Mooie betaalbare make UP en snel verzonden.

Snel, correct en goed verpakt

Fijne ervaring. Als de refill's voor yankee candle in mijn geur er weer zijn plaats ik weer een bestelling.

Super snelle en goede service.

Alles was helemaal naar wens. Het was de volgende dag in huis en een super mooie lipgloss cadeau gekregen.

Snelle en juiste levering!

Helemaal in orde!

Pakket heel snel geleverd, mooi en goed ingepakt. Echt een top bedrijf!

Fantastisch en leuk bedrijf met leuke spullen

Na het bestellen had ik het vrij snel binnen. Ik ben er heel blij mee. Leuk dat ze ook een persoonlijk briefje erbij doen. Loveit!

Mooi verpakt snel geleverd en in goede staat

Geweldige winkel

Makeupmusthaves heeft altijd de nieuwste producten en een super snelle levering! Echt een top bedrijf. Ben blij dat er zo’n webwinkel als hun bestaat!

Snel en goed ontvangen

Het afhandelen en bezorgen van mijn bestelling is heel snel en zorgvuldig gegaan

Perfecte en persoonlijke service

Bestelling vlot geleverd. Goed verpakt. Met een persoonlijk kaartje en geschenkje. Top service!

Goede winkel, perfecte levering

Dit was mijn eerste keer dat ik voor Make-Up Musthaves bestelde. Deze webshop heeft een mooi assortiment, goede verzending en snel ook. Ik ben heel tevreden en zal zeker vaker bij ze bestellen!

Snelle verzending van het produkt

Een zeer prettige ervaring gehad met make-up musthaves.

Er was iets mis gegaan in de verzending, maar binnen een dag na mijn melding werd het probleem opgelost en kwam een nieuwe zending mijn kant op, die ik de volgende dag al in huis had. Echt top geregeld!

Fantastische service!!

Snelle service, mooi verpakt met een persoonlijk kaartje erbij!

Snelle levering en erg leuk verpakt met een persoonlijk kaartje. Heel blij met mijn bestelling!

Super goed en stevig ingepakt zodat je make-up echt veilig binnen komt! Echt super!

Echt geweldig!

Supersnelle levering, heel erg goed ingepakt en mooie producten! :-)

Prima in orde

Pakje keurig op tijd ontvangen. Netjes ingepakt glaswerk. Als verrassing ook nog een klein cadeautje! Bedankt.

Ik kwam voor het eerst op de webshop terecht en kreeg meteen al die kriebels dat ik van alles wou hebben. Producten waren ook heel snel binnen, nog een mooie kortingscode erbij voor bij de volgende bestelling. Helaas was een makeup product kapot gegaan en heb ik gelijk een nieuwe gekregen! Top service!

Super snel geleverd en mooi verpakt!

Leuk om het pakketje te ontvangen met een persoonlijke touch!

Snelle reactie en heel veel keus en een goede prijs

Veel keus, snelle levering

Klantenservice prima totdat je met een klacht komt!

Ik heb er geloof ik 2 keer verschillende producten besteld. De 2e keer echter was ik niet zo tevreden over de kwaliteit van de make up. Ikhad diverse producten van het merk Freedom besteld, een oogschaduwpalette die veel te droog en veel te poederig was en zodoende niet fijn aanvoelde op mijn ogen, een highlighterpalette die alles behalve een highlight gaf (alleen een paar glitters) en een liquid lipstick trio wat ultra gepigmenteerde lipgloss bleek te zijn, ik zocht echter naar lipstick die mondkapjesbestendig zou zijn. Ik heb er een klacht over ingediend en het antwoord dat ze gaven was; Bedankt voor je berichtje, wat jammer om te horen dat de producten niet naar wens zijn. Deze klachten hebben wij nog niet eerder vernomen, Freedom Makeup is onderdeel van Makeup Revolution. Over dit merk is wel erg veel te vinden, wellicht fijn voor jou om te weten. Daarnaast zijn de paletten ook licht vochtig te gebruiken. Dit is om de intensiteit van de kleuren en tinten te versterken mocht je dit nodig vinden. Verder helpen goede kwasten ook veel. Hopelijk heb je iets aan deze tips! :) WEL HEB IK OOIT!!! Als iemand met een gegronde klacht komt dan geef je toch gewoon aan die klant het geld terug óf een tegoedbon ter hoogte van die bestelling?!? Wat is er belangrijker, dat je al je centjes behoudt of dat je die klant behoudt?? Dus lekker 20 Euro naar de maan, nou dit was de laatste keer!

Vlotte afhandeling. Producten niet op voorraad, geld onmiddellijk terug. Zelfs kleine attentie ter compensatie.

Prima service voor prima prijs.

Goede prijs. Snel verstuurd.