Goede website

Hele snelle levering . Mooi verpakt en altijd iets extra’s in de doos .

Snel geleverd,goed verpakt.en heel lief een gratis lipcrayon en n toffee erbij

Betrouwbare webshop

Een webshop die doet wat ze belooft, met vlotte levering en een klantgerichte communicatie. Ik ben een tevreden, vaste klant.

Super snelle levering

Volgende dag had ik mijn bestelling al in huis!!!! Super!

Goede kwaliteit / prijs en snelle levering

Goede producten tegen een betaalbare prijs. Ook snel geleverd.

Snelle levering en keurig bezorgd. Ik zal zeker weer eens wat bestellen.

Alles goed

Leuk product en snel levering :)

Ben zeer tevreden over de producten

Werd goed geholpen .en vlug geleverd

Gewoonweg prima!

kreeg zelfs een kleine geurkaars en chocolade cadeau. De volgende keer zal ik hier zeker opnieuw bestellen.

Het pakketje heb ik best wel snel mogen ontvangen en zag er ook nog eens goed uit en de producten die ik heb mogen ontvangen vond ik hartstikke mooi en ook helemaal niet dat ze kapot/beschadigd waren... super

Snelle levering en ruim assortiment.

Een kado om uit te pakken!

Uitstekend!

Alles was op tijd geleverd & Netjes verpakt met zelf een extratje erin.

Prima service en snelle levering

Prima service. Een kaars die ik bestelde was niet voorradig maar direct werd een goed alternatief geboden. Netjes verpakt ontvangen en snel geleverd.

Producten zijn top. Enige min punt is dat ze niet bereikbaar zijn.

Snelle levering en schattig ingepakt, topp dus!

Niks te klagen

Niets op aan te merken

Allemaal goed gegaan. Netjes verpakt en snel verzonden.

Topservice

Het is een snelle service. Je moet bij sommige andere winkels veel langer wachten op producten en hier heb je het al binnen een week.

Fijn product voor weinig geld.

Zie hierboven. De levering was snel in deze Corona tijd.

Mooie make up

Mooie make up en aantrekkelijk geprijsd

aanrader!

Ik heb voor de 2de keer iets besteld. Ben alweer uitermate tevreden over de zaak. Alles werd meteen verzonden (ondanks Corona crisis al na 2 dagen in huis!). Alle artikelen worden veilig ingepakt en er lag zelfs nog een verrassing bij. Ik raad Make-Up Musthaves zeker aan!!!!!

Foutje uitstekend opgelost

Mijn pakketje was zoek geraakt bij de post. Nadat ik contact heb opgenomen met Make up musthave hebben ze me meteen mijn bestelling nogmaals verstuurd, inclusief cadeautje voor het ongemak. Super service.

Make-up helemaal onbeschadigd en op tijd aangekomen. Kreeg er zelfs nog een gratis lippenstift bij. Nice!

Fijne website, zeker een aanrader!

Super snelle levering, alles was netjes en goed ingepakt dus alles goed ontvangen! En zelfs een kadootje gekregen naast mn bestelling, super leuk! Ga zeker vaker bestellen!

Een aanrader!

Uitgebreid assortiment en snelle service.