Top service, goedkoop, anoniem en discreet.

Ik bestel al minstens 5 jaar mijn condooms hier en natuurlijk zijn de condooms goed. Maar dat zijn de merken zelf, een verkoop punt maakt het verschil op service, discretie en prijs. En in al die factoren is condoomanoniem.nl top. Recent condooms ontvangen die niet helemaal bevielen. Deze konden gewoon geruild worden.

Zeer persoonlijk

De verkoper is zeer persoonlijk en contacteert je altijd grondig en uitgebreid.

Het beste bedrijf van Nederland dat ik ken op gebied van seks artikelen ! 10 + !

Ik ben al jaren vaste klant bij dit bedrijf, en ik ben vanaf dag 1 verliefd op hun service, de artikelen, de snelheid van de levering, altijd goed actief zijn met de klant, ze staan je altijd vriendelijk te woord en mocht er ooit een probleem zijn of je hebt een vraag of suggestie, dan staan ze altijd open voor jou, ze zijn er dus echt om & voor jou ! En dat maakt dit bedrijf juist zo uniek, goed, nederig en groot tegelijkertijd ! Ik zal hier nog jaren & jaren blijven !

Prijs kwalitatief goed, service top!

Prijs kwalitatief ontzettend goed, service (vooral via WhatsApp) top! Gepersonaliseerde levering voldeed zeker aan de kwaliteit.

Pluspunten

Overzichtelijke website Snelle levering Fijne waarborging van anonimiteit

Pluspunten

Snelle levering Goede prijs/kwaliteit Discreet Stevige verpakking

Pluspunten

Snelle levering, geen verzendkosten, keurig verpakt. Ook groot assortiment en duidelijke website met goede info, zodat je weet wat je koopt (maten, materialen). Je kunt goed vinden wat je zoekt. Ik bestel hier regelmatig, altijd tevreden.

Pluspunten

Snelle en discrete levering.

Geen

Pluspunten

Zeker nette en snelle levering.

Pluspunten

Snelle levering Goede communicatie over levering en status bestelling

Pluspunten

Zeer goede service

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vlote service

Geen

Pluspunten

Anoniem, snel en goede prijs/kwaliteit

Pluspunten

Goed verpakt,snelle levering,alles op maat.

Geen

Pluspunten

N

Beste Service ooit echtawwar top beste oline zaak van 2017 2018 ga zo door alles top top Jullie moeten hier keer kopen en bezoeken hier moeten ze website en beste hulp van het jaar uitroepen nobel prijs

Dankjewel!! :-)

Pluspunten

Gratis verzending, ook bij lage bedragen. Ecologische/fair-trade condooms.

Geen track & trace

Pluspunten

Snelle service zonder poes pas

Gewoon zo blijven

Ik zeg ga zo door !!

Pluspunten

Goede service, duidelijke webwinkel.

Pluspunten

netjes verpakt, netjes geleverd

Pluspunten

Snelle levering!!

Pluspunten

De artikelen worden anoniem bezorgd en bovendien nog snel ook (doorgaans binnen 24u).

Over C-A

Gratis verzending en alles van Durex en vele andere merken: alle maten, smaken en soorten. En: veel leuke producten voor je seksuele welzijn: massage- en glijmiddel en leuke gadgets. Condoom-Anoniem.nl is méér dan alleen een webwinkel: de website bevat veel informatie over veilig vrijen, condooms, anticonceptie en SOA en biedt steeds het laatste nieuws. Tevens groothandel voor bedrijven en organisaties en condooms in eigen verpakkingen. Waarom Condoom-Anoniem.nl? Lage prijzen: want we vinden dat condooms zo goedkoop mogelijk moeten zijn. Gratis verzending: want condooms kopen moet zo makkelijk mogelijk zijn. Discreet & Anoniem: niemand hoeft te weten wat je bestelt, dus zie je dat niet aan onze post. Afhalen in heel Nederland mogelijk bij + 1700 afhaalpunten van TNT Post. Supersnel: voor 17:45 uur besteld, vaak de volgende dag in huis. Goede bereikbaarheid: mail, telefoon en chat, altijd zo snel mogelijk antwoord op je vragen. De beste service: want het vertrouwen van onze klanten is ons bestaansrecht!