vlotte bestelling en levering

Ik zocht naar rubberen automatten voor en renault talisman en vond deze op hun site. Heb ze meteen besteld en een paar dagen laten reeds ontvangen. Matten passen perfect en zijn van goede kwaliteit. Kortom : topservice!!!!!!

Top bedrijf!!

Ik wou wat meer weten over een artikel, heb gebeld en werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Vervolgens heeft het bedrijf navraag gedaan en ik kreeg dezelfde dag nog de informatie waar ik om had gevraagd. Ik heb het artikel besteld en thuis geleverd gekregen, voetbalproof verpakt. Ik zou hier direct weer een bestelling plaatsen!

Snel geleverd en scherpe prijs

Snelle bezorging van een product dat niet op voorraad stond. Het werd geleverd binnen de 24u, besteld op vrijdag op zaterdag al op transport naar België.

goed verpakt en snel geleverd

Grill voor mijn audi was mooi compleet en perfecte pas vorm snel geleverd en goed verpakt top

Snel en coreect

Koplampen besteld had het voor mijn vertrek nodig en ze hebben hun best gedaan omdat voor elkaar te krijgen.

Professioneel!

Kwaliteit van producten en afhandeling aankoop!

Heel betrouwbaar

Reeds al mijn 2e aankoop . Goede service en opvolging.

Vlotte service

De levering was 4 werkdagen. In de beschrijving stond 2 werkdagen voor de rest dik oke 👌

Duidelijke informatie en levertijd

In mij geval een langere levertijd maar dat was netjes aangegeven. Duidelijk via mail en track & tracé. In goede orde ontvangen.

top!!

Ik was weer eens veels te laat met een beslissing om een tassenset voor mijn auto aan te schaffen. De levertijden kwamen net niet uit of de bedrijven waren te ver weg. Bij carstyle was het gelukt om op vrijdagmiddag rond 14.30 nog een bestelling te doen en het geluk te hebben dat ik het zaterdag al geleverd kreeg. Mede dankzij Bryan zijn inzet..Top!! Wij kunnen nu georganiseerd en met de auto op vakantie.

De grill is geleverd volgens afspraak en past echt perfect. Wel een garage bedrijf in moeten schakelen omdat de gehele bumper gedemonteerd moest worden ( miss een tip om dit in de omschrijving te zetten)

Zeer snelle reactie en goede kwaliteit van achterlicht units voor Ford Focus

Zeer goede kwaliteit en perfect passende achterlichten in kleur smoke voor Ford Focus 3.

Goede communicatie

Alles duidelijk, goede prijs en product

Super geholpen

Fijn contact per mail, goed geholpen en super blij met de artikelen.

ik ben tevreden van Carstyle.nl

Ik bestel eerste keer en gaat helemaal goed.ik ben heel tevreden.

Goedkoopste en snel verzenden!

Ze hadden het product waf ik wou als goedkoopste en verzonden direct!

goed en snel

goed en snel

Snelle en probleemloze levering

Fijn en duidelijk contact per mail

Snelle levering geen schade

Perfect product, exact zoals beschreven.

Goede communicatie, supersnelle levering, uitstekend product.

Nette behandeling, snel verzonden, korrekt!

Zoals gemeld, nette behandeling, snel verzonden, korrekt!

Volgens verwachting

Product is precies wat ik er van verwacht had- snelle levering.

Ok

Ok

Prima product, levering netjes maar iets traag. Wel netjes een mail gehad dat het iets later geleverd werd.

Slechte service afhandeling

Helaas niet ontvangen wat ik hoopte te ontvangen (treeplanken XC90 bouwjaar 2015). Onderdelen ontvangen in de grondverf, op de hoofdafbeelding op de website is het onderdeel zwart afgebeeld (en er wordt ook niet vermeldt dat het onderdeel nog gespoten moet worden). Na telefonisch contact besloten het onderdeel retour te sturen maar er werd wel bijverteld dat die kosten voor onze rekening zijn (!!!!!!!) en ze zouden de advertentie aanpassen (ze geven je dus gelijk maar mag wel de onkosten betalen).

Wij zijn ervan bewust dat we het niet iedereen naar het zin kunnen maken ondanks dat wij hier wel ons best voor doen. Wij streven ernaar een zo duidelijk mogelijk beeld te maken van de uitstraling op de auto, met verduidelijkende foto’s en extra beschrijvingen. De treeplanken in kwestie zijn OEM-look en bij dit type auto zijn de treeplanken in kleur van de auto gespoten. De klant wist dit niet en vond dit niet duidelijk genoeg op onze site en was niet bereid tot het deels spuiten van deze treeplanken in de kleur van de auto, wij maken hier geen probleem van de producten kunnen retour op zichttermijn. De meneer in kwestie had niet de mogelijkheid tot retour i.v.m. de grootte, service gericht als wij zijn regelen wij het retour van A tot Z tegen kostprijs. We hebben dit keurig voor meneer afgehaald en betaalde gelden minus kosten geretourneerd op de rekening van meneer, binnen gestelde termijnen en als telefonisch besproken en per mail bevestigd. Helaas kon deze meneer ons alleen op deze manier bedanken voor de geleverde service.

Over Carstyle.nl