Atijd goede ervaringen!

Dit is niet de eerste keer dat ik bij deze webshop besteld heb. Wat mij iedere keer doet terugkomen is de extra aandacht die gegeven wordt aan jou en je bestelling. Dat begint al bij een fijne website, leuk aanbod en duidelijke informatie. De bestelling komt snel binnen, is altijd persoonlijk geadresseerd en er zit soms nog een presentje bij ook. Kortom helemaal tevreden. Vooral voor een ruim aanbod aan Essie en YankeeCandle kan je hier goed terecht! Daarnaast ook veel makeup merken die je niet ergens anders kunt krijgen (voor die prijs).

Positief

100 % tevreden, goede, betrouwbare service. Ik waardeer enorm het kaartje en het kleine cadeautje bijgevoegd bij mijn bestelling.

Alles perfect

Goede communicatie, razendsnelle verzending en goede producten.

uitstekende service

De post had het niet goed gedaan dus had ik dat aangegeven. Meteen terugkoppeling gehad en alles kwam in orde. Fijn dat ze er meteen werk van maakten .

Zeer leuke betrouwbare site

Fantastisch verpakt, snelle verzending en heerlijke producten. Zeer blij!

geweldig goeie service snelle verzending , leuk extra presentje

heb hier waxmelts besteld van de yankee candle , zijn dezelfde dag nog verzonden , de volgende dag al geleverd in een brievenbusdioosje met leuk persoonlijk extraatje , goed bedrijf met zeer goede service en snelle verzending kan iedereen het aanbevelen

Snel

Snel

Goede ervaring gehad met bestellen!

Ik had een kaars voor een vriendin besteld bij Make-Up Musthaves en hij was helemaal goed verpakt met plastic bubbels zodat die de reis zou overleven. De doos zag er vanbinnen ook erg mooi uit. Al en al erg blij dat ik bij jullie heb besteld!

Snelle verzending en super verpakt!

Echt super snel verzonden, leuk en goed verpakt en er zat een gratis liquid highlighter bij! Super lief! Eerste keer dat hier bestel, maar zeker niet de laatste!

Veel keus en niet duur

Veel keus qua assortiment, en ook niet te duur.

Goede snelle service

Goede snelle service, bestellen is volgende dag in huis hebben.

Snel en netjes verzonden! Product kan ik nog niet over oordelen, want gaat om een adventkalender ;) Maar ga er vanuit dat die ook super is!

Snelle levering en alles in orde ontvangen

Ik ben tevreden over mijn koop bij Make-Up Musthaves. Alles was snel geleverd en in goede orde bij mij ontvangen. Ik zou in de toekomst zeker weer van deze website bestellen.

hat zal mijn vaste make-up site

mooi ingepakt en cadeautjes erbij.. gewoon super!

Heel goed en snel

Goede producten en hele snelle levering

Super webshop

One of the best online shops: fast delivery, high quality products, regular sales, and extra gift at every order. Most customer friendly webshop ever!!

In afwachting van product

In eerste instantie niets ontvangen, inmiddels de toezegging dat het product als nog zal worden verzonden. Mijn klacht is netjes afgehandeld

Knettersnelle levering, goed verpakt

Ik heb Yankee Candles besteld. Ik kon er snel van genieten want de volgende dag had ik mijn bestelling al binnen. De kaarsen zijn heelhuids aangekomen. Zat zaten uitstekend verpakt. Het extra kaarsje en het kaartje waren heel attent. Ik ga hier terugkomen voor al mijn Yankee Candles.

Hele leuke spullen en voor een goede prijs

Hele leuke Friends spulletjes gekocht voor een goede prijs. Heel netjes verpakt en snel thuis gekregen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Super winkel

Ik heb nu 2 keer besteld. Super snel verzonden en mooi cadeau gekregen. Ik heb sommige producten gevonden die nergens anders meer kon vinden. Super blij. Zeker opnieuw bestellen.

Snel verzonden heb niet weken maanden moeten net als bij Ali express wel zo is ga zo door

Goed en snel geleverd

Supersnel geleverd & leuk kaartje erbij

Ik had een hoop kaarsjes besteld, het was er inderdaad netjes de volgende dag, in minder dan 18uur. Ook nog een leuk kaartje met je naam erop geschreven, leuk persoonlijk tintje eraan! :)

Makkelijk goedkoper en snel

Dikke prima omdat er goede producten zijn doe makkelijk zijn te bestellen tegen een goede prijs. En ze worden snel verzonden. Aanrader.