bestelling werd meteen bevestigd, helaas bleek de TL buis niet op voorraad. Na een mail van mij, een week later dan gepland verstuurd.

snel en goed

met één dag in huis, zee snel en correct

jammer lange levertijd

5 weken levertijd vind ik erg lang als je besteld wordt er niet gezegd dat het artikel niet op voorraad is

Goede service, snelle levering

Na uitgebreid via de mail informatie opgevraagd, snelle response ontvangen. Uiteindelijke bestelling volgende dag in huis. Prima service

goede nette levering

goede nette levering en netjes verpakt.

ondankse moeilijke tijden toch geleverd als gezegd prima toch

Gewoon goed.

Alles is goed verlopen en naar wens gegaan geen probleem een aanrader.

Mijn vraag per e-mail werd snel beantwoord en de daaropvolgende bestelling heel snel geleverd!

Snelle verzending

After sales grandioos

Na het product besteld te hebben wordt je direct op de hoogte gehouden t/m aflevering product. Vanaf aankoop t/m aflevering erg nel en goed geleverd

Heel goede ervaring

Makkelijk bestellen, snelle verzending en heel goed verpakt.

Snelle en prima service

Prima product.

Goede prijs, prima service

Van de geleverde armaturen bleek een armatuur beschadigd door de pakketbezorgers. Werd snel geregeld door TL-besparen. Prima service

Zeer goed, prima prijs snelle levering

Prijs

Heldere site. Snelle verzending. Goed verpakt. Ga zo door.

Service snel en adequaat, efficiënt

Specifieke TL buis online bestel. Volgende dag geleverd. Echter gebroken bezorgd vanuit post.nl. Na melding zeer snel opgelost. Een aanrader om ook in de toekomst bestellingen te plaatsten naar deze organisatie.

Top, snel geholpen

Ik was op zoek naar een armatuur maar kon de mijne niet vinden, heb een foto opgestuurd en kreeg een link waarop ik gelijk de juiste armatuur kon bestellen👍🏽

Prima levering

Snel geregeld, goede prijs

Prima levering

goed verpakt, komt afspraken na.

Snelle bezorging!

Fijn dat er een optie is voor afhalen bij PostNL punt! Bij een eerdere bestelling ook zeer prettig en efficient geholpen!

Goede service!.

Overzichtelijk en antwoorden worden snel beantwoord..

verpakingen besteling onvoldoende

heb meer dan een week moeten wachten op mijn bestelling. bij aflevering bleek lamp op 3 plaatsen gebroken zeer slechte verpakt

Goed service

Dik tevreden

Geen spijt van deze online bestelling.

Snelle levering. Kwetsbare product deugdelijk verpakt.

Prima geholpen

Netjes gebeld dat een product meer levertijd nodig had.