Snelle levering en goede prijzen

Snelle verzending goede prijs kwaliteit.

Duidelijk bestelproces en snelle levering, erg goed!

Snel en uitgebreid assortiment

Snel, duidelijk en uitgebreid assortiment

Voldoet aan de beschrijving en verwachting.

Leuke set, snel geleverd.

Hele mooie levering

De bestelling kwam goed verzorgd aan. Alles is naar wens! Er zat zelfs een gratis mascara bij.

Snelle levering geweldige prijzen

Product zoals omschreven en snelle verzending!

Leuke producten

Ik heb een aantal lippenstiften en een colour corrector kit gekocht. Zijn leuke producten. De lippenstiften blijven lang zitten. Snel geleverd. Leuke verpakking.

Matte lipgloss besteld waar ik al heel lang naar op zoek was. Eindelijk hier gevonden, besteld, en de volgende dag ontvangen. Super tevreden

Goede prijs/kwaliteit

Bestelling geplaatst na vergelijking met andere webwinkels. Dit was voor de producten die ik wilde de goedkoopste. Snelle levering in leuke verpakking inclusief kaartje.

Uitstekende

Spullen kwamen PER DIRECT binnen.

Alternatieve kleur voor bestelde nagellak gekregen

Ik ben blij met de alternatieve kleur nagellak van Essie maar had hiervan graag op de hoogte geweest ipv "splah of grenadibe" heb ik "play date" ontvangen : ook mooi lila hoor !!

Above and beyond

Extremely fast delivery with some thoughtful extras included

Netjes verpakt, super snel geleverd, lekker chocolaatje

Snel en makkelijk bestellen

De keuze is reuze. Artikelen die de meeste webshops in NL niet hebben hebben zij wel. Bestellen is makkelijk. Het wordt snel en goed verpakt geleverd, zelfs met een kleine persoonlijke touch. Dat maakt het nog net even meer af. Top shop!

Zeer tevreden!

Leuke producten tegen schappelijke prijzen. Netjes en zorgvuldig verpakt met een kleine attentie. Top!

Snel geleverd, super veel keus aan leuke prijzen voor verjaardagsfeestjes van teens

Snel verzonden en netjes verpakt

Het product is snel verzonden en netjes verpakt!

Goede prijs en snelle levering!

Make-Up Musthaves, heeft een uitgebreid assortiment en zeer concurrerende prijzen. Er wordt goed door Make-Up Musthaves gecommuniceerd naar de klant over de status van de bestelling.

De volgende dag had ik het bestelde in huis. Top service

Perfecte webshop

Makkelijk bestellen , overzichtelijke website goeie prijzen en snelle verzending

Hele snelle levering.

Bestellen top en goed geholpen.

Mijn bestelling was super. Mooi vlug, netjes in gepakt.

Bestelling goed ontvangen!