Mega snelle levering en alles heel goed verpakt! Kreeg zelfs nog een presentje erbij , top service!

Snel geleverd, super netjes verpakt, leuk kaartje erbij met een lekker chocolaatje als cadeau. Ik zal hier zeker vaker bestellen!

Heel leuk ingepakt met cadeautjes en een persoonlijke kaart

Erg professioneel met een persoonlijke touch.

Melissa de Haas

Snelle levering, mooi verpakt en leuk om uit te pakken, ook super leuke producten. Echt top! Groetjes Melissa

Top en voor herhaling vatbaar!

Leuke producten en een keurig netjes ontvangen pakketje met een persoonlijk tintje..

Superbedrijf

Make up musthaves had mijn bestelling erg snel verzonden en ondanks de drukte bij postnl had ik hem lekker snel binnen. Dit was de eerste keer dat ik iets bestelde bij mm. Toen ik mijn pakketje openmaakte leek het wel alsof ik al jarig was, een persoonlijk kaartje, en een lekker chocolaatje, met ook nog een extra oogschaduw erbij. Supergaaf! Het was ook erg goed verpakt. Ik ben helemaal happy. Bedankt !

Super! Leuk die persoonlijke touch!

Goede service met goede prijzen. Top dat het zo goed verpakt zat, zo ben je zeker dat het heel bezorgd wordt. Waar ik extra blij van werd was de persoonlijke touch :-) Echt een kadootje voor mijzelf op deze manier. Ga zeker vaker bestellen!

klantvriendelijk. Contact: positief!

Snelle levering en leuk cadeautje ontvangen

Super ervaring.

Ik ben altijd wat huiverig voor webwinkels met de naam musthaves maar het product was binnen 20 uur al bezorgd. Goede website en zeer snelle bezorging, top.

Goede en snelle levering.

Uitstekend service.

Super snelle levering en heel netjes

De producten zijn ontzettend netjes geleverd in bubbeltjesplastic. Ook had ik het de dag ernaa binnen. Met een klein presentje erbij zelfs!

Snel en volledig

Mijn bestelling was geleverd binnen uur van plaatsing. Heel snel dus en was dit niet gewend. Ook kreeg ik paar kleiningheidjes bij mijn bestelling die het persoonlijker maakt. En het was zorgvuldig ingepakt. Al met al een goede betrouwbare site.

Snelle levering van bestelde waxmelts

Super mooi en snelle levering

Super snelle levering ook echt mooi verpakt het kon niet kapot en zelfs een persoonlijk kaartje hier zou ik echt nog een keer bestellen

Snelle service, mooie dingen en goede kwaliteit

Fijne service

Levering was prima, en de persoonlijke extraatjes (handgeschreven briefje, en een chocolaatje) maakten mijn dag nog net iets beter

in 1 woord geweldig....

prima en vlugge levering ook super goed verpakt... en steeds leuke artikelen!

Super fijne service!!

Super fijne service, snelle levering, netjes ingepakt en een leuk extraatje ingepakt!

Leuke Yankee Candle artikelen gekocht! Ben er heel blij mee. Ook snelle levering en de artikelen zijn goed verpakt.

Heb voor de eerste keer gebruik gemaakt van Make-up Musthaves. Zoeken en betaling ging heel makkelijk. Bestelling werd ook snel bezorgd

Pakketje vorige week besteld en nog steeds niet binnen

De levering is niet heel snel. Op de site staat voor 17:00 besteld, de volgende dag in huis. Ik heb het vorige week donderdag (29 oktober) besteld. Nu is het dinsdag (3 november) en het is nog steeds niet binnen. Dat vind ik jammer, want het product leek mij geweldig.

Snelle levering goed verpakt

Goed verpakt en snelle levering. Prima en leuk persoonlijk kaartje met chocolaatje.

Fantastisch!

Hele mooie producten! Gelijk volgende dag bezorgt, heel erg blij mee!

Snelle en goede levering

Compleet assortiment, ook producten die lastiger te verkrijgen zijn in Nederland. Snelle verzending en leuke attentie bij bestelling.