Schandalig

Triest, je betaald voor 4 personen meer dan 100 euro en er wordt totaal niet nagevraagd bij de grens... nergens bij aan komst... oplichting... nooit meer richting turkije...

Wij vinden het vervelend dat u dit ervaren heeft als oplichting. Dit is zeer zeker niet het geval. Iedere Nederlander die naar Turkije gaat is verplicht een visum te hebben. De Turkse grensbeambten vragen niet om uw visum omdat zij in hun computersysteem al kunnen zien dat u een visum vooraf heeft gekocht. Als u geen visum had gehad, dan had u ter plaatse alsnog een visum moeten kopen.

Visum was eenvoudig aan te vragen.

N.v.t.

Zeer snel en perfect verlopen

Goede dienst niet op aan te merken.

Snel en duidelijk!

Aanvragen e-visum heel snel geregeld. Heel duidelijk, makkelijk en je hebt het in een dag geregeld!

Snelle afhandeling!

De visums erg snel ontvangen!

Perfekt

Alles is gladjes verlopen

Simpel en snel visums bestellen

Makkelijk en snel

Makkelijk aan te vragen, snelle verwerking

Heel goed en snel

Plezierig

simpel en snel geregeld

Al jaren via deze site de visa aangevraagd. Nooit problemen gehad, alles wordt duidelijk uitgelegd en de visa na betaling vrijwel dezelfde dag in je mailbox.

Was prima.

Was prima

Betrouwbaar tegen een eerlijke prijs

Bestel hier al jaren mijn visum Makkelijk in te vullen je doet het zelf ,hoeft niet je id/paspoort op te sturen Laat je een controle zien voor je definitief besteld Veilig betalen met Ideal, dus geen creditcard nodig 25€ per stuk Binnen 24uur is je visum gereed en staat hij in je mailbox , uitprinten en geregeld Ook is de mogelijkheid een papieren versie te laten op sturen Dit is gewoon een goed bedrijf

Duidelijke site en snel geregeld

Duidelijke site, betaling verloopt ook prima. Visums snel in je mailbox

Super snel!

Volgend jaar weer!

snelle afhandeling

binnen 1 en 3 uur na aanvraag kan je het document al uitprinten

De visums bestellen gaat zoals ik gewend ben heel gemakkelijk en snel. Bestel hier altijd mijn visum voor Turkije.

Correct en super Snel!!! 👍

Correct en super Snel!! 👍 😘

Goede en betrouwbare service, een aanrader!

Ik vraag regelmatig visums aan via Turkijevisum.nl Dit gaat altijd prima en zonder problemen. Snelle service en ook snel en duidelijk contact met de klantenservice via mail en WhatsApp. Een echte aanrader. Met vriendelijke groet, Suzan Keizer

Vlot geregeld

Goed en snel geregeld

Een prettig, maar vooral duidelijk ontvangst van de visums!

Het was ons eerste keertje Turkije dus we waren al redelijk nerveus over de reis. Bij het reisbureau werd TurkijeVisum aangeraden als duidelijk, en vooral snel! De betaling verliep soepel, we kregen een duidelijk bevestiging en we hebben het binnen een week allemaal ontvangen!

Super makkelijk en snel

Makkelijk, snel en zonder gedoe geregeld

Ontzettend snelle service, gemakkelijk geregeld en ook makkelijk te regelen. Alles staat er duidelijk en kan zo worden ingeleverd

Super !!!!

Zo makkelijk en snelden visum binnen

Prachtig

Snel en efficiënt

Makkelijk en snel binnen.