snelle service hulp en milieuvriendelijke advies

Ik heb een fles oud glijmiddel ontvangen en vertelde door online chat. Heel aardige personeel, geen argument en wel discussies over de veiligheid van het glijmiddel na de aangegeven houdbaarheidsdatum. Ik leerde ook mee. Een nieuw fles wordt verstuurd zonder kost. Tevreden, tuurlijk! Ik heb ook andere interssant producten (mango lube, verschillende condoom merken van L- niet zo veel variatie bij andere winkel) van deze website gekocht. nieuwsgierig en ga hun gebruiken :) Ik hoop dat ze zelf ook glijmiddel en sex toy cleaner kan hebben van easy&glide. Dat is wel goedkoper. Of glijmiddel van hun merk. Ik verwacht om nog een keer hier te bezoeken later.

Beste service, keus en prijs.

Mijn initiële bestelling was toch niet meer leverbaar. Richard stuurde mij binnen een uur een mail dat het was veroorzaakt doordat de webshop nog niet goed was ge-update. Bovendien kwam hij met 3 oplossingen (terugstorten, tegoedbon of alternatief tegen dezelfde prijs), inclusief extra informatie over het vervangende product. Bij C-A komen ze je het condoom nog net niet voor je omdoen, maar in al het andere is de service fantastisch.

Hele goede serves en snelle levering

Topservice!

Toen een product na een tijdje defect ging, heb ik gemaild met condoom anoniem. Het defecte product teruggestuurd en kreeg gelijk een nieuwe toegestuurd met wat leuke extra’s voor het ongemak.

Snel in huis, anoniem verpakt

Goede service via de chat op de website en bestelling was snel in huis. Netjes verpakt zonder logo of naam van de site. Dus echt anoniem, heel fijn!

Top service!

Zeer vriendelijk en behulpzaam! Ik had nog maar een vraag gesteld en ik kreeg al direct voorbeelden toegestuurd. Samen hebben we een heel mooi resultaat bekomen. Waarvoor dank! De snelle levering was de kers op de taart!

Fijn in gebruik!

Mooie verpakking, kleuren komen mooi uit, makkelijk snel en niet ongemakkelijk contact. Super fijne klantenservice en het biedt goede bescherming, ze zijn ook makkelijk aan te brengen. Het ontwerp is helemaal naar wens!

Snelle en goede (klanten)service en prima kwaliteit product

Mijn bestelling was snel klaar en werd meteen verzonden. De klantenservice was behulpzaam en top dat ik in kleine oplage kon bestellen. Jammer dat de achterkant van het zelf ontworpen product niet bedrukt kon worden, maar dit is begrijpelijk ivm relevante productinformatie.

Snel en vriendelijk geholpen om te vinden wat ik zocht

Online heb je natuurlijk meerder webshops die condooms verkopen. En mijn ervaring met deze webshop tot nu toe beter dan alle ander. Voor vragen over een product of mijn bestelling kon ik gemakkelijk contact op nemen via de chat waarbij ik vriendelijk geholpen ben. Snelle reactie waardoor ik snel me bestelling kon plaatsen en mijn condooms snel in huis had

Fk leuk cadeau

Snel geleverd, top service en credits naar Richard voor het leuk uitsnijden van de foto's ;)

Goede service en snelle levering!!

SUPER SNELLE LEVERING.

Al eerder en met tevredenheid een bestelling geplaatst...goede en overzichtelijke website met ruime keuze en een breed asortiment. De levering was binnen 23 uur binnen.....SUPER !!!!!

Enorm goede klantenservice!

Door de overstap op condooms moesten we achterhalen welke soort goed voor ons werkte. Met pas en maatwerk zijn we een heel eind gekomen en dachten we de juiste maat in grootverpakking te hebben besteld. Na de bestelling bedachten we ons en vroegen we of we de bestelling on hold konden zetten, we twijfelden over de maat. Op dat moment gelijk een klein verpakking besteld van een andere maat en C-A heeft er als proef gelijk een ander merk bij gedaan om te testen! Wanneer we er over uit waren konden we dit mailen en zou het product alsnog worden verzonden.

Niets dan goeds!

Altijd heb ik gedacht dat het erbij hoorde: condooms die pijnlijk en niet goed afrollen, die knellen bij het vrijen en die weer afrollen. Totdat ik ontdekte dat MySize condooms in vele maten maakt. De standaard condooms van Durex blijken mij gewoon veel te klein te zijn! Onlangs dus mijn eerste setje MySize condooms op de juiste maat (60) besteld; wat een verschil! Pijnloos afrollen, fijn vrijen en hij blijft op z'n plek! Verder uiteraard snel en discreet bezorgd, gratis!

Geen allergische reactie meer!

Goedemorgen, vorige week heb ik telefonisch contact opgenomen waarbij Richard mij heel vriendelijk heeft geholpen. De vrouwencondoom en de pjur med sensitive die ik heb besteld bevallen verrassend genoeg erg goed! Ik ben er erg blij mee, mijn lichaam reageerde op beide namelijk niet met een allergische reactie / infectie! Heel erg bedankt voor je tijd en advies Richard!

5 sterren service, nieuwe klant erbij!

Top service en top kwaliteit, ik ben super happy met mijn order.

Super service!

Geregeld bestel ik bij Condoom Anoniem. Ik weet zeker dat je bij geen enkele andere webshop/winkel een betere service zult krijgen dan bij C-A. Zeker weten een aanrader.

Hele goede service!

Had een spoed bestelling geplaatst, netjes afgehandeld en goede kwaliteit.

Goed contact en werken snel

Ondanks dat er iets in de communicatie mis is gegaan hebben ze er alles aan gedaan om het optijd af te krijgen.

Snel

Vrijdagmiddag besteld en zaterdag in huis. Ultradunne condooms correct en ultrasnel geleverd. Dank voor de service!

Enorm betrouwbaar en sympathiek

De bestelde condooms met eigen ontwerp op de folie zijn binnen no-time bezorgd en het ontwerp zag er gelikt en professioneel uit, perfect voor ons doeleind! We werden bovendien snel geholpen en het contact met C-A was super fijn; wat een sympathieke mensen!

Duidelijk , eerlijk en vlotter niet mogelijk Super !!!

Super webshop , duidelijk en eerlijk over de produkten .Zeer goede prijs en service, een absolute aanrader. Gepersonaliseerde produkten ook, zeer leuk bedacht. Vandaag bestelt morgen in huis is hier de regel.....100% POSITIEF

Wij hadden veel vragen en waren zoekende Na jaren weer terug naar condooms en condooms waren nooit echt een suc6. Dus opnieuw gaan kijken en met advies van C-A gaan testen met andere maten condooms echt super geslaagd. Ook op zoek gegaan naar andere massage olie want de gewone, gebruikelijke tast de stevigheid aan van condooms (goed filmpje op site van C-A). Mijn vrouw heeft een allergie tegen bepaalde stoffen en met de hulp van C-A uitgezocht wat kon en niet kon. Echt goede service gaan de extra afstand om je te helpen. Wij zijn echt super tevreden, Geweldige service en producten Snelle en levering Altijd vriendelijk Veel kennis Echt een aanrader

Goed bereikbaar, fijn advies en superservice!

Goede service en snelle levering! Top

Over C-A

Gratis verzending en alles van Durex en vele andere merken: alle maten, smaken en soorten. En: veel leuke producten voor je seksuele welzijn: massage- en glijmiddel en leuke gadgets. Condoom-Anoniem.nl is méér dan alleen een webwinkel: de website bevat veel informatie over veilig vrijen, condooms, anticonceptie en SOA en biedt steeds het laatste nieuws. Tevens groothandel voor bedrijven en organisaties en condooms in eigen verpakkingen. Waarom Condoom-Anoniem.nl? Lage prijzen: want we vinden dat condooms zo goedkoop mogelijk moeten zijn. Gratis verzending: want condooms kopen moet zo makkelijk mogelijk zijn. Discreet & Anoniem: niemand hoeft te weten wat je bestelt, dus zie je dat niet aan onze post. Afhalen in heel Nederland mogelijk bij + 1700 afhaalpunten van TNT Post. Supersnel: voor 17:45 uur besteld, vaak de volgende dag in huis. Goede bereikbaarheid: mail, telefoon en chat, altijd zo snel mogelijk antwoord op je vragen. De beste service: want het vertrouwen van onze klanten is ons bestaansrecht!