uitstekend

ik ben goed geholpen en heel snel mijn visum gekregen

Simpel, veilig en snel.

We gaan al vele jaren naar Turkije. Mijn visum regel ik altijd via Turkijevisum.nl Gewoon omdat het simpel, veilig en snel is.

Snel en eenvoudig

Binnen een uur had ik alle 5 de visums in de mail.

Het was duidelijk en ik had de visums snel binnen. Ideaal dus!

Top-side, niet duur en snel service

Omdat wij een last minute reis hadden naar Turkije, was er niet zoveel tijd om van alles uit te zoeken. Van de reisorganisatie kregen we website die zo duur was, dat we toch maar verder gingen zoeken. We kwamen bij Turkijevisum.nl terecht, we aarzelde omdat er geen groene SSL-certificaat URL-slotje zagen. We hebben alles maar ingevuld en werkelijk waar, binnen 10 minuten hebben wij de visums ontvangen. Wat achteraf zoveel voordelen heeft als je gaat in checken en langs de douane komt in Turkije. Nogmaals top-side, niet duur en snel service. De volgende keer als we weer naar Turkije gaan, vragen wij bij Turkijevisum.nl ons visum weer aan.

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Ik snap dat u aarzelt als u geen groen ssl slot ziet. Wij hebben wel een beveiligde website en dit zou ook gewoon zichtbaar moeten zijn in de browser. Wel is het zo dat elke browser dit anders weergeeft, dus het hoeft niet persé als groen slotje zichtbaar te zijn. Zo zie je wel een groen slot in de Firefox browser, maar is deze grijs in Chrome en Safari. Dat het slot zichtbaar is wil wel zeggen dat de website beveiligd is.

We hadden de vissum naar aanvraag nog de zelfde dag binnen. Dus een super goede service.

Snel geregeld duidelijke site

Snel geregeld en duidelijke site

Een grandioos snel en betrouwbaar

Volgende keer koop ik hier weer mijn visums. Gewoon omdat ze snel en betrouwbaar zijn. Wij hebben zelf online ingevuld en kregen alle visums via mail toegestuurd ff uitprinten en klaar. Ga zo door hier een hele tevreden klant!!!!

Erg snel en goed

Het was makkelijk en snel gedaan. Snel binnen in de mail en allemaal goed

Prima, snel geregeld!

Snelle service voor visum, makkelijk Online afrekenen en later printen.

Prima, snelle afhandeling van de aanvraag.

De aanvraag werd zeer snel afgehandeld. Dezelfde dag zat het visum in de mailbox. Het formulier is duidelijk en er is makelijk telefonisch contact met de firma Kiyoh.

super

super snel alles was geregeld !

Na de aanvraag van de visum kon ik hem vrijwel meteen downloaden. Alles was perfect in orde. Mocht ik terug een visum nodig hebben dan bestel ik terug bij jullie. Zeer tevreden!!

Goede reis geweest zonder verhinderingen

Het visum aanvragen was makkelijk en duurde niet lang voordat die er was

Uitstekende service en klantvriendelijkheid.

Tot heden 2x visums besteld voor mijn kids. De elektronische visums zijn meestal binnen 10 a 15 minuten in mijn inbox. Ik bestel meestal in een rustige periode, volgens turkijevisums kan het oplopen tot 1uur a 1 dag. Dit heb ik echter nooit meegemaakt. De spoedservice heb ik ook 1x gebruikt en dit werkte prima. Binnen 3 minuten in mijn mailbox gehad. (Max 5 minuten volgens turkijevisum.nl) Er is ook eens keer iets misgelopen, een verkeerde mailadres doorgegeven @hotmai.com @hotmail.com. dit is netjes opgelost met de klantenservice na het niet ontvangen. Direct naar de correcte mailadres doorgestuurd gekregen. Ik zeg uitstekend! En zeker te vertrouwen.

Eenvoudige snelle aanvraag van visum voor een correcte prijs

Aanvragen is eenvoudig via de website En je krijgt snel je visum Bovendien is de prijs correct Kortom ik ben zeer tevreden

Jullie zijn vlug en hebben mooie prijzen en als er iets onduidelijk is zijn jullie via de telefoon heel fijn en duidelijk Top bedrijf !!!

Ik vind Turkijevisum.nl de beste plek voor je visum te kopen. Snel, en vertrouwd. Volgende keer kies ik weer voor Turkijevisum.nl

Eenvoudig en snel geregeld!

Super snelle levering

Heb me visum snel binnen. Lekker makkelijk digitaal, maar voor de zekerheid toch uitgeprint. Ik zou op geen andere manier meer me visum aanvragen. Tot volgens jaar.

Elke keer o we naar Turkije gaan, kopen we hier het visum. Niet duur en heel snel verzonden. Toppie !

Super snel top site

Super goed

Snelle oplossing

Snel, duidelijk en houden je vroegtijdig op de hoogt

Snel te regelen en omdat er 3 maanden voor vertrek pas een visum verstrekt mag worden , werden we via de mail op de hoogt gehouden,

Over Turkijevisum.nl