Adekwate en duidelijke orderafhandeling

Mijn eerste bestelling bij Monfrance. Bij een volgende gelegenheid zal ik zeker weer een order plaatsen.

Vlotte levering

Wel een probleem met de betaling ( melding dat de betaling was mislukt) . Maar na een belletje bleek dit een storing te zijn . En was het wel goed ontvangen en daarna vlot geleverd

Monfrance staat garant voor stijl, kwaliteit en service

De zaken in Maastricht zijn top. Een dagje Maastricht is niet compleet zonder een bezoek aan Monfrance . Online shoppen is een prima alternatief.

Snelle levering en product voldoet aan de verwachting

Prima webshop

Prima webshop, snelle levering, ruime keuze en snelle terugbetaling mocht dat nodig zijn.

Niet goed

Bij bestelling is niet toegekomen?

Response from the business owner

Beste mevrouw Christoffels, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u uw pakket nog niet heeft mogen ontvangen. We hebben op 8-7-2024 uw bestelling overhandigd aan PostNL maar zien inderdaad nu in uw track en trace dat er ergens in het proces van PostNL iets misgaat. Wanneer u merkt dat een pakket langer onderweg is dan normaal kunt u gerust persoonlijk contact met ons opnemen om een onderzoek te laten starten bij PostNL. Des te eerder dat dit gebeurt, hoe sneller wij dit kunnen oplossen. We zullen dit onderzoek alsnog laten starten en u op de hoogte houden van uw pakket. Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben. MONFRANCE webshop.

Levering zoals verwacht. Helaas paste de schoen niet.

Prachtige schoenen en snelle bezorging

Ik heb mooie espadrilles gekocht waar ik onwijs blij mee ben. De schoenen zijn hoogwaardig in kwaliteit. Wat ik ook erg fijn vond is dat de schoenen snel werden verzonden!

Too levering!

We hadden dure schoenen besteld. Ze kwamen zeer zorgvuldig verpakt verpakt. De buiten doos had een beschadigde hoek, maar de schoenen doos zelf, was nog totaal ongeschonden en geschikt om cadeau te doen. En alles snel geleverd. Onze zoon is blij met zijn Harris schoenen, mooie collectie!

Geweldige service

Snelle verzending en uitstekende kwaliteit.

Binnen 24 uur in huis!!!

eveything ok

very good product (Italian shoes) price ok

Snelle levering en mooie collectie

Ruime keuze in schoenen. Goede korting en snelle levering

Top service en mooie schoenen!

Ik had abusievelijk de verkeerde maat online gekocht. Na een mail met de klantenservice werd dat direct opgelost en werd de juiste maat verstuurd. Heel fijn!

Super goed

Mijn schoenen die ik zo graag wou heel vlug in huis voor een hele goeie prijs s avond besteld twee dagen later thuis super blij

Alles naar wens hoor! Dank

Snelle levering.

Tevreden.

super

Goede service en snelle levering.

Schoenen snel geleverd

Mooie en overzichtelijke site. De schoenen die ik zocht gevonden bij Monfrance. Vandaag besteld en de volgende dag al in huis.

Mooie schoenen

Fijne levering alles goed aangekomen

Ik draai nu voor de vrachtkosten op

Suede schoenen gekocht. 10 euro verzendkosten naar Hamburg. De schoenen zien slecht uit, lijken beschadigd. Nu kan ik ze op mijn kosten terug sturen? Kost mij nogmaals 16 euro! Dus omdat jullie slechte kwaliteit leveren, ben ik 26 euro armer....

Response from the business owner

Beste heer van Riemsdijk, Bedankt voor uw feedback. We vinden het vervelend om te horen dat de schoenen die u besteld heeft niet naar verwachtingen waren en vinden het jammer dat u gelijk over bent gegaan op het plaatsen van een negatieve review. Als de schoenen daadwerkelijk beschadigd zijn en er slecht uit zien had u hier gerust contact over met ons kunnen nemen. Dan hadden we de situatie met u kunnen bespreken en tot een passende oplossing kunnen komen. Mocht u de schoenen nog niet geretourneerd hebben staan wij nog altijd open om de situatie verder met u te bespreken. In afwachting van uw reactie. MONFRANCE webshop

Alles on orde

Aangenaam

Snelle topservice

Normaal koop ik altijd in jullie fysieke winkel. De eerste keer online besteld. Vandaag besteld en echt morgen in huis. Netjes verpakt. Topservice!! Dankjewel

Razendsnelle levering van mijn Cypres Sandals. Monfrance heeft een groot aanbod, meer varianten dan veel andere schoen zaken en bovendien ook nog in mijn, heel gangbare en daardoor snel uitverkochte, maat.

26 Wolfstraat

Maastricht 6211GN

(0) 43 321 33 12

About MONFRANCE schoenmode

MONFRANCE schoenmode is op het gebied van schoenen en bijpassende accessoires een begrip in Maastricht. Naast onze 'stenen' winkels in Maastricht bieden wij sinds juli 2012 ook de mogelijkheid om onze collectie online te bekijken en indien gewenst te bestellen. Bij de inkoop letten wij vooral op een perfecte kwaliteit en draagcomfort en - niet onbelangrijk - bij ons vindt u ook de nieuwste trends. Daarnaast proberen we ook elk seizoen verrassende nieuwe merken toe te voegen aan onze collectie. U kunt bij ons terecht voor allerlei verschillende modellen schoenen. Voor de dames hebben wij bijvoorbeeld pumps, ballerina's, moccasins, sneakers, laarzen, enkellaarzen etc. Voor de heren hebben wij onder andere halfhoge schoenen, veterschoenen, gespschoenen, instappers, sneakers etc.