Veel keus. Snel in huis, goed verpakt. ( was breekbaar )

Geweldig !

Snelle handeling en goede service

Prima service en mooi verpakt!!

Al het bestelde zeer vlot ontvangen, zeer tevreden voor de 1e keer besteld.

Duidelijke site,mooie prijzen...en supersnel bezorgd! Kreeg nog een kaarsje kado ...echt leuk

Fijne webshop

Snelle levering met duidelijk aandacht voor het inpakken . Heel fijn.

Top service!

Ik had drie Yankee candles én een spiegel; een behoorlijk breekbare lading. Alles was mega beschermd verpakt. Heel fijn! Ook had ik mijn bestelling direct de volgende dag al in huis. Top service.

Snel geleverd!

Goed aanbod, snelle levering en heel klantvriendelijk!

Ik bestelde twee yankee candles die zeer goed geprijsd waren. Het pakketje werd super snel bezorgd en ik was blij verrast door het kleine kaarsje wat ik er zomaar bij kreeg. Ook zat er nog een leuk persoonlijk kaartje bij. Heel attent!

Ruime keuze aan make-up producten en goede prijzen

Bij mijn speurtocht naar W7 paletten kwam ik Make-Up Musthaves tegen. Ik vond er nog meer kleuren en combinaties die ik zocht voor een goede prijs. Bestellen is gemakkelijk en de levering was snel.

Snelle levering, goede communicatie en verpakt als een cadeau, super leuk

Uitstekend product, mijn kleindochter is er erg blij mee

mijn kleindochter is er erg blij mee, zeer gebruiksvriendelijk. Leuke verpakking en snel geleverd.

Goede prijzen, goede service

Meer dan tevreden

Laatst heb ik voor het eerst besteld bij Make-Up Musthaves en dat was zeker niet de laatste keer! Alle bestelde producten zijn zorgvuldig en met liefde ingepakt en er zat zelfs een leuk cadeautje bij :). Mijn pakketje is ook super snel verzonden. Al met al gewoon top!

Mijn bestelling kwam de volgende dag al binnen en leuk ingepakt! Ik ga hier zeker weer bestellen.

Wordt niet gereageerd op mails en verkeerde levering

Helaas zijn mijn ervaringen met Make up Musthaves niet positief. In eerste instantie kwam de zending later aan als vermeld en was deze niet te traceren. Mailtje gestuurd met de vraag wat de status was maar nooit een reactie op mogen ontvangen. Uiteindelijk te laat voor de gelegenheid de zending mogen ontvangen is de inhoud niet juist. Wederom gemaild wederom geen reactie. Dus het probleem wordt niet opgelost en is niet opgelost, erg spijtig!

Supersnel geleverd en keurig netjes in gepakt. Kunnen een hoop andere webwinkels een voorbeeld aan nemen.

Snelle levering en goede prijs.

Bestelling is binnen 2 dagen geleverd. De prijs van de bestelde producten was zeer concurrerend.

Ik ben tevreden met dit bedrijf .Vanaf toen ze letsmakeup heetten ben ik klant bij hen dus een echte aanrader .

heel snel geleverd

voor de eerste keer wat besteld volgende dag in huis

Snelle levering, producten zoals omschreven

Snelle levering en de producten zien er netjes uit. Producten zijn als omschreven op de website. En ze zaten ook nog eens in een verpakking die bij de omvang van de producten past. Sommige online shops kijken daar niet zo na en dan krijg je een mega doos voor iets kleins.

Netjes verpakt en vlot geleverd.

Snel verzonden en zeer verzorgd ingepakt

Bestelling zeer snel ontvangen en met aandacht ingepakt, voorzien van een bedank kaartje met daarop mijn naam geschreven. Net dat extraatje!

Fijn dat het hier teverkrijgen is

kocht het eerder bij kruidvat en omdat die deze producten niet meer heeft ben ik blij dat jet hoer nog wel te koop os

Heel snel geleverd, mooi ingepakt met lief kaartje erbij!

Zeer snelle levering

De Bloom/Patchouli versie besteld, zeer snelle levering, allen jammer dat qua geur het Bloom overheerst!