Snel verzonden goed verpakt tegen een aantrekkelijke prijs.

Scherpe prijzen en snelle levering.

Goede service , snel en attent

Volgende dag geleverd. Prima contact, ook wanneer het pakje zou komen. Leuk kaartje er bij in ...

Pakketje toch ontvangen.

Uiteindelijk heb ik toch mijn pakket mogen ontvangen. De service was na wat mailtjes toch super goed! Bedankt voor de medewerking.

Everything was perfect! The delivery was super fast and the package was prepared with love. I will definitely purchase again. Thank you!

Goed.

Snelle levering. Goed product.

Snel

Het bestelde had ik heel snel in huis

Snel binnen ,netjes verpakt

Had het pakket erg snel binnen en was keurig verpakt .

Mijn bestelling ‘s middags doorgegeven en de volgende dag in huis.

In eerste instantie een beetje huiverig geweest over de site, aangezien ik nergens een telefoonnummer zag staan, dit wekte wat argwaan op. Toch de gok gewaagd en het was een top service!! - goede snelle service - netjes ingepakt - je wordt op de hoogte gehouden

Zeer snelle levering tegen een goede prijs

Snel verzonden en keurig ingepakt!

Fijne service en leuke aanbiedingen, een extra kadootje boven de 40 euro. Ingepakt met liefde en aandacht dat kun zien !

Het product was goed verpakt én kwam met leuk extraatje!

Leuk ingepakt!

Was leuk die doos

Zat leuke mike er in ben te vredenik zal het iedereen aanraden.

Goede en snelle levering, kwaliteit producten niet optimaal

Ik had Woodwick kaarsen besteld voor kerst cadeaus maar 1 ervan was een "kneusje"; scheef etiket, lont zat veel hoger uit dan hij moet zijn (zelfs volgens de woodwick instructies) en minder vulling/vulling met een put in ivgl met de andere exact dezelfde kaarsen. Helaas geen reactie meer voor Kerst (20 of 21 december gemaild, ik kan begrijpen dat het drukker is) dus helaas zo moeten afgeven, jammer voor de prijs van zulke kaarsen

Ontzettend snel en vriendelijk

Het pakketje had ik 's avonds besteld en de volgende ochtend werd het al bezorgd. Het pakketje was zelfs keurig ingepakt! Aanrader!

Super !

Snelle levering en goed beschermd verpakt ! Hier ga ik zeker nog eens bestellen, een echte aanrader.

Mooi product en snelle levering.top.

Alles is goed gegaan en het was ook zo snel geleverd.

super!

snel en correct geleverd

Mijn pakje werd snel geleverd en vantevoren werd ik op de hoogte gehouden. Er zat een persoonlijk geschreven kaartje in het doosje, en nog een klein cadeautje. Echt heel lief. Alles zat keurig ingepakt

Super snelle levering en duidelijke orderbevestigingen. Super mooie overzichtelijke site en zelfs een lief briefje in de bestelling en een lekker chocolaatje! Ik ga hier zeker vaker bestellen <3

Een hele positieve ervaring!

Snel geleverd, keurig verpakt en een leuke verrassing erbij.

super!!!

Ik ben super te vrede. Werdt op tijd geleverd. Product ziet er super mooi uit. Goed verpakt en kreeg nog een leuk extra cadeautje. Ik zou hier zo weer bestellen. Super bedankt!!!!

Er word de moeite gedaan om het pakketje leuk in te pakken. Product ook erg leuk. Mijn complimenten!