Super goed

Ik heb eerst visum aangevraagd bij visum4me heb ik niet ontvangen ik heb geen geld terug gekregen ik probeer contact me ze op te nemen website bestaat niet meer gelukkig heb ik nu contact opgenomen met Turkijevisum ik kreeg snele antwoord op mijn vraag visum aangevraagd binnen 3 min had ik visum super tevreden een hele goeie service super bedankt

Elke keer opnieuw zeer tevreden over de super snelle afhandeling van mijn visumaanvraag Turkije.

Tweemaal per jaar vraag ik een visum aan voor Turkije bij de heer Kwebeman en elke keer opnieuw ontvang ik een snelle bevestiging van mijn aanvraag en daarna volgt snel het definitieve visum om te printen.

Snel en probleemloos

Dezelfde dag van indienen kreeg ik mijn visum als PDF binnen, scheelde me drukte op het vliegveld in turkije.

Snelle en correcte reactie

Ik had dubbel betaald. Na een berichtje aan Turkijevisum kreeg ik onmiddellijk antwoord en werd het teveel betaalde teruggestort. Tot nu toe bestel ik mijn visum altijd via Turkijevisum. Site is helder en ziet er betrouwbaar uit. Ik reis een paar keer per jaar naar Turkije en dan is een vertrouwd gevoel wel zo plezierig.

Alles snel en goed geregeld

Super snel geregeld!

Ik had met spoed een Visum nodig, ik zou in de avond vliegen. En dat was via deze site heel snel geregeld en kreeg het binnen een paar uren (4/5) in mijn mailbox. Heel geruststellend!

Snelle afhandeling

Duidelijk en direct binnen, zo blij

Super !

Heel snel gegaan zeer tevreden succes vol!

vlotte en correcte levering van de visa

Bij binnenkomst in Turkije vlot door douane. We gaan binnen 8maanden voor de tweede maal naar Turkije

Snelle service,top zeer tevreden.

Super service en snelle levering.

Ik bestel altijd mijn visums bij Turkijevisum.nl. Altijd snelle en correcte levering per mail. Nooit problemen. Erg goede service

Super snel

Alles super geregeld en ook snel volgende keren gewoon weer hoor

Altijd snelle en goede service.

Al meerdere keren gebruik gemaakt van deze service; altijd naar tevredenheid.

Bestellen en gelijk in de mail ,echt Toppie

Echt super snelle levering

Duidelijke website, snelle service

Zoals de titel zegt: website is duidelijk, visum was heel snel binnen/ Top!

Makkelijk en snel geregeld!

Er staat goed omschreven wat je precies moet doen en binnen enkele ogenblikken is het geregeld!

Snel

Snel geregeld

Top service!

Ik had met spoed een visum nodig, omdat ik i.v.m met het overlijden van mijn opa z.s.m. naar Turkije moest en ik mijn Turkse ID enkele dagen ervoor was kwijt geraakt. Turkijevisum.nl heeft mij binnen no-time geholpen en ik kreeg binnen 15 min mijn visum opgestuurd. Perfect! Klantenservice was ik ook echt tevreden over.

Altijd goed!

Wij bestellen via Turkijevisum.nl voor al onze groepen de visa en dat gaat altijd soepel en snel!

Onbezorgd naar Turkije

6 visums in no time geregeld. Eenvoudiger kan het niet

Altijd snel je visum binnen zoals op de site beloofd

Ben zeer tevreden snel en goed geregeld.

Het was prima geregeld

Het was eenvoudig om aan te vragen, en het visum kwam snel binnen. Ook was het niet duur.

Top, betrouwbaar

Erg makkelijk en betrouwbaar.

Overzichtelijke website en snelle afhandeling.

Snelle en correcte verwerking van mijn aanvraag

Ik ga al vrij lang meerdere keren per jaar naar Turkije en mijn visum aanvraag wordt altijd heel snel en op een correcte manier verwerkt.