Mijn pakje werd snel geleverd en vantevoren werd ik op de hoogte gehouden. Er zat een persoonlijk geschreven kaartje in het doosje, en nog een klein cadeautje. Echt heel lief. Alles zat keurig ingepakt

Super snelle levering en duidelijke orderbevestigingen. Super mooie overzichtelijke site en zelfs een lief briefje in de bestelling en een lekker chocolaatje! Ik ga hier zeker vaker bestellen <3

Een hele positieve ervaring!

Snel geleverd, keurig verpakt en een leuke verrassing erbij.

Prima de luxe, en een gebruiksvriendelijk site

Ik heb hier twee potten Jankee candle besteld. De goedkoopste van iedereen. Boven de 40 euro gratis verzending. En nog een cadeautje toe. Was stevig verpakt zodat het glas goed beschermd was van de potten.

Heb hier Jankee candle besteld. Ze waren heel goed verpakt. Boven 40 euro is gratis verzenden. En nog een mooi cadeautje erbij. Top. Veeel goedkopen dan ergens anders.

Mooie kaarsen

Heerlijke kaarsen besteld lange branduren. En ze geven je huis een heerlijke geur.

Zeer plezierig en makkelijk.

De aankoop en afhandeling geen soepel en snel. Als ik een punt van kritiek zou hebben, dan is dat er iets meer tussentijdse updates mogen zijn over de voortgang, maar voor de rest een zeer fijne winkel ervaring.

Zeer plezierig en makkelijk.

Snelle levering en extra cadeau!

De producten zijn goedkoper dan bij andere, het pakketje werd snel geleverd en er zat een leuk extraatje bij met een leuk kaartje! 10/10

Goedkoopste

Heb hier yankee candle besteld. Levering ging vlot en goed verpakt. Ik raad het iedereen aan.

Goede service!

Bestelling gedaan via makeupmusthaves, snel verzonden, goed verpakt en er zat zelfs nog een lekker chocolaatje in. Makeupmusthaves is zeker een aanrader om lekker online te shoppen!

super!!!

Ik ben super te vrede. Werdt op tijd geleverd. Product ziet er super mooi uit. Goed verpakt en kreeg nog een leuk extra cadeautje. Ik zou hier zo weer bestellen. Super bedankt!!!!

Er word de moeite gedaan om het pakketje leuk in te pakken. Product ook erg leuk. Mijn complimenten!

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Gemakkelijk mijn product kunnen bestellen. Werd de volgende dag geleverd. Zat zelfs een klein Sint presentje bij wat erg attent was. Blij mee!

Helemaal top !

goede producten, goedkoop en snelle levering, wat wil je nog meer ?

Goede service en snelle levering

Goede kwaliteit en prijs verhouding

Goede service. Goed ingepakt.

Snelle levering, goed verpakt

Fijne website, Snelle levering en goed verpakt

Fijne snelle levering.

Alles naar wens gegaan.

Top! Snelle levering en persoonlijke touch toegevoegd aan het pakket! Cadeautje was ook erg leuk!