Snel geleverd goede schoenen !

Snel geleverd en tussentijds keurige updates

Zeer tevreden, goede kwaliteit leer, met zorg verpakt. Kortom voor herhaling vatbaar. Groetjes Marion

Prima service en snel!

Het is iedere keer weer spannend, nog nooit teleurgesteld.

Levering snel en correct, onduidelijk of geld wordt geretourneerd als schoenen niet bevallen

Zie boven

Heel tevreden!

Leuke schoenen, snelle levering, heel tevreden!

snelle levering, keurig verpakt, ik zeg TOP

vandaag besteld , morgen in huis, keurig verpakt en geleverd. TOP

Terugsturen is betalend.

Schoenen terugsturen kost me 17€ vanuit Maaseik, terwijl schijnbaar PostNL gratis retourzending heeft. (Volgens het ophaalpunt.) Vandaar koop ik geen schoenen meer online bij jullie. Jammer want ik ben ook klant in jullie winkel in Maastricht. (Van Bommel schoenen)

Mestreechs steerke

Zeer tevreden en klantvriendelijk! Mooie tas online gekocht en aan huis bezorgd door medewerkster! Bezorgkosten geretourneerd! Nogmaals bedaank en suc6 met het nieuwe “winkelen”!

mooie schoenen,snelle levering.

idem

Perfecte verzorging online bestelling

Bestelling zonder problemen en vlug geleverd. Heel duidelijke begeleiding en informatie.

Niks op aan te merken

Snelle levering.

Mooie schoenen. Netjes verpakt. Tot ziens

Hele goede service en leuk personeel, echte aanrader!

De bestelling was super snel in huis, mooie schoenen en top service! Ik zou hier zeker weer kopen.

Excellent article and quick services!

Same as above!

Zoals gewoonlijk, een perfecte ervaring.

Koop al jaren schoenen bij Monfrance Schoenmode. Altijd een prachtige collectie en een fijne service. Dik tevreden.

Super tevreden!

Super tevreden klant

Snelle levering top merk en fijne prijs.

Goede service! Heel blij met mijn nieuwe schoenen!

Heel goed! Top service

Alles dik in orde.

Makkelijk bestellen, persoonlijk bezorgd, schoenen helemaal naar mijn zin.

Ruime keuze ; prima service

Kwaliteit, informatief en snel

Snel verzonden, mooie doos, factuur in sjieke envelop, mooi vormgegeven onderhoud instructies. Product zoals omschreven

Prima click collect

Perfecte click en collect service. Snel en ook mogelijkheid m meteen te passen.

Snel

Altijd snelle levering

Perfect !!

Super correct, fijne bezorging met prima uitleg inz. eventuele omruilprocedure, heel beleelfd !!

Alles prima verzorgd

Super alles ging perfect , vanaf het moment van bestellen tot bezorging

Over MONFRANCE schoenmode

MONFRANCE schoenmode is op het gebied van schoenen en bijpassende accessoires een begrip in Maastricht. Naast onze 'stenen' winkels in Maastricht bieden wij sinds juli 2012 ook de mogelijkheid om onze collectie online te bekijken en indien gewenst te bestellen. Bij de inkoop letten wij vooral op een perfecte kwaliteit en draagcomfort en - niet onbelangrijk - bij ons vindt u ook de nieuwste trends. Daarnaast proberen we ook elk seizoen verrassende nieuwe merken toe te voegen aan onze collectie. U kunt bij ons terecht voor allerlei verschillende modellen schoenen. Voor de dames hebben wij bijvoorbeeld pumps, ballerina's, moccasins, sneakers, laarzen, enkellaarzen etc. Voor de heren hebben wij onder andere halfhoge schoenen, veterschoenen, gespschoenen, instappers, sneakers etc.