Perfecte schoen en eerder bezorgd dan aangegeven

Vond een paar Van Bommel schoenen in de aanbieding. Monfrance had de scherpste prijs. Op de site stond wordt binnen 2 tot 3 werkdagen bezorgd. Bestelde op vrijdagmiddag. Volgende dag in huis. Had ook nog een vraag gesteld over de juiste maat in de chatomgeving en binnen 5 minuten kreeg ik het antwoord en dat bleek ook nog eens te kloppen

Snel en netjes

Goede prijs, bestellen was makkelijk en we hadden het snel in huis

En mooie schoenen

Top en snelle levering!

Gewoon alles zoals het hoort.

Prima. Erg tevreden

Verzorgd en prima. Dus eeg tevreden.

Alles ging goed

Mooie schoenen en snelle service!

Snelle afhandeling

Van bestelling tot levering top geregeld

Binnen 2 dagen had ik mijn schoenen in huis.

Goede service.

Mooie collectie en goede service. Snelle levering.

Snelle en nette service

Bestelling en levering perfect

Alles perfect verlopen heel vlug geleverd

Prima bedrijf van kwaliteitsschoenen

Goede internetshop waardoor je niet altijd naar Maastricht hoeft te reizen.

Schoenen besteld en snel geleverd. Ben zeer tevreden

Snel geleverd, jammer van het betaald retourneren

Schoenen zijn prachtig maar helaas te groot. €8,- betaald om ze retour te sturen. Heeel jammer zeker met schoenen.

Twee paar Magnanni besteld. Conform afspraak direct verstuurd en ontvangen. Ivm andere maat retourgezonden en heel snel geld terug en nieuwe in ontvangst mogen nemen. Reageren zeer snel en netjes op vragen. Top winkel!

Mooie collectie, snelle service

Mooie schoenen besteld, snel ontvangen en erg goed verpakt.

Zweer goed, snel, mooi geprijsd.

Bestelling is nel geleverd. Producten als omschreven. Scherpe prijs.

Overzichtelijke site, bestelling geplaatst, gelijk bevestiging, mails over levering. Netjes verpakt ontvangen. Top! Voor herhaling vatbaar.

Uitstekende persoonlijke service

Vriendelijk, adequaat en servicegericht

goed, snelle bezorging

goed, snelle bezorging

Mooi aanbod, mooie korting (solden) en snelle verzending. Artikel zoals beschreven.

Super snel geleverd

Snelle levering, mooie schoenen.

Prachtige schoenen en een prettige service

Prachtige schoenen en een prettige en professionele service zowel in de winkel als via de webshop.

Over MONFRANCE schoenmode

MONFRANCE schoenmode is op het gebied van schoenen en bijpassende accessoires een begrip in Maastricht. Naast onze 'stenen' winkels in Maastricht bieden wij sinds juli 2012 ook de mogelijkheid om onze collectie online te bekijken en indien gewenst te bestellen. Bij de inkoop letten wij vooral op een perfecte kwaliteit en draagcomfort en - niet onbelangrijk - bij ons vindt u ook de nieuwste trends. Daarnaast proberen we ook elk seizoen verrassende nieuwe merken toe te voegen aan onze collectie. U kunt bij ons terecht voor allerlei verschillende modellen schoenen. Voor de dames hebben wij bijvoorbeeld pumps, ballerina's, moccasins, sneakers, laarzen, enkellaarzen etc. Voor de heren hebben wij onder andere halfhoge schoenen, veterschoenen, gespschoenen, instappers, sneakers etc.