Bij retournering geen contact

Pakketje werd snel geleverd, ook met zorg verpakt. Nu heb ik het pakketje geretourneerd, kon niet geleverd worden op adres volgens DHL en nu ligt het bij een afhaalpunt. Tot op heden 4 werkdagen later nog niets vernomen. Heb ruim 1 week geleden een mail gestuurd nog geen reactie gehad. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.

Top service en top producten

Ik heb voor het eerst Yankee candles besteld en had wat vragen erover waarmee ik heek goed ben geholpen. Daarna meteen een bestelling geplaatst. Die was er snel, zeer goed verpakt (omdat het breekbaar is) en de prijzen van de producten waren goede prijzen voor de kwaliteit die je krijgt. Zodra mijn kaarsen op zijn bestel ik snel weer nieuwe. Bedankt voor jullie service!!

Altijd goed gegaan

Ik heb hier 2-3 besteld (niet vaak dus), maar het is altijd goed gegaan en zeer snelle levering. Toppers!

Super, snelle verzending!

Fijne website, snelle verzending eigenlijk niks op aan te merken. Aanrader

Duidelijke website met uitgebreide keuze. Snelle levering.

Veel keuze's goede prijzen snelle levering

Pech, maar goed afgehandeld.

Ik heb 3 artikelen besteld. Toen ik mijn bestelling ontving waren alle 3 de artikelen geopend (seals waren kapot), zo goed als leeg en 1 blush was al voor de helft gebruikt en kapot. Nadat ik verschillende berichten had gestuurd kreeg ik een mail terug. Zij boden mij aan om nieuwe producten toe te sturen of mijn geld terug te storten. Uiteindelijk is het netjes afgehandeld en heb ik mijn geld terug op mijn rekening ontvangen.

Loved it

I bought several different yankee candles. I spend around 45/50 euros. They put in a free revolution palette which I absolutely loved. The candles are of good quality. The delivery was fast. I totally recommend buying products from this company! Thanks a lot!

Mooie producten, snel in huis.

Prettige website, mooie producten, goede prijzen en snelle verzending!

fantastisch iedere keer weer

Mooie artikelen, met vaak het nieuwste van het nieuwste en een lekker breed assortiment. Alles wat mijn make up hartje nodig heeft!! Alles wordt altijd netjes op tijd verzonden, goed ingepakt en is altijd conform mijn verwachting. Echt een van mijn favoriete websites!! En ook altijd fijne prijsjes.

Zoals elke keer weer. Keurig mijn bestelling verpakt en verzonden. Ben dol enthousiast over de kwaliteit van hun producten. Van de meeste makke up gaan mijn ogen tranen, hier niet. Op naar de volgende bestelling.

Super goed !

Na bestelling altijd super snel binnen , Alles super netjes goed verpakt . Favoriete webshop om mijn yankee candles te bestellen !!

Scherp geprijsd, goed verpakt, persoonlijke benadering

Snelle verzending; overzichtelijke website

Verzending is altijd goed, producten zijn goed verpakt en prijzen zijn scherp. Iets retour sturen is nog wel een puntje van aandacht, dat kan vast eenvoudiger ;)

Leuk assortiment en leuke prijzen.

Ik wilde het theBalm Girls Getaway Trio al een tijdje en vond het hier voor nog geen 23 euro 🙂 Het werd snel bezorgd en was goed verpakt. Aanrader!

Prima service!

Overzichtelijke website, snelle levering

Goed ingepakt, leuk kaartje erbij van ze, boekje van Yankee candle erbij gedaan, snelle levering, overzichtelijke website. Aanrader!

Het is wel goed service

Alleen vindt jammer 1 van mijn kaarsen was kapot

Snelle levering en goede producten

Ik heb een snelle levering gehad, waarbij ik goede producten ontving. Top!

Top firma

Producten en service zijn heel erg goed

Snelle service en goede producten.

Snelle service en goede producten

Goede service en een snelle levering

perfect

rap geleverd . goede kwaliteit producten. Alles top

Supersnelle levering!

Zeer tevreden, snelle levering en alles overzichtelijk op de site

Alles was helemaal in orde