Neppe producten geleverd

Bestelling liep vlot. De bezorging ging ook heel snel. Maar dat valt in het niet als ik uiteindelijk neppe producten krijg. Ik dacht dat ik originele beautyblender micro mini Pro (zwart) had besteld, maar totaal niet zoals ik verwacht. Ik heb dezelfde maar dan grote vorm en is totaal niet hetzelfde. Ik ben dus belazerd. Nooit meer bestel ik hier wat.

Gewelgig

ik weet niet moet zeggen?

Handig

Makkelijk te bestellen en goeie service

Super snel

Snelle en goede levering niks komt kapot aan.

Levering kwam veel te laat

Geen antwoord op mijn vraag op insta waar de levering bleef. Levering kwam veel te laat niet dag erna zoals beloofd.

Prima!!

Bestelling snel geleverd en producten van goede kwaliteit!

Op alle fronten The Best

Vlotye levering. Betrouwbaar...en zo voelt het al bij het kiezen van de.produkten in de website.

Fijne website met een persoonlijke touch

Twee dingen besteld en erg tevreden! Kwam netjes ingepakt met een leuk kaartje en een chocolaatje, net een cadeautje aan jezelf. Het was snel verzonden en ik werd op de hoogte gehouden via email. Prettige ervaring!

Super veel keuze, voordelige prijzen, Vlotte levering, goed verpakt,.. Echt een goede webwinkel!

Topservice!

En de bezorging was snel en het pakketje was zo leuk ingepakt! Met een persoonlijk kaartje en een chocolaatje, heel lief!! Al met al topservice

Everything packed with care, arrived swiftly.

Exactly what I needed, shipped to my home now that shopping is an unwelcome risk. And even a small thank you, which was thoughtful.

Goede prijs en kwaliteit en mooie kleuren

Ik ben zeer tevreden over de aankoop van de oogschaduw palette, omdat de kleuren precies overeenkwamen met de afbeelding op de website. Ook over de prijs en kwaliteit ben ik dik tevreden.

Heerlijk

Altijd een cadeautje als je besteld hebt en het pakket komt thuis. Heerlijke geuren van de kaarsen die je tegemoet komen als je de doos opent.

Levering had vertraging door het weer. Gehaald en heel snel een mail terug.

Snel geleverd, leuk verpakt

Bestelling was snel geleverd. Zag er goed uit en leuk verpakt

Geweldig!!

Zeer snelle levering en ook netjes ingepakt. Bij tweede bestelling was er iets niet op voorraad, meteen een mail wat de klant wilt en voor het ongemak ook nog een extra product♥ Alles wat ik kan bestellen bij Make-up Musthaves, zal ik ook zeker blijven bestellen. Daarbij ook een cadeautje als je voor 40 euro of meer hebt besteld en dan ook in de productgroep waar je iets van besteld. Kortom een aanrader♥♥ Vaste klant erbij ;)

Heel snel geleverd en leuk verpakt. Top ervaring.

Heel fijne ervaring

Ik heb mijn bestelling in goede orde ontvangen. Er zat een briefje bij met een persoonlijke note, heel speciaal... Daarnaast zat er nog een extraatje bij, wat ik zeer waardeer.

Snel in huis, leuk verpakt

Een kado voor mezelf, zo voelde het echt toen ik de doos kreeg met een lief, persoonlijk kaartje en een extraatje. Snel in huis, zeker een aanrader om iets te kopen.

Snel, duidelijk en goed geleverd. Het cadeautje erbij was super leuk

Snelle verzending en super goede prijs/kwaliteit!

Ik ben zeer tevreden! Het werd super snel verzonden en ze hebben het heel origineel ingepakt met een kleine persoonlijke touch. Zeker een aanrader! Ben tevreden over de bestelde producten, deze zijn van goede kwaliteit voor een klein prijsje.

Snel gemakkelijk

Must haves letterlijk

Leuke spullen

Goede ervaring!

Ik raad deze site aan. Snelle levering, en een leuk cadeautje erbij gekregen. Top

Tijdens corona kon ik amper aan goede geurkaarsen komen. Heel vaak was zelfs kruidvat uitverkocht. Bij Make-Up Musthaves heb ik heerlijke Yankee candles kunnen scoren voor een normale prijs. En ondanks dat PostNL het super druk had en veel bezorgtijden uiteenliepen... Kreeg ik mijn kaarsen de volgende dag bezorgd. En dat alles met een leuke kaart en een cadeautje van een gratis kaars en chocolatje. Ik blijf hier bestellen!