Zweer goed, snel, mooi geprijsd.

Bestelling is nel geleverd. Producten als omschreven. Scherpe prijs.

Overzichtelijke site, bestelling geplaatst, gelijk bevestiging, mails over levering. Netjes verpakt ontvangen. Top! Voor herhaling vatbaar.

Uitstekende persoonlijke service

Vriendelijk, adequaat en servicegericht

goed, snelle bezorging

goed, snelle bezorging

Mooi aanbod, mooie korting (solden) en snelle verzending. Artikel zoals beschreven.

Super snel geleverd

Snelle levering, mooie schoenen.

Prachtige schoenen en een prettige service

Prachtige schoenen en een prettige en professionele service zowel in de winkel als via de webshop.

Tevreden van goede service

Wanneer ik eens aar Maastricht ga, ga ik altijd langs in de winkel. Eerste keer dat ik nu via de webshop bestel maar ga ik zeker nog doen. Goede service, vlotte levering.

Mooie laarsjes

Keurig verpakt en op tijd bezorgd.

Snelle leveringen beide keren en ook snel mijn geld terug toen ik maat 38 retour gestuurd had omdat deze te groot was.

prima service, snelle levering

Het uitzoeken en bestellen van schoenen verliep weer soepel. Categorieën goed aangegeven op site. Levering was snel en goed verpakt.

Prachtige schoenen

Prachtige schoenen gezien. Besteld en de volgende dag al in huis. Hoe mooi.

super snel geleverd!

heel fijn, mooie schoenen en snelle levering!

Erg goede en vriendelijke service

Snelle levering en goed verpakt

De bestelling werd snel geleverd en goed verpakt.

prima service

Heel tevreden .

Snelle levering goede service

Fijne webshop, mooie schoenen en perfecte geleverd.

Snelle en correcte levering

Dik tevreden

Snel en keurig verzorgd

Leuke schoenen en snelle service

top bediening

Amazing

Prima en snelle levering, goed assortiment

De schoenen worden snel en goed geleverd. Men heeft een goed assortiment aan schoenen.

Snelle verzending, keurig verpakt, prachtig mooie laarzen en goede prijs/kwaliteit

Aangenaam verrast

Snel, goed en goedkoop. Binnen 24 uur geleverd.

Altijd zeer snelle verzending!

Mooie schoenen

Wolfstraat 26

6211GN Maastricht

(0) 43 321 33 12

Over MONFRANCE schoenmode

MONFRANCE schoenmode is op het gebied van schoenen en bijpassende accessoires een begrip in Maastricht. Naast onze 'stenen' winkels in Maastricht bieden wij sinds juli 2012 ook de mogelijkheid om onze collectie online te bekijken en indien gewenst te bestellen. Bij de inkoop letten wij vooral op een perfecte kwaliteit en draagcomfort en - niet onbelangrijk - bij ons vindt u ook de nieuwste trends. Daarnaast proberen we ook elk seizoen verrassende nieuwe merken toe te voegen aan onze collectie. U kunt bij ons terecht voor allerlei verschillende modellen schoenen. Voor de dames hebben wij bijvoorbeeld pumps, ballerina's, moccasins, sneakers, laarzen, enkellaarzen etc. Voor de heren hebben wij onder andere halfhoge schoenen, veterschoenen, gespschoenen, instappers, sneakers etc.