Goede kwaliteit, goed materiaal, snelle levering

Geleverd zoals aangegeven.

Geweldig goed!

We ontvingen eens n lamp met een kapot glaasje. Dat kan gebeuren. Dezelfde week nog ontvingen we een nieuw glas wat we makkelijk zelf konden plaatsen. Super!

Mooie lamp, snelle levering

Erg blij met mijn aankoop! Mooie lamp met gebruiksaanwijzing erbij. Voldoet aan verwachting.

Zeer overzichtelijke site. Goed op de hoogte gehouden wanneer het product geleverd werd. Keurig verpakt en zeer snelle levering.

Alles naar wens verlopen.

Alles naar tevredenheid.

Verlichtend

Nog voor het donker werd had ik het lampje in huis

Allen bezorgen duurde langer dan aangegeven maar dat komt denk ik door DPD

Super goed bedrijf

Twee buiten lampen met schemersensor besteld, Superfijne service en levering Goeie prijs kwaliteit verhouding Fijne lampen!

Klacht uitstekend en snel opgelost

Eerste levering van de bestelde booglamp volledig beschadig aangekomen. Na tel. contact probleem heel erg snel opgelost. Nieuwe lamp ontvangen, levering top Zijn er erg blij mee. Kan iedereen DirectLampen.nl zeker aanbevelen, goede service !

prima service, tijdige ontvangst en product voldoet aan de verwachting.

zie bovenstaande.

Snelle verzending, goede prijs en product is zoals omschreven. Ook netjes verpakt.

Snelle levering voor prima prijs, en dat nog wel op mijn verjaardag.

Goede service. Bij het openen van de doos, bleek 1 glazen kapje kapot te zijn. Hierover gebeld en 2 dagen later kregen we 2 glazen kapjes toegestuurd.

Mooi aanbod en snelle verzending!

Product snel in huis gekregen!

Prima snelle levering

Goed verpakt. Goede aflevering. Snel bezorgd.

zeer tevreden

Website is gemakkelijk te gebruiken en overzien. Bevestigingsmail ontvangen en ik kreeg een mail toen het product verzonden werd. Vanuit de vervoersdienst was het mailcontact iets minder duidelijk, waardoor de bezorging vrij onverwachts was, maar daar kan Lampdirect niets aan doen. Lamp was binnen 3 werkdagen binnen en product zoals verwacht en beschreven. Scherpste prijs in vergelijking met andere webshops. Ik zou hier zeker opnieuw bestellen.

Betaalbare en prachtige lampen. Heel blij met m'n aankoop

Uitstekende afhandeling

Bestelling geplaatst op de website en de volgende dag geleverd. Product voldoet aan de verwachting.

Zeer mooie lampen en snel geleverd

Op de site van directlampen.nl kan je snel en makkelijk je keuze maken. Wij dachten dat het ivm de Sinterklaas en Kerst drukte, de lampen wat later geleverd zouden worden. Maar directlampen.nl leverde ze keurig binnen 1 dag!

Snelle bezorging, prima product

Op het laatste moment besteld als kerstcadeau en ondanks dat er stond dat het erg druk was, werd de lamp toch op tijd bezorgd. De lamp was makkelijk in elkaar te zetten. Iets duidelijkere instructie over de dimfunctie was wel fijn geweest maar die vonden we uiteindelijk op internet.

Keurig geleverd en vlot

Een vervolg bestelling ligt zeker in de toekomst

Mooi lampen, snelle levering!

Prachtige bedlampjes besteld, die supersnel geleverd werden.

Snelle levering. Afbeelding getoonde product komt goed overeen met hoe het werkelijk eruit ziet. Duidelijke webshop.

Groeneveldselaan 25

3902 HA Veenendaal