Snelle levering en correcte afhandeling

Duidelijke site, goede prijs, nette levering

Professioneel en correct.

Bestelling en levering accuraat. Ook snelheid van reacties.

Zeer professioneel en 100% zijn geld waard!

Geen moment spijt. Professionele entourage, nodige uitleg, ze doen wat ze beloven.

Zeer snelle en nette levering

Bedankt voor de onderdelen

Zeer snelle afhandeling.

Na een dag had ik mijn bestelde LED lampen in huis. Zeer goed verpakt. Jammer dat ik een nieuwe type opel insignia heb. Zodat de set niet past. Maar heb ze vandaag weer retour gestuurd. En hoop dat mijn betaald bedrag wordt terug gestord op de verzendkosten na snap ik. Klasse site. Tot de volgende keer. ROLANS

Supergoed

Ik ben tevreden, meer moet dat niet zijn.

Goede klantenservice

De niertjes voor mijn 428 kwamen met wat schade uit de verpakking. Ik heb het gemeld, wat foto's bijgevoegd en dezelfde dag nog is er een nieuw pakket verstuurd. Vandaag uitgepakt en in goed staat gelukkig. Top service, dank!

Alles was mooi ingepakt. Moest ik nog iets nodig hebben zal ik het zeker weer bij jullie bestellen!

I like the stop lamps whoat i order. Is arive not fast bat just in time. Any way im happy end i gona work again wit karstyle

Goeie service prima product.

Na een technisch foutje van dit bedrijf en nadat ik hun daarover had gemaild. (kleur van een product fout gegaan in de verwerking van de order) heel snel reactie terug gehad en is dat allemaal heel snel opgelost, dag later had ik het juiste product in huis. erg tevreden

Tevreden over service

Goed verzorgd afgeleverd product iets minder kwaliteit de passingen zitten niet 100% maar is doenbaar zeker voor de prijs van product

Zoals het moet zijn

Zeer tevreden over mijn nieuwe koplampen. Waren goed ingepakt aangekomen samen met een gratis onderdelencatalogus. Bij vragen kreeg ik zeer snel goede feedback.

Klasse top ook de backorder kwam veel vlugger!!

Vlugge vlotte bestelling en levering.Klasse product uit degelijk materiaal en montage vriendelijk. (Ook de "twee linkerhandigen "kunnen dit makkelijk monteren,na het goed doornemen van de bijgeleverde handleiding...) Kortweg,A+++!! Klasse top! Doe zo verder jongens/meisjes 😉👍👌 (Eventueel eens nakijken op een smartphone voor dit i te vullen....I.T.er moet eventueel her centreren,kon moeilijk aanvinken op de rand van mijn mobieltje😉)

Niets ontvangen

Het feit dat ik nog niets heb ontvangen en jullie me dan al vragen om een beoordeling... Zo schiet je in je eigen voet

Goed product..

Prima product....alles zoals omschreven goede kwaliteit

Pas een keer een bestelling gedaan. Product goed verpakt.

Geleverd als beschrijven, TOP!!!

Bestelling is rap en goed verzonden (tijdens de feestdagen drukte toch op tijd geleverd) Meerder maals besteld en nog steeds content!

Geleverd zoals beloofd ...

Heb er pas 1 x besteld , maar zeker een aanrader voor de volgende keer ..!!!

!!! Top !!!

Groot aanbod, goede communicatie, snelle levering, goede prijs/kwaliteit-verhouding

goede snelle levering mooi verpakt

geen enkel probleem duidelijke site snelle service

Makkelijk bestellen, goede communicatieve en correcte levering.

Goede service top prijs

Top bedrijf

Snel en goede kwaliteit.

Werd snel geholpen. Ook toen ik het product al had bleven ze antwoord geven op mijn vragen.

Super blij

Is op tijd geleverd en perfecte staat Thnx voor het boek en calender.kon niet beter service bedenken blijf zo door