Erg blij met de plafondspots.

Half jaar terug een staande schemerlamp gekocht, nu uit de zelfde serie de plafondspots.

Er zaten spikkels op de groene kap van mijn notarislamp. Dit werd snel opgepakt. Ik kon de lamp gratis retourneren en heb spoedig een nieuwe ontvangen, die er beter uitziet. Kortom, tevreden over de klantenservice.

Vlotte service

Prima product

Niets op aan te merken.

Op tijd geleverd. Goede instructies om hem in elkaar te zetten.

Mooie lamp, uitstekende service

Leeslamp en uplighter gekocht. Heel mooi en degelijk. Bij de leeslamp even zoeken voor installeren vd voet. Bij uplighter ging het onmiddellijk goed. Geeft veel licht.

Heel mooie industriële lampen

Prima staande leeslamp .

Na veel vergelijkingen van staande leeslampen kwam ik steeds weer bij deze Mexlite Dana uit . Niet verder gezocht maar besteld . Een prima lamp .

Snel geleverd, goed verpakt, extra accessoires, bijzonder goede werking, alles erg netjes afgewerkt.......... Direct na montage nog 2 lampen aangeschaft......

Snelle levering, goed product.

Snelle levering.

Snelle levering.

Mooie lamp.

Iets voor een classic interieur.

Stijlvolle hanglampen

Lampen met een mooi design, goede kwaliteit en een scherpe prijsstelling........samenvattend 'top'

Doen wat ze beloven

Snelle levering, goede communicatie daarover per e-mail, super blij met de mooie lamp.

Vloerlamp besteld en de volgende dag geleverd, mooie kwalitatieve lamp voldoet volledig aan de verwachting

Goede ervaring

Mooie lamp en netjes vlot bezorgd.

Zo super blij met de lamp

Besteld en binnen 3 werkdagen in huis super. Had de lamp ooit in een showroom gezien en was er weg van, mijn man vond de oude tafellamp prima zat. Heeft wat overredingskracht gekost maar ook hij is er super blij mee. Ja een verandering is zeker vaak een verbetering❤️

mooie lamp, constructief en kleur perfect.

Ik heb het muurplaatje verticaal geplaatst omdat ik bang was dat de lamp door zijn lengte niet strak op de muur blijft. Hiervoor ook wat grotere schroeven en pluggen gebruikt. Ik maak me wel wat zorgen over de manier over hoe het netsnoer door het armatuur wordt geleid. Bij een beschadiging staat er wel 230Volt op de metalen delen. Zeker belangrijk als de lamp veel in en uit geklapt wordt, of aan de lampenkap vaak gedraaid wordt.

Perfekt

Tweede item gekocht, eerste via Blokker 2e direkt fantastische verpakkingen

Precies goed de lamp die we besteld hebben.

Was nog beter dan wat ik verwachten.

Supersnelle levering, zeer mooie lamp, en dat voor een miniprijsje. Ben zeer tevreden voor de goede service.bestel de volgende lamp weer bij jullie.

Prachtige lamp. Moderne uitstraling. Zeer prettig als leeslamp.

Top lamp

Na eerst zeven winkels te raadplegen zonder gewenste lamp te vinden de juiste lamp bij directlampen.nl gevonden. Led, dim, goede prijs, thuis bezorgd. Super blij.

Helemaal happy

De lamp is snel geleverd, is precies naar verwachting en staat super mooi!

Mooi design

Lamp gekocht, design is helemaal goed en doet wat het moet doen :)

Sneller kan gewoon niet, TOP !!

Zag de lamp op internet. Gelijk naar jullie site , besteld. Ging ook super makkelijk en volgende dag al in huis .