Een tl buis gekocht die ik niet bij ons in de winkels kon krijgen. Goede service en snelle levering.

• Communicatie Goed

Snel geleverd en goede service

Eerste keer besteld hier, eerste levering slecht verpakt en daardoor de lamp gebroken. Hierover contact gehad per mail en aangegeven van de slechte verpakking met foto erbij en snel reactie terug met daarbij de boodschap dat er een nieuwe lamp toegestuurd zou worden. Deze paar dagen later ontvangen en stevig verpakt. Dus al bij al goede service en ze hebben ook wat gedaan met mijn opmerking van de verpakking.

• Communicatie Goed

Op tijd geleverd, in wat vreemde verpakking

Na veel zoekertje, vond in de vervangende TL buis voor de badkamerspiegel bij TL besparen. Daar was ik blij mee. Hij was niet goedkoop, maar ook niet heel duur. Ik was wel verbaasd over de manier van leveren. Als particulier verwacht ik bij een kwetsbaar product een doos. Maar deze was verpakt in bubbeltjesplastic. Wellicht veel milieuvriendelijker , maar geen idee. De lamp kwam netjes op tijd en werkte. Dus prima

• Kwaliteitsbeoordeling Goed, Voldoende
  • Communicatie Matig

Snel

Snelle levering. Geen gelul over vertraging wegens covid, gewoon leveren! Prima

Super goed

snelle en super goede service !!

• Communicatie Goed

Levering in korte tijd en goede kwaliteit

Vanaf de eerste bestelling een snelle opvolging van de orders met korte levertijden,

• Kwaliteitsbeoordeling Voldoende

Prima webshop. Snelle terugbetaling

Prima webshop. Snelle terugbetaling na retourzending. Retourformulier wel een beetje knullig, maar ach t werkt.

Top service !

Zeer vriendelijk en kreeg de juiste advies, de levering kreeg het netjes en snel thuis .

• Communicatie Goed

Goede service en snelle levering

Snelle levering en degelijk verpakt.

Prima. Vlotte en correcte levering

geen verdere opmerkingen

• Communicatie Goed

Makkelijk te bestellen, snelle levering maar prijzig

Uitstekend op de hoogte gehouden van de levering. Prijs van het produkt was erg hoog.

Lamp werd defect geleverd

De lamp wed defect geleverd:( helaas. Ik nam contact op via whatsapp met klantendienst maar heb voorlopig nog geen reactie. Misschien is het ook geen verstandig idee om een lamp uit Nederland naar België te versturen maar ze waren de enigen die deze lamp online aanboden. Hopelijk krijgt dit verhaal nog een vervolg Er kwam een antwoord op whatsapp maar het tlbesparen zegt dat het armatuur stuk is, ik zeg dat de lamp stuk is. Tlbesparen blijft er bij dat ze geen fout gemaakt hebben. Ik ga niet nog eens 27,73 euro uitgeven om te kijken wie gelijk heeft.

bestelling werd meteen bevestigd, helaas bleek de TL buis niet op voorraad. Na een mail van mij, een week later dan gepland verstuurd.

snel en goed

met één dag in huis, zee snel en correct

jammer lange levertijd

5 weken levertijd vind ik erg lang als je besteld wordt er niet gezegd dat het artikel niet op voorraad is

Goede service, snelle levering

Na uitgebreid via de mail informatie opgevraagd, snelle response ontvangen. Uiteindelijke bestelling volgende dag in huis. Prima service

goede nette levering

goede nette levering en netjes verpakt.

ondankse moeilijke tijden toch geleverd als gezegd prima toch

Gewoon goed.

Alles is goed verlopen en naar wens gegaan geen probleem een aanrader.

Mijn vraag per e-mail werd snel beantwoord en de daaropvolgende bestelling heel snel geleverd!

Snelle verzending

After sales grandioos

Na het product besteld te hebben wordt je direct op de hoogte gehouden t/m aflevering product. Vanaf aankoop t/m aflevering erg nel en goed geleverd

Heel goede ervaring

Makkelijk bestellen, snelle verzending en heel goed verpakt.

Snelle en prima service

Prima product.

Goede prijs, prima service

Van de geleverde armaturen bleek een armatuur beschadigd door de pakketbezorgers. Werd snel geregeld door TL-besparen. Prima service