Ruime keuze en snelle levering

Mooie website en ruime keuze van mij favoriete merken.

Snelle correcte levering. Fijne Merkén.

Snel geleverd. Goed verpakt. Fijne schoenen, goed merk.

Perfect!

Very fast and caring service!

Superblij met mijn nieuwe sneakers!

Blij met mijn nieuwe sneakers, mede dankzij de prettige website, snelle levering en mooie presentatie na ontvangst. #blijmee

Mooie schoenen en netjes verstuurd

De schoenen die ik graag wilde hebben waren in onze regio in de winkel niet te koop. Online bij Monfrance besteld en binnen een paar dagen binnen. Netjes verpakt. Bezorging door Post.nl was wat minder. Onduidelijk, zou bij Postnl punt afgegeven zijn, bleek bij de buren te zijn afgegeven. Legitimatie blijkbaar toch niet nodig? Maar over het geheel zeker tevreden.

Beste Yvonne, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het afleveren van uw bestelling niet vlekkeloos is verlopen. Nadat wij het pakket hebben overhandigd aan PostNL, hebben wij helaas geen invloed meer op de levering. Gelukkig heeft u het pakket uiteindelijk in goede orde ontvangen. Wij wensen u veel draagplezier! Met vriendelijke groet, MONFRANCE webshop

Mooie schoenen voor een leuke prijs gekocht. Snelle levering!

Snelle en goede service

Koop altijd mijn schoenen in de zaak, maar nu dus online bevalt erg goed.

Correcte verzending/afwikkeling

Ga vaker bij jullie bestellen

Alles perfect

Alles prima verlopen.

Snelle levering, mooie schoenen.

Tango sneakers besteld, ze lopen heerlijk en zien er precies zo uit als op de foto's.

Zeer goede opvolging

Vandaag had ik een klein probleem met de betaling die uiteindelijk aan mijn bankkaart lag, niet te min had ik via de live chat enkele vragen gesteld die meteen binnen de 5m beantwoord werden. Zeer tevreden

Prima service!!

Mijn ervaring met Monfrance schoenen is dat ze een goede qualiteit Schoenen hebben, veel keuze, goede afhandeling. Prima service.

Mooie sneakers, snel geleverd

Schoenen worden leuk verpakt! Monfrance heeft mooie merken!

Snelle levering, ondanks Corona en feestdag

Topservice!

Besteld en super snel in huis! Top!

Fijne en overzichtelijke site. Besteld en super snel in huis! Top!

Mooie schoenen

Veel mooie schoenen. Veel keuze.

Super snelle en goede levering.

Snelle verzending

Sandalen waren mooi verpakt in doos en bijbehorende papieren waren netjes in een envelopje! chique & elegant.

Het pakketje was er enorm snel. De schoendozen waren mooi verpakt in een grote doos zodat er niets stuk ging. De schoenen waren dan nog in oranje papier verpakt. Heel leuk om zo'n mooi pakje te krijgen!

Fast service, and nice products

I was very pleased with my purchases, shoes and a bag. Very nice and arrived quickly.

On line buying

Very fast delivery

Snelle levering en de schoenen zijn geweldig!!

Binnen 2 dagen de schoenen ontvangen. Ze zien er prachtig uit, mooie kleur en prima pasvorm.

Snel, duidelijk en mooi verpakt

Heerlijk als je direct duidelijke informatie ontvangt en dan ook nog eena een mooi verzorgd postpakket. Een echt kadootje voor jezelf.

Snelle levering, keurig verpakt!