Juiste verzending had er nog voor gemaild Mooie laarsjes, heerlijk comfort

Levering heel correct.

Levering heel correct en verzorgd.

Snelle levering, mooie schoenen

Mooie schoenen, goed verpakt en snelle levering

Geweldige service

Goed contact en fijn te woord gestaan

Duidelijke website geleverd binnenafgesproken tijd. Normaal gaan we naar de winkel maar hadden nu geen tijd hiervoor.

Mag alleen sneller geleverd worden, dan was het perfect

Schoenen goed ontvangen

Blij met mijn laarsjes

Fijne winkel en website

Fijne winkel en website. Omdat ik ver van Maastricht vandaan woon bestel ik ook vaker online. Altijd volgt een snelle verzending en is de bestelling keurig ingepakt. Weer heel blij met mijn nieuwe schoenen.

Lot of choices, clear website, quick delivery

already bought shoes in of the shops in Maastricht, wanted to try the order as I knew my size for this type of shoes in the chosen brand so... i choose, created myself an account and received the box 2 or 3 days later Everything was fine :-)

Fantastisch!

Ik kreeg van de voren een foto van de schoenen, waarop ze een ‘eventuele te grote afwijking’ van de print lieten zien. Of ik hier akkoord mee was. Uiterst correct, goede service!

One hundred and 80 points

Monfrance is de beste schoenenwinkel in Maastricht. Zowel in de winkels als online.

Top bedrijf

Super snelle levering bedankt !

Volledig aan de verwachting voldaan

Snel Correct Juist

Snelle levering, goede kwaliteit

Mijn schoenen werden vlot verzonden en waren van goede kwaliteit. Ik ben er blij mee!

Snelle verzending , heel tevreden hier

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie collectie schoenen. Een winkel waar ik altijd een keuze kan maken.

zeer goede ervfaring

Zeer goede ervaring. Levering zeer snel, heel mooie laarzen. Dank U

Sooo Good

Fast Good Perfect

Keurig

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Jammer dat retour zelf betaald moet worden

Twee paar schoenen besteld om de verzendkosten te ontzien. Maar ook bij het retour zenden moet je zelf de kosten betalen. Dat houd mij tegen om nogmaals te bestellen bij jullie en/of te ruilen. Ik had nl slippers besteld erbij voor 19,95. Deze doen zeer, dus zou ik eigenlijk retour willen sturen. Echter zou dit mij 7 euro aan verzendkosten kosten, waardoor dit eigenlijk zonde zou zijn.

Beste mevrouw Sijm-Laan, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat u het jammer vind dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Eventuele retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening van de klant en dit staat ook vermeld direct naast alle artikelen op onze website. Wellicht heeft u dit niet opgemerkt. We zullen intern gaan bekijken hoe we ons retourbeleid kunnen verbeteren en zullen uw feedback hierin zeker meenemen!

Alles goed gegaan, levering kan iets sneller

Mooie schoenen, snelle service.

Mooie schoenen, correcte levering.

Snelle levering voor en nette prijs!

Top website / webwinkel!

Snelle levering!

Bijzonder prettige site, leuke aanbiedingen en snelle levering!

Over MONFRANCE schoenmode

MONFRANCE schoenmode is op het gebied van schoenen en bijpassende accessoires een begrip in Maastricht. Naast onze 'stenen' winkels in Maastricht bieden wij sinds juli 2012 ook de mogelijkheid om onze collectie online te bekijken en indien gewenst te bestellen. Bij de inkoop letten wij vooral op een perfecte kwaliteit en draagcomfort en - niet onbelangrijk - bij ons vindt u ook de nieuwste trends. Daarnaast proberen we ook elk seizoen verrassende nieuwe merken toe te voegen aan onze collectie. U kunt bij ons terecht voor allerlei verschillende modellen schoenen. Voor de dames hebben wij bijvoorbeeld pumps, ballerina's, moccasins, sneakers, laarzen, enkellaarzen etc. Voor de heren hebben wij onder andere halfhoge schoenen, veterschoenen, gespschoenen, instappers, sneakers etc.