Geweldige service

Goed contact en fijn te woord gestaan

Duidelijke website geleverd binnenafgesproken tijd. Normaal gaan we naar de winkel maar hadden nu geen tijd hiervoor.

Mag alleen sneller geleverd worden, dan was het perfect

Schoenen goed ontvangen

Blij met mijn laarsjes

Fijne winkel en website

Fijne winkel en website. Omdat ik ver van Maastricht vandaan woon bestel ik ook vaker online. Altijd volgt een snelle verzending en is de bestelling keurig ingepakt. Weer heel blij met mijn nieuwe schoenen.

Lot of choices, clear website, quick delivery

already bought shoes in of the shops in Maastricht, wanted to try the order as I knew my size for this type of shoes in the chosen brand so... i choose, created myself an account and received the box 2 or 3 days later Everything was fine :-)

Fantastisch!

Ik kreeg van de voren een foto van de schoenen, waarop ze een ‘eventuele te grote afwijking’ van de print lieten zien. Of ik hier akkoord mee was. Uiterst correct, goede service!

One hundred and 80 points

Monfrance is de beste schoenenwinkel in Maastricht. Zowel in de winkels als online.

Top bedrijf

Super snelle levering bedankt !

Volledig aan de verwachting voldaan

Snel Correct Juist

Snelle levering, goede kwaliteit

Mijn schoenen werden vlot verzonden en waren van goede kwaliteit. Ik ben er blij mee!

Snelle verzending , heel tevreden hier

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie collectie schoenen. Een winkel waar ik altijd een keuze kan maken.

zeer goede ervfaring

Zeer goede ervaring. Levering zeer snel, heel mooie laarzen. Dank U

Sooo Good

Fast Good Perfect

Keurig

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Jammer dat retour zelf betaald moet worden

Twee paar schoenen besteld om de verzendkosten te ontzien. Maar ook bij het retour zenden moet je zelf de kosten betalen. Dat houd mij tegen om nogmaals te bestellen bij jullie en/of te ruilen. Ik had nl slippers besteld erbij voor 19,95. Deze doen zeer, dus zou ik eigenlijk retour willen sturen. Echter zou dit mij 7 euro aan verzendkosten kosten, waardoor dit eigenlijk zonde zou zijn.

Response from the business owner

Beste mevrouw Sijm-Laan, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat u het jammer vind dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Eventuele retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening van de klant en dit staat ook vermeld direct naast alle artikelen op onze website. Wellicht heeft u dit niet opgemerkt. We zullen intern gaan bekijken hoe we ons retourbeleid kunnen verbeteren en zullen uw feedback hierin zeker meenemen!

Alles goed gegaan, levering kan iets sneller

Mooie schoenen, snelle service.

Mooie schoenen, correcte levering.

Snelle levering voor en nette prijs!

Top website / webwinkel!

Snelle levering!

Bijzonder prettige site, leuke aanbiedingen en snelle levering!

Prachtige schoenen!

Kwalitatief heel mooie schoenen, snel en goed verpakt geleverd. Blij mee!

Binnen een paar dagen had ik de schoenen in huis. Helaas was de maat veel te klein en heb ik ze terug gestuurd.

Ik verloor €27.40 aan verzendkosten en ik heb geen schoenen

Ik heb één ster gezet voor de snelheid waarmee de klantenservice op mijn e-mails reageerde. Ik betaalde 8€ voor verzending toen ik bestelde. De schoenen waren te klein, ik moest ze terugsturen en betaalde 19,40 € verzendingskosten (vanuit België) met tracking van het pakje en garantie want op de site van MONFRANCE wordt gewaarschuwd voor het verlies van de pakjes door het postkantoor en dat het geen enkele verantwoordelijkheid neemt in dit geval. Ik zal nooit meer van deze site kopen, anderen zijn soepeler en ik heb geen geld te verliezen.

Response from the business owner

Beste Mireille, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat u de verzend- en retourkosten te hoog vind. Voor bestellingen boven €75 betalen wij de verzendkosten/bezorgkosten voor de klant. Eventuele retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening van de klant. Dit staat ook vermeld direct naast ieder product op onze website. Wellicht heeft u dit niet opgemerkt. We gaan intern bekijken hoe we ons retourbeleid kunnen verbeteren en hierin nemen we uw feedback zeker mee. Met vriendelijke groet, MONFRANCE schoenmode.

About MONFRANCE schoenmode

MONFRANCE schoenmode is op het gebied van schoenen en bijpassende accessoires een begrip in Maastricht. Naast onze 'stenen' winkels in Maastricht bieden wij sinds juli 2012 ook de mogelijkheid om onze collectie online te bekijken en indien gewenst te bestellen. Bij de inkoop letten wij vooral op een perfecte kwaliteit en draagcomfort en - niet onbelangrijk - bij ons vindt u ook de nieuwste trends. Daarnaast proberen we ook elk seizoen verrassende nieuwe merken toe te voegen aan onze collectie. U kunt bij ons terecht voor allerlei verschillende modellen schoenen. Voor de dames hebben wij bijvoorbeeld pumps, ballerina's, moccasins, sneakers, laarzen, enkellaarzen etc. Voor de heren hebben wij onder andere halfhoge schoenen, veterschoenen, gespschoenen, instappers, sneakers etc.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement