Super goed en stevig ingepakt zodat je make-up echt veilig binnen komt! Echt super!

Echt geweldig!

Supersnelle levering, heel erg goed ingepakt en mooie producten! :-)

Prima in orde

Pakje keurig op tijd ontvangen. Netjes ingepakt glaswerk. Als verrassing ook nog een klein cadeautje! Bedankt.

Ik kwam voor het eerst op de webshop terecht en kreeg meteen al die kriebels dat ik van alles wou hebben. Producten waren ook heel snel binnen, nog een mooie kortingscode erbij voor bij de volgende bestelling. Helaas was een makeup product kapot gegaan en heb ik gelijk een nieuwe gekregen! Top service!

Super snel geleverd en mooi verpakt!

Leuk om het pakketje te ontvangen met een persoonlijke touch!

Snelle reactie en heel veel keus en een goede prijs

Veel keus, snelle levering

Klantenservice prima totdat je met een klacht komt!

Ik heb er geloof ik 2 keer verschillende producten besteld. De 2e keer echter was ik niet zo tevreden over de kwaliteit van de make up. Ikhad diverse producten van het merk Freedom besteld, een oogschaduwpalette die veel te droog en veel te poederig was en zodoende niet fijn aanvoelde op mijn ogen, een highlighterpalette die alles behalve een highlight gaf (alleen een paar glitters) en een liquid lipstick trio wat ultra gepigmenteerde lipgloss bleek te zijn, ik zocht echter naar lipstick die mondkapjesbestendig zou zijn. Ik heb er een klacht over ingediend en het antwoord dat ze gaven was; Bedankt voor je berichtje, wat jammer om te horen dat de producten niet naar wens zijn. Deze klachten hebben wij nog niet eerder vernomen, Freedom Makeup is onderdeel van Makeup Revolution. Over dit merk is wel erg veel te vinden, wellicht fijn voor jou om te weten. Daarnaast zijn de paletten ook licht vochtig te gebruiken. Dit is om de intensiteit van de kleuren en tinten te versterken mocht je dit nodig vinden. Verder helpen goede kwasten ook veel. Hopelijk heb je iets aan deze tips! :) WEL HEB IK OOIT!!! Als iemand met een gegronde klacht komt dan geef je toch gewoon aan die klant het geld terug óf een tegoedbon ter hoogte van die bestelling?!? Wat is er belangrijker, dat je al je centjes behoudt of dat je die klant behoudt?? Dus lekker 20 Euro naar de maan, nou dit was de laatste keer!

Vlotte afhandeling. Producten niet op voorraad, geld onmiddellijk terug. Zelfs kleine attentie ter compensatie.

Prima service voor prima prijs.

Goede prijs. Snel verstuurd.

Zoals altijd perfect

Snel geleverd met zoals altijd een kleine verrassing erbij, super!

Alles op tijd dus helemaal top

Besteld en 3 dagen later binne gekregen bij mijn klant (bingo quiz prijs online) . Geheel optijd en netjes verpakt

Zeer snelle levering Keurig ingepakt Voldoet aan alles

Top service en levering!

Eigenlijk heb ik niet veel te klagen, alles was perfect en zelfs een gratis cadeautje gekregen:) alleen zou ik het nog beter vinden als het milieuvriendelijk was ingepakt, zonder van die piepschuimen bolletjes. Maar dat is eigenlijk alles, voor de rest heb ik niks te klagen!

Ik bestel af en toe producten van Yankee Candle. Wordt altijd snel geleverd en netjes verpakt.

Superfijn!

Snelle levering, fijne prijs, goed verpakt en een kaartje met handgeschreven bericht. Heel leuk! Ben super positief!

Mooie site, makkelijk bestellen en snelle levering

Positief! Mooie producten en netjes verpakt en geleverd. Zijn heel tevreden!

Volgens informatie en snel geleverd. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het aflever proces

Sneller dan ik had verwacht en goede prijs.

Goede prijs en snelle levering

Snelle levering en goede prijs en kwaliteit

Erg blij met mijn nabla cosmetics lipgloss, bestelling geplaats en de volgende dag al ontvangen. Top!

Snelle levering tegen een goede prijs

Leuk dat kaartje erin dat het net iets persoonlijker maakt. Nog leuker is het cadeautje dat erbij zat. Ik bestel zeker nog een keertje.

Fantastisch!!!

Goede service, levering,... Ik ben met alles tevreden

Snel verzonden en goed ingepakt

Leuk en goed verpakt

Ik vond mijn ervaring bij makeup musthaves erg fijn.

De bestelling kwam binnen een dag binnen en was mooi verpakt!