mooie lamp, constructief en kleur perfect.

Ik heb het muurplaatje verticaal geplaatst omdat ik bang was dat de lamp door zijn lengte niet strak op de muur blijft. Hiervoor ook wat grotere schroeven en pluggen gebruikt. Ik maak me wel wat zorgen over de manier over hoe het netsnoer door het armatuur wordt geleid. Bij een beschadiging staat er wel 230Volt op de metalen delen. Zeker belangrijk als de lamp veel in en uit geklapt wordt, of aan de lampenkap vaak gedraaid wordt.

Perfekt

Tweede item gekocht, eerste via Blokker 2e direkt fantastische verpakkingen

Precies goed de lamp die we besteld hebben.

Was nog beter dan wat ik verwachten.

Supersnelle levering, zeer mooie lamp, en dat voor een miniprijsje. Ben zeer tevreden voor de goede service.bestel de volgende lamp weer bij jullie.

Prachtige lamp. Moderne uitstraling. Zeer prettig als leeslamp.

Top lamp

Na eerst zeven winkels te raadplegen zonder gewenste lamp te vinden de juiste lamp bij directlampen.nl gevonden. Led, dim, goede prijs, thuis bezorgd. Super blij.

Helemaal happy

De lamp is snel geleverd, is precies naar verwachting en staat super mooi!

Mooi design

Lamp gekocht, design is helemaal goed en doet wat het moet doen :)

Sneller kan gewoon niet, TOP !!

Zag de lamp op internet. Gelijk naar jullie site , besteld. Ging ook super makkelijk en volgende dag al in huis .

Nette en snelle levering

Lampen kappen waren allemaal netjes verpakt in de doos en samen gebundeld snelle en corecte levering

Snelle levering en het product komt overeen met de foto op de site. Heel blij mee

Prachtig!!

Mooie design lamp met geweldig licht in verschillende kleuren!!

Fantastische lampen met super snelle service.!

Super duidelijke beschrijving, onwijs mooie lampen van zware en goede kwaliteit!

goede service

lamp gekocht helaas is er iets mis gegaan met de bezorging, is uiteindelijk snel en goed opgelost, fantastisch !

Prima lamp!

Een mooie, staande schemerlamp met LED-licht. Niet moeilijk in elkaar te zetten.

Goede kwaliteit, goed materiaal, snelle levering

Geleverd zoals aangegeven.

Geweldig goed!

We ontvingen eens n lamp met een kapot glaasje. Dat kan gebeuren. Dezelfde week nog ontvingen we een nieuw glas wat we makkelijk zelf konden plaatsen. Super!

Mooie lamp, snelle levering

Erg blij met mijn aankoop! Mooie lamp met gebruiksaanwijzing erbij. Voldoet aan verwachting.

Zeer overzichtelijke site. Goed op de hoogte gehouden wanneer het product geleverd werd. Keurig verpakt en zeer snelle levering.

Alles naar wens verlopen.

Alles naar tevredenheid.

Verlichtend

Nog voor het donker werd had ik het lampje in huis

Allen bezorgen duurde langer dan aangegeven maar dat komt denk ik door DPD

Super goed bedrijf

Twee buiten lampen met schemersensor besteld, Superfijne service en levering Goeie prijs kwaliteit verhouding Fijne lampen!

Groeneveldselaan 25 3902 HA Veenendaal