Snel

Snelle service naar Luxemburg Goed gedaan

snel en adequaat

Ik had de schoenen snel nodig en heb daarover telefonisch contact gehad. De schoenen werden diezelfde dag van bestellen nog verstuurd en werden de volgende dag bezorgd. Top gerelegd dus !!

Alles prima en snel verlopen

Uitstekend!

Zeer snelle levering!

Prima geregeld!

Alles verliep soepel en snel en ik had mijn schoenen zo in huis!

Ik kon mijn schoenen makkelijk en snel via de website bestellen. Ze werden daarna snel geleverd.

Heel vlug geleverd

Heel leuk geholpen in de Wijcker Brugstraat

Op 28-02-2024 ben ik heel leuk geholpen bij Léon Monfrance in de Wijcker Brugstraat. Goed geslaagd met DL Sport loafers met bijpassende hoed. Bij thuiskomst heb ik dezelfde loafers in het beige online besteld. Die met jeansblauw heb ik zo’n succes mee, dat er meer bestellingen zullen volgen. Iedereen vroeg mij welk merk het is en waar ik ze gekocht heb. Binnenkort kom ik weer naar Maastricht en hoop ik dat ze DL sport sandalen hebben.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Snelle levering en een mooie tas! Ik ben altijd heel tevreden met de schoenen en tassen van Monfrance.

Heel goede en snelle afhandeling van mijn bestelling. Vind alleen de retourkosten hoog (7,95 euro).

Prima snelle levering

X

Goed bezorgd

Prima bezorgd

Super leuke schoenen

Helaas is het onduidelijk dat je bij een retour zelf de kosten moet betalen. Je mag het ook brengen maar beetje verweg. Wel mooie collectie schoenen

Goede kwaliteit en levering

Prachtige merken, goede service en snelle aflevering

Beste mensen, Ik ben erg tevreden over jullie service. Ook al heb ik tot 2 x toe moeten retourneren i.v.m. de maat hebben jullie telkens direct mijn aankoopbedrag geretourneerd. Ik kom graag jullie winkel bezoeken op mijn jaarlijkse uitstapje naar Maastricht.

Goede service en snelle levering, top

Goede service , duidelijke website en snelle levering

Mooie merken, snelle levering!

Snelle levering en ook retourzending snel geregeld

Snelle verzending en hele mooie schoenen.

Snelle verzending!

snel en goed geregeld!

Overzichtelijke site en de bestelling wordt snel en goed verpakt bezorgd,

Leuke schoenen veel keus en goed advies

Snelle en goede service

Prima.bedrijf

Tevreden, ondanks.....................

Voor de eerste keer een bestelling bij dit bedrijf gedaan. Aflevering van de twee paar gekochte schoenen vond zeer snel plaats. Echter, 1 paar schoenen was sterk verkleurd. Na contact met dit bedrijf gratis terug kunnen sturen, maar helaas geen andere kunnen krijgen, omdat mijn maat er niet meer was. Mijn aankoopbedrag werd ook snel terug gestort, dus de eindbalans: een betrouwbaar bedrijf. Een ding vind ik vreemd: de schoenen die ik wilde, staan nu op de site als weer leverbaar in mijn maat!! En: omruilen was niet mogelijk omdat de maat eer niet meer was.

Beste Els, Bedankt voor uw uitgebreide feedback. Wanneer we schoenen retour verwerken komen deze weer automatisch terug op voorraad te staan. Dit is dus ook de reden geweest waarom dat uw maat weer even beschikbaar heeft gestaan in onze webshop. Soms gaat hier even wat tijd over heen voor dat er doorgezet is in het systeem dat het paar kleurverschil heeft en offline gehaald wordt. Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, MONFRANCE Webshop

Over MONFRANCE schoenmode

MONFRANCE schoenmode is op het gebied van schoenen en bijpassende accessoires een begrip in Maastricht. Naast onze 'stenen' winkels in Maastricht bieden wij sinds juli 2012 ook de mogelijkheid om onze collectie online te bekijken en indien gewenst te bestellen. Bij de inkoop letten wij vooral op een perfecte kwaliteit en draagcomfort en - niet onbelangrijk - bij ons vindt u ook de nieuwste trends. Daarnaast proberen we ook elk seizoen verrassende nieuwe merken toe te voegen aan onze collectie. U kunt bij ons terecht voor allerlei verschillende modellen schoenen. Voor de dames hebben wij bijvoorbeeld pumps, ballerina's, moccasins, sneakers, laarzen, enkellaarzen etc. Voor de heren hebben wij onder andere halfhoge schoenen, veterschoenen, gespschoenen, instappers, sneakers etc.