Helder,duidelijk en simpel om.wat te bestellen

Was mijn eerste keer ,eerst in de winkel kel geweest schoenen gekocht.. Week later nog een via online wel met 20% korting.. Gelukkig niet gekocht in de winkel

Snelle levering!

Snelle levering!

Prima winkel met hele goede klantenservice

Schoenen gekocht waarvan de kleur niet was zoals ik gedacht had. Mijn vragen hierover werden zeer snel beantwoord, ook werd ik gebeld voor afstemming en uitleg. Laat zien dat deze winkel ondanks de webshop nog persoonlijk bereikbaar is zoals in een stenen winkel ook het geval is. Een aanrader om schoenen te kopen, zeer vertrouwd adres

Prima. Snelle service

TOP!

Goede service, gewoon zoals het hoort!

Ik wil mijn pakje in een winkel laten aankomen en dit kunnen aanduiden.

Ik had graag mijn bestelling laten afleveren in een buurtwinkel. Dit kon ik niet aanvinken bij de bestelling. Mijn pakje kon enkel op mijn thuisadres geleverd worden en dat heb ik dus gedaan. Ik kreeg twee mails van post nl dat ze op een bepaalde datum zouden langskomen. De laatste mail beweerde dat ze eerder zouden langskomen. Ik ben de hele dag thuisgebleven en heb niemand gezien. Volgens mijn broer kon het toch in de buurtwinkel aangekomen zijn. Daar bleek ook niks te zijn. Gelukkig zei die man dat dat wel vaker gebeurt. Inderdaad enkele dagen later bleek mijn pakje geleverd. Ik heb toch enkele dagen bang afgewacht of mijn pakje toch niet door iemand anders zou aangenomen zijn. Op het pakje zelf was niets aan te merken. Netjes ingepakt met extra plastiekjes om mijn pakje ook binnenin niet te beschadigen.

Response from the business owner

Beste mevrouw Stevens, Bedankt voor uw beoordeling. In onze webshop is het mogelijk om een PostNL pakketpunt te selecteren bij u in de buurt. In uw winkelwagen kunt u aanvinken dat u uw pakket bij een pakketpunt wenst op te halen. In de volgende stap kunt u als land België selecteren, waarna u zelf kunt kiezen bij welk pakketpunt in uw postcodegebied het pakket wordt bezorgd. Mocht het bij een volgende bestelling niet lukken, kunt u gerust contact met ons opnemen. Dan kunnen we u helpen bij het bestelproces en eventueel het verzendlabel handmatig aanpassen. We hopen dat het Hispanitas tasje naar wens is. Met vriendelijke groet, MONFRANCE webshop

Snel geleverd, keurig verpakt. Geheel tevreden!

Blij met mijn aankoop

Ik koop mijn schoenen van het mee hispanitos altijd bij monfrace. Zag de schoenen niet in de winkel. Het was zaterdagmiddag erg druk. Vandaar ik niet in de winkel gevraagd heb. Thuis gekomen op site van monfrace besteld zaterdag avond. En dinsdag al mogen ontvangen. Persoonlijk een fijn merk. En bij met me mijn nieuwe aankoop

Mooie schoenen!

Erg blij was ik toen ik de sandaaltjes, waar ik naar op zoek was, bij Monfrance vond in de juiste maat! Al snel kreeg ik de schoenen (netjes verpakt) thuis bezorgd. Ze zitten als gegoten en zijn heel mooi! Een blije klant

Service en levering fantastisch

Nooit eerder bij Monfrance besteld, maar keurig op de hoogte gehouden van de levering en precies datgene ook ontvangen wat ik had besteld.

Prima snelle levering van mijn mooie schoenen.

Vlotte afhandeling

In eerste instantie een riem besteld die te lang was. Telefonisch advies gevraagd en een nieuwe bestelling geplaatst. Na betaling kwam ik erachter dat ik een verkeerd artikel had gekozen, ik zocht een riem bij mijn schoenen van hetzelfde merk. Bleek dat er van hetzelfde merk nog een blauwe riem is maar niet de riem die bij mijn schoenen hoorde. Nog een bestelling gedaan met nu de juiste riem. Mail erachteraan gestuurd dat de eerste bestelling geannuleerd moest worden. Eerst bestelde riem geretourneerd. Binnen een week de juiste riem en geld terug van zowel de geretourneerde als de fout bestelde riem.

Goede en snelle service

Het bestelproces en restitutieproces verliep heel vlot!

Prachtige collectie

Ruime collectie in prachtige schoenen. Snel geleverd, goed op de hoogte gehouden over verzending.

Snel bezorgd

Goed advies over welke maat bij dit merk.

snelle service

snelle service, netjes afgeleverd

Prachtige schoenen, snelle levering!

De schoenen die ik besteld heb zijn prachtig en ze zijn snel bezorgd.

Monfrance biedt kwaliteit.

Schoenmode van super kwaliteit: Montfrance net even anders.

Geweldige levering

Snel geleverd, goed verpakt, geweldige sandalen

De schoenen waren er niet meer in mijn maat. Ik heb een mail gestuurd of ze nog binnen kwamen en ik werd goed op de hoogte gehouden, zodat ik er op tijd bij was om ze te bestellen toen ze er waren.

Goede verwerking en klasse verpakt

Na eerst een vraag, welke telefonisch goed werd beantwoord, volgde de bestelling. Deze was eenvoudig in te geven en werd snel verwerkt. Keurig verpakt wat het als een cadeau laat overkomen bij binnenkomst. Dankzij het antwoord op de eerdere vraag hadden wij een goed passend paar schoenen met Moederdag te vergeven.

super service

mijn bestelling was kwijtgeraakt bij post.nl, monfrance schoenmode heeft me meteen de bestelling opnieuw verstuurd, super snelle service!

Ongekend zo snel

De schoenen gevonden op internet besteld betaald en de volgende dag al aangetrokken.

Persoonlijke aflevering

Snelle aflevering op een door mij gewenst moment. Zeer vriendelijk contact en uitleg met/door Monfrance medewerker. Nog nooit meegemaakt! Schoenen zitten perfect.

26 Wolfstraat

Maastricht 6211GN

(0) 43 321 33 12

About MONFRANCE schoenmode

MONFRANCE schoenmode is op het gebied van schoenen en bijpassende accessoires een begrip in Maastricht. Naast onze 'stenen' winkels in Maastricht bieden wij sinds juli 2012 ook de mogelijkheid om onze collectie online te bekijken en indien gewenst te bestellen. Bij de inkoop letten wij vooral op een perfecte kwaliteit en draagcomfort en - niet onbelangrijk - bij ons vindt u ook de nieuwste trends. Daarnaast proberen we ook elk seizoen verrassende nieuwe merken toe te voegen aan onze collectie. U kunt bij ons terecht voor allerlei verschillende modellen schoenen. Voor de dames hebben wij bijvoorbeeld pumps, ballerina's, moccasins, sneakers, laarzen, enkellaarzen etc. Voor de heren hebben wij onder andere halfhoge schoenen, veterschoenen, gespschoenen, instappers, sneakers etc.