Prima, snel en zeer vriendelijk geholpen

Eerst naar de winkel geweest op een donderdagmiddag, aan de medewerkster uitgelegd welke lamp ik wilde hebben deze hadden ze niet in de winkel maar wel een spotje ervan zodat ik lig een idee kreeg hoe het er uit zag. De medewerkster heeft hem via internet besteld en zou 2 dagen later bezorgd worden maar hadden hem de volgende dag al in huis. En heel blij mee !!!

Betrouwbaar en snel

De specifieke lamp die ik zocht, is vrijwel nergens op voorraad of leverbaar. Maar wel bij TL Besparen! Superfijn! De lamp werd snel geleverd en was zorgvuldig verpakt. De communicatie rondom de bestelling was netjes en volledig. Ik ben heel tevreden!

betrouwbaar bedrijf

Producten besteld keurig ontvangen en correct op de aangegeven tijd

Meedenken met de klant.

Snel geleverd wat ik nodig had. Was niet meer te koop in de winkel.

Prima product tegen een scherpe prijs

Het bestelde product was exact gelijk aan het armatuur wat ik moest vervangen. Uitwisselen was dus zo gebeurd. Armaturen waren snel geleverd conform opgaaf.

Over een goed bedrijf heb ik weinig te zegen!

Ik had een bestelling gedaan .en kreeg een mail dat wat ik besteld had. Dat ze dat niet meer hadden kreeg gelijk een ander aanbod. Naar wat gelijk baar was .maar normaal iets duurder is. Hoefde niks extra te betalen en het werd de volgende werkdag netjes bij mij bezorgd . Dat is toch gewoon mooi en zeer netjes van hun opgelost.. Hier kunnen andere bedrijven nog van leren ! Nog Bedankt TL Besparen. Groetjes Rudy Haakmeester,

Snel met goed service

In eerste instantie is de verkeerde lamp geleverd, na een telefoontje ontving ik meteen de volgende de juiste. Ik hoefde niet eens moeite te doen om de verkeerde terug te sturen!

Goed advies.

Veel te laat geleverd, maar lampen zijn fijn geprijsd

Pas na 5 dagen mijn bestelling ontvangen en je betaalt wel verzendkosten. Pas na heen weer mailen mijn track and trace code gekregen Lampen zijn in lage aantallen wel fijn geprijsd.

Het ontvangen van artikel ging niet vlekkenloos. Later dan was beloofd.

Van de 2 Tl-buizen werkt er een niet.

Jaren gezocht naar een tl-buisje voor in de badkamerspiegel. Eindelijk gevonden bij TL Besparen.

Snelle levering Goede prijs kwaliteit Kortom dik tevreden

Goede en snelle service

De juiste TL lamp gevonden, die nergens anders meer te koop was

Klantvriendelijk en snelle service

Na maanden zoeken en via google eindelijk de lamp gevonden die ik zocht. Nergens te vinden TL-lamp ''T5 24W FSL 900mm''. Maar gelukkig wel bij TL Besparen. Dankjewel TL Besparen.

prima gedaan!

Prima website, gemakkelijke te bestellen, goede communicatie, goede verpakking en keurig op tijd geleverd. Betrouwbaar bedrijf

Very happy

Top ervaring, snel gelevered, zal zeker weer gebruik van maken

No Nonsense

Firma waar alles gewoon op rolletjes loopt. Wanneer bestelling geplaatst is gaat alles vanzelf. Zeer snelle levering en fijne site om probleemloos te bestellen. Zeker een firma om terug te komen. Dikke 10 +!

Correct en snel geleverd wat ik zocht

TL lamp die ik niet kon vinden binnen een dag geleverd. Helemaal super

Groot aanbod, makkelijk te bestellen en snel geleverd! Ik zocht een fsl t5 18w/840 tl-buis en die is dus niet te vinden bij bijvoorbeeld de bouwmarkten. TL besparen heeft deze wel in het assortiment en ook nog redelijk geprijsd. Ik ben een tevreden klant.

Na mij bestelling geplaatst te hebben. Kreeg ik een mailtje dat ze de amaturen niet op voorraad hadden. Dit kan iets langer duren. Ze stelde ook nog de vraag of ik hiermee akkoord ging. Top service­čĹŹ­čĆ╗

Had beter verpakt moeten worden !!!

Besteld: 4 tl buizen, hiervan waren er tijdens het vervoer 3 gesneuveld, Dus moest ik nog 1 week wachten voor dat deze vervangen waren door TL-Besparen. Gelukkig hadden de resterende 3 tl buizen dit keer de reis wel goed doorstaan.

Goed geholpen

Goed geholpen spullen op tijd geleverd

Prima geholpen. Goeie service.

Goeie overzichtelijke service...Via de emails en nette levering.

Herhaling vatbaar.!.