Super schnell Super Qualität

Simple, rapide, efficace, super produits

Commande sur le web très simple et efficace. Envoi rapide et soigné. Je recommande !

Missing a brick

Of all the sets i have bought from Sluban, 3 of them has had missing pieces which isnt really a big deal since they have a good costumer support but still annoying

• Vil du anbefale os? Ja

Un peu déçue par certaines boites

Lorsque nous avons reçu la boîte B0712 , le carton n'était pas fermé. Les sachets de pièces ne sont pas numérotés. Il manque quelques pièces et l’une d’entre elle semble écrasée et ne peut pas s’emboiter. J’ai déjà fait 3 demandes pour remplacer une pièce égarée ou absente pour d’autres boîtes d’une commande précédente et je n’ai reçu la pièce qu’une seule fois.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Facile

Commande facile et livraison rapide - merci !

Netjes op tijd geleverd en solide speelgoed. Zoon is er heel blij mee.

satisfaction totale

Mon mari a découvert vos produits avec le coffret " La bataille " qu'il a trouvé dans une boutique "Jouéclub" à Bressuire. Ensuite,nous avons commandé les autres coffrets sur votre site. J'ajoute juste un petit regret: j'ai utilisé la rubrique " contact" du site pour commander une petite pièce égarée, en joignant la photo de la page où figure cette piece, Ma demande est restée sans réponse.

Interessante Modelle

Coole Setz, meine werden gekauft um vom Kind bespielt zu werden. Bereits einige auf amazon.de bestellt, jetzt bei Sluban selbst (günstiger) Top: - Tolle Setz - alternative zu den bekannteren Marken - mehr UV-Aufkleber (Prints wären natürlich besser) Flop: -Steine leider teils nur Ok bis mangelhaft. (Kratzer, passen nicht, Fehlgusse, Stangen nur mit Force ein zu fügen und brechen dann ab. Keine Ahnung ob die neueren Setz bessere Steine haben. - Platten teils gebogen, bsp Feuerwehrdrehleiter, kann man somit nicht drehen, verhakt. Selbst umgebaut, dann gehts. -Deswegen preislich nur OK... Aufbau: -Anleitung gut. Besser, wenn Farben ausgeblasst würden und nicht gänzlich "gelb" gefärbt. - Tüten sind zwar nummeriert, leider gibt es keine Bausteps/Tüte, alles gemischt Im Endeffekt eigentlich ne 3.5 Sternebewertung

snelle en correcte uitvoering van bestelling

snelle en correcte uitvoering van de bestellingen

Rien à dire

Produit conforme à la description

Ontzettend leuk spul

In elkaar zetten past perfect. Handleiding wat lastig ivm kleine plaatjes

Bons produits

Envoi rapide Modes d'emploi faciles à comprendre et modèles faciles à monter

Goede prijs/kwaliteit verhouding

In vergelijking met andere bouwsteen merken vind ik sluban echt waar voor z'n geld. Ruim aanbod aan sets in verschillende thema's. Ook een mooi kleurpallet zodat de sets in combinatie met het bekende merk echt wel uit het oog springen. Ideaal als aanvulling en perfect compatibel.

Niet op voorraad, wél op de site; probleem inmiddels goed opgelost

UPDATE: Naar aanleiding van onderstaande review werd ik gebeld. Deze persoonlijke benadering was erg prettig. In het gesprek werd aangegeven dat aan alle punten gewerkt wordt. Tevens kreeg ik wat later alsnog het door mij gewenste artikel, dat speciaal door iemand uit China werd meegenomen. Lof voor de manier waarop dit bedrijf problemen oplost! Dat is pas échte klantenservice! Daarom heb ik mijn review nu aangepast en kan ik het bedrijf aanbevelen. Eerdere review: ———————————————————————————————————- Ik bestelde iets wat ik zelf erg graag wilde hebben. Om geen verzendkosten te hoeven betalen bestelde ik nog iets kleins erbij om eens cadeau te geven of zo. Toen kwam er een vrij groot pakket en tot mijn grote teleurstelling bleek daar alleen het kleine setje in te zitten. Toen ik contact opnam hoorde ik pas dat het door mij gewenste niet op voorraad was. Ik kon het echter dus wel gewoon bestellen... Ik kreeg netjes mijn geld terug, maar nu heb ik dus iets gekocht wat ik niet nodig had en áls het item ooit weer leverbaar is, moet ik toch weer verzendkosten betalen... En nu moet ik steeds op de site kijken of het product alweer leverbaar is. Dus: verbeterpunten: 1. Zorg dat je website klopt met de werkelijke voorraad. 2. Mocht er toch iets niet kloppen, stuur de klant dan vooraf een mailtje en laat de klant er niet zelf achteraan gaan. 3. Geef de klant dan de mogelijkheid de gehele order te annuleren. 4. Maak op je site een mogelijkheid om een mail te ontvangen als een product weer op voorraad is.

Le top du top

Mon fils de 11 ans est trop content adore la construction beaucoup moins chers qu une certaine marque ???? Mais la même qualité et de belle construction à essayer ? Marque sluban +++++

Rapide et conforme

Le colis est arrivé en 4 jours en période de Noël, bel exploit! Le produit est exactement celui que j'avais commandé. C'est parfait. J'enlève juste une demi étoile car le carton était légèrement endommagé, pour un cadeau j'aurais voulu que tout soit parfait. En tout cas mon fils est ravi, merci!

Parfait. Livraison rapide.

Geweldige prijs/kwaliteit verhouding, soms enkele foutjes in de bouwplannen.

Heel leuke bouwsets die zeer aantrekkelijk zijn. Wel enkele zaken tijdens het bouwen die soms zeer onduidelijk afgebeeld staan in de handleiding. Neemt nie weg dat dit een ENORME aanrader is.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel verzonden, goed verpakt, goede communicatie en heel mooie sets!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Commande de boites de jouets pour Noël

La livraison a été très bien effectuée, les prouits sont arrivés à la date indiquée à la commande et dans un excellent état.

Goede service en leuke sets

Gaat prima allemaal met bestellen en bezorging. Mijn zoon vindt de sluban bouwsets fantastisch.

Da mir in einem der 6 Sets eine gesamte Tüte fehlt, hält sich meine Begeisterung gerade in Grenzen.

In einem der sechs nachbestellten Sets, die ich zum Ausschlachten gekauft habe, fehlt mir bei der B1097 die gesamte Tüte 4. Wahrscheinlich kann ich jetzt Teil für Teil alle Teile einzeln reklamieren, welches natürlich ein unerfreulicher und unnötiger Mehraufwand für mich darstellt. Bei hunderten von gebauten Sets ist mir das bislang noch nie passiert ehrlich gesagt.

Livraison rapide et efficace.

Réponse rapide après la commande. Essayez d'envoyer en français la réponse la prochaine fois. Sinon livraison a été reconduite a ma demande et s'est très bien passée. Très contente de cette achat et mon fils est ravi et enchanté de jouer avec son jeu préféré !! :-))

NICKEL

Achat d'un jeu ARMY

Mooie spulletjes voor weinig geld, net zo goed al lego

Zie geen verschil tussen lego en sluban, zit allemaal netjes in elkaar. Geen 5 sterren omdat communicatie van levering door DPD/Sluban onduidelijk is, erg moeilijk te weten op welke dag men levert, gelukkig wel redelijk snel!

s Gravenweg 346 2911 BK Nieuwerkerk aan den ijssel