld, kwamen beide helaas kapot binnen. Gebeld met klantenservice, ze zouden gelijk 2 nieuwe opsturen. Ook aangegeven dat er geen opvul-materiaal in de doos zat tevens stond er geen 'breekbaar' op de doos. We kregen netjes 2 nieuwe lampen binnen, er zat iets opvul-materiaal in de doos, maar helaas kwam er wederom één lamp kapot binnen. Opnieuw gebeld met klantenservice, ze sturen nogmaals een nieuwe lamp. Hopelijk dit keer met voldoende opvul-materiaal en vermelden ze 'breekbaar' op de doos. We wachten het nu af... In ieder geval goede service en medewerking vanuit directlampen. Mvg Ktd

Mooie lamp, onbeschadigd en snel bezorgd

Zeer snelle bezorging en erg klantvriendelijk telefonisch te woord gestaan

Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan per telefoon, de firma is telefonisch goed bereikbaar. De lamp is snel bezorgd, ik ben een tevreden klant.

Mooi product, straalt klasse uit. Snelle levering.

Product voldoet in alle opzichten aan de verwachtingen en werd snel geleverd.

Super! Probleem met defect supergoed verholpen.

We hadden een lamp besteld die na montage een defect bleek te hebben. Melding van gemaakt, waarna gekozen kon worden voor omwisseling. Pakket kon simpel via PostNL punt retour, nieuwe lamp werd al verzonden voordat de oude retour ontvangen was.

Prima duidelijke afspraken ook qua bezorgen

Hele mooie lamp gekocht die ik in een andere winkel nergens ben tegen gekomen

Contact gehad met een medewerker omtrent het nog niet ontvangen van mijn bestelde lamp. Echter was volgens gegevens track en trace deze wel bezorgd. Medewerker heeft het uitgezocht en de fout ligt bij DPT, deze had de lamp weer meegenomen omdat er niemand thuis was. Ik was de gehele dag thuis, had er vrij van mn werk voor genomen. Al met al is de lamp meteen weer opgestuurd, fijn gesprek gehad.

Goede service en snelle levering

De collectie is groot, helaas 1 artikel retour, de service is perfect. Een aanrader.

De geleverde lamp bleek een gebarsten glaasje te hebben. Na een telefoontje konden we de lamp kosteloos terug sturen. Al vrij snel werd er een nieuwe geleverd. Dat iets stuk is bij levering kan gebeuren. Hoe je dat vervolgens oplost geeft aan hoe klantgericht je bent en dat zit bij directlampen wel goed.

Prima website, veel keuze en snelle afhandeling

Veel keuze, heldere website, mooie producten en ruime keuze uit kwaliteit producten, voor elk wat wils en snelle afhandeling

Prima, zowel product als bezorging

Keuze kwam overeen met het plaatje op internet.

Top!!

Snelle levering en makkelijk bestellen!

Prima product, netjes en snel afgeleverd!

Snel en makkelijk per dag internet bestellen. Product keurig verpakt en snel geleverd. Goed geïnformeerd over levertijd, aflevertijd en retourmogelijkheden. Die waren niet nodig: product is helemaal top in orde en past perfect bij ons interieur.

‘n lekkere leeslamp..!

M’n tevredenheid kreeg al vorm bij de website: goede, duidelijke foto’s waardoor ik makkelijk kon kiezen. De geselecteerde, staande leeslamp werd snel geleverd. Hij moest nog wel gedeeltelijk in elkaar worden gezet, maar dat bleek geen probleem. Ik ben tevreden over de lamp omdat hij én gezellig, diffuus licht kan verspreiden én goed leeslijst. Al met al een lekkere leeslamp!

mooie robuuste keukenlamp

De bestelling is snel geleverd

Super blij met onze mooie lamp!

De lamp is prachtig, beschrijving klopt precies en op 1 dag was de lamp binnen. Kwaliteit prijs verhouding is top.

Snelle levering en mooie prijs. Service is uitstekend.

Ik had een lampenvoet besteld, die werd de volgende dag al bezorgd, maar was in 2 delen. Ik heb gelijk gebeld en mocht en kosteloos terug sturen en heb gelijk een nieuwe gekregen. Echt een top bedrijf.

Super tevreden

Blij, vrolijk en een beetje emotioneel:-)