Snelle levering en ook retourzending snel geregeld

Snelle verzending en hele mooie schoenen.

Snelle verzending!

snel en goed geregeld!

Overzichtelijke site en de bestelling wordt snel en goed verpakt bezorgd,

Leuke schoenen veel keus en goed advies

Snelle en goede service

Prima.bedrijf

Tevreden, ondanks.....................

Voor de eerste keer een bestelling bij dit bedrijf gedaan. Aflevering van de twee paar gekochte schoenen vond zeer snel plaats. Echter, 1 paar schoenen was sterk verkleurd. Na contact met dit bedrijf gratis terug kunnen sturen, maar helaas geen andere kunnen krijgen, omdat mijn maat er niet meer was. Mijn aankoopbedrag werd ook snel terug gestort, dus de eindbalans: een betrouwbaar bedrijf. Een ding vind ik vreemd: de schoenen die ik wilde, staan nu op de site als weer leverbaar in mijn maat!! En: omruilen was niet mogelijk omdat de maat eer niet meer was.

Response from the business owner

Beste Els, Bedankt voor uw uitgebreide feedback. Wanneer we schoenen retour verwerken komen deze weer automatisch terug op voorraad te staan. Dit is dus ook de reden geweest waarom dat uw maat weer even beschikbaar heeft gestaan in onze webshop. Soms gaat hier even wat tijd over heen voor dat er doorgezet is in het systeem dat het paar kleurverschil heeft en offline gehaald wordt. Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, MONFRANCE Webshop

Alles prima gegaag

Prettige ervaring. Snelle en correcte levering

Nergens maat 38.5 te vinden en gelukkig kwam ik bij jullie terecht. Een kennis attendeerde mij op jullie winkel. Ik ben heel blij met deze schoenen in de juiste maat

super

snelle afhandeling en mooi in elkaar gezet pakket. Professioneel.

Slechte ervaring

Ik moest bijna 8 euro aan verzendkosten betalen!.

Response from the business owner

Beste Roya, In onze webshop staat op meerdere plekken vermeld dat de kosten voor het retour sturen van een bestelling altijd voor eigen kosten is. Op deze manier kunnen onze klanten dit overwegen bij het plaatsen van een bestelling. Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, MONFRANCE Webshop

Prima hoor

De levering duurde wat langer door carnaval, maar verder prima in orde.

Mooie schoenen en snelle levering

Erg mooi en snelle levering

Zijn netjes en snel geleverd. In de winkel zijn ze ook altijd even vriendelijk en behulpzaam zonder op te dringen

Snelle levering en zeer netjes verpakt

Beide schoenen waren nieuw geen pasmodel en netjes verpakt met onderhouds Info erbij.

Betrouwbare webshop

Ik heb goede ervaring met Monfrance Schoenmode. Vorige week een schoen retour gedaan en deze is netjes afgehandeld en mijn geld is binnen 2 dagen teruggestord. Schoenen waren helaas te groot voor mij.

Meteen na carnaval werden mijn schoenen bezorgd.

Netjes ingepakt.

Prachtige schoenen

Prachtige schoenen, goede prijs en snelle verzending

Snelle levering en ruime keuze aan kwaliteitsproducten

Mijn bestelling is snel geleverd en netjes verpakt. De webshop heeft een ruime keuze aan schoenen van bekende merken en ook nog eens scherp geprijsd.

Voor het eerst iets gekocht. Maar wat een fantastische service. Kan niet beter.

Heel goede service

Wat de webshop belooft, zo is het ook. Top

Snelle levering en zeer goed verpakt

Mijn favoriete herenschoenen zijn snel geleverd en zeer goed verpakt!

Snel geleverd en met zorg verpakt .

Snel geleverd en met zorg verpakt .

Mooie en goede kwalitatieve collectie

Altijd goed

Mooie schoenen, scherpe prijs

Vlot geleverd

Goede service en mooie schoenen

Prima website en snelle bezorging

26 Wolfstraat Maastricht 6211GN

(0) 43 321 33 12

About MONFRANCE schoenmode

MONFRANCE schoenmode is op het gebied van schoenen en bijpassende accessoires een begrip in Maastricht. Naast onze 'stenen' winkels in Maastricht bieden wij sinds juli 2012 ook de mogelijkheid om onze collectie online te bekijken en indien gewenst te bestellen. Bij de inkoop letten wij vooral op een perfecte kwaliteit en draagcomfort en - niet onbelangrijk - bij ons vindt u ook de nieuwste trends. Daarnaast proberen we ook elk seizoen verrassende nieuwe merken toe te voegen aan onze collectie. U kunt bij ons terecht voor allerlei verschillende modellen schoenen. Voor de dames hebben wij bijvoorbeeld pumps, ballerina's, moccasins, sneakers, laarzen, enkellaarzen etc. Voor de heren hebben wij onder andere halfhoge schoenen, veterschoenen, gespschoenen, instappers, sneakers etc.