Filters

1

Zoek de bloemen in het geleverde boeket.

Slechte ervaring om bij Fleurop bloemen te bestellen en ik schaamde me voor de bos bloemen die geleverd is. Allereerst lukte het niet om online een bestelling te plaatsen omdat het systeem vastliep op de postcode, ook niet met behulp van chat medewerkers. Uiteindelijk in de winkel een medium maandboeket van €32,95 besteld exclusief bezorgkosten. Samenwerking van Fleurop bloemisten onderling blijkt moeizaam omdat de dichtsbijzijnde bloemist weigerde de bestelling aan te nemen en te bezorgen. Een andere bloemist wilde de bestelling wel aannemen echter kon het maandboeket niet maken maar wel een vergelijkbaar boeket. Het boeket dat uiteindelijk is geleverd bestond uit veel groen waarin je de bloemen moest zoeken. Deze bloemist miste duidelijk liefde, vakkennis en de basisvaardigheid om een boeket te binden en lijkt in niets op het voorgestelde vergelijkbare boeket.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
1

Waardeloos

Ik heb voor de verjaardag van mijn zus een bos bloemen besteld bij jullie. 5 bloemen en wat dennentakken voor veel geld. Ik schaam me gewoon voor het boeket dat geleverd is. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Voor mij geen Fleurop meer…

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Reactie van het bedrijf

Hi Nicoline, Dankjewel voor je beoordeling. Vervelend dat je bestelling niet naar wens is uitgevoerd. We zijn blij dat we samen een passende oplossing hebben gevonden. Hopelijk tot een volgende keer! Fleurige groet, Dianae

10

Goede service!

Kreeg het juiste adres niet ingevoerd op het daarvoor bestemde invoerveld. Na een mailtje aan Fleurop hebben zij contact opgenomen met de bezorger en is het op het juiste adres, op tijd, bezorgd. Fijn dat het zo geregeld kon worden, dank je wel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Reactie van het bedrijf

Beste Yvonne, Dank je wel voor je beoordeling. Wat fijn dat we het adres nog konden aanpassen zodat de ontvanger het boeket nog kon ontvangen op het juiste adres. We helpen graag :-). Graag weer tot een volgende keer! Groetjes, Team Fleurop

1

Boeket leek nergens naar…

In niets leken de geleverde bloemen op het beeldige bestelde boeket!! En dan níet toegeven dat er een grote fout is gemaakt of een goede oplossing aanbieden …

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Reactie van het bedrijf

Hi JE, Dankjewel voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent over je bloemengroet. In september hebben wij je een passende oplossing aangeboden. Wij hadden destijds graag met je overlegd, maar hebben op onze mail helaas nooit meer een reactie ontvangen. We zijn je een volgende keer graag weer (beter) van dienst. Fleurige groet, Team Fleurop

10

Makkelijk te bestellen en bloemen zoals verwachting geleverd. Erg mooi!

Goed ervaring. Bestellen bij jullie gaat makkelijk en wat je uitkiest, wordt ook daadwerkelijk bezorgd, de bloemen blijven ook lang staan en dat is nog een super plus punt !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Reactie van het bedrijf

Beste Rishna, Dank je wel voor je beoordeling. Wat leuk dat je zo tevreden over ons bent! Dat lezen we graag ;-). Graag weer tot een volgende keer! Groetjes, Team Fleurop

2

Dag te laat bezorgd, compensatie bezorgkosten niet terugontvangen

Boeket werd niet geleverd. Na herhaalde telefoontjes werd e.a. uitgezocht waarna het boeket alsnog een dag te laat geleverd werd. De bezorgkosten zou ik teruggestort krijgen. Dit is niet gebeurd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Reactie van het bedrijf

Beste Marjan, Nogmaals excuses dat jou bestelling een dag na de bezorgdatum is aangekomen, dat was natuurlijk nooit de bedoeling. Wij hebben op 5 oktober de bezorgkosten al naar je gecrediteerd, kun je dit even checken, heb je het niet ontvangen wil je dan even contact opnemen met 0900-1501, dan gaat we het uitzoeken waar dit is gebleven.

10

Super goed

Mijn sussie was jarig en ik zelf kon niet komen omdat ik een hernia heb en niets kon op dat moment, maar wou toch iets geven, toen maar een bloemetje besteld rond 11:30 en de zelfde middag bezorgt echt top, mijn sussie vond de bloemen heel mooi, samen met de vaas;)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Reactie van het bedrijf

Beste Vince, Bedankt voor je beoordeling. Super dat je tevreden bent over je bestelling bij Fleurop. Ik geef het door aan de bloemist die het mooie boeket zo snel heeft geleverd. Beterschap met je hernia! met fleurige groet, Team Fleurop

9

prima levering

Mooi bloemstuk, tijdig geleverd. Ook op vragen werd snel geantwoord via de chat. Dus zeker tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Reactie van het bedrijf

Beste Boudewijn, Dank je wel voor je beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met je bezorgde bloemstuk! Wat fijn dat we je vragen snel konden beantoorden via de chat. Dat lezen we graag! Graag weer tot een volgende keer! Groetjes, Team Fleurop

9

Top service, niet goedkoop

Bloemen voor jarig familielid in het buitenland laten bezorgen (klein dorpje in Frankrijk). - Boeket op juiste dag bezorgd, - Verpakking prima, - Bloemen van goede kwaliteit, - Ruime keuzen op internet. Deze kwaliteit is echter niet goedkoop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Reactie van het bedrijf

Beste Boris, Dank je wel voor je beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met je bezorgde bloemengroet in Frankrijk :-)! Dat lezen we graag! Graag weer tot een volgende keer! Groetjes, Team Fleurop

1

Mijn laatste bestelling viel heel erg tegen!

Ik had een bos rozen besteld voor het a.s. huwelijk van mijn zoon. Ik heb er flink voor betaald en uiteindelijk bleek het maar een klein boeketje te zijn. Heel jammer en zonde van mijn geld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Reactie van het bedrijf

Hi Jenny, Bedankt voor je beoordeling. De rozen zijn in het buitenland duurder dan wij hier gewend zijn in Nederland. Wij hebben je een e-mail gestuurd, wil je daarop reageren? Fleurige groet, Team Fleurop

4

Matig

Voor dit geld vond ik het boeket zeer matig, zelfs in deze dure tijd. Het boeket was na 1 week verlept en kon worden weggegooid.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Reactie van het bedrijf

Hi Elsbeth, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat je niet tevreden bent, dit is niet de bedoeling. Wij hebben je een e-mail gestuurd. Heb je nog vragen? Laat het ons gerust weten. Fleurige groet, Team Fleurop

10

Altijd op tijd en verse bloemen bezorgd

Ee worden altijd verse boeketten bezorgd die lang mooi blijven, gemakkelijk besteld en altijd op tijd bezorgd. Ik vind Fleurop een TOPbezorger van bloemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Reactie van het bedrijf

Beste Anne, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Dit is waar wij het voor doen! Wij zijn blij om te lezen dat je de levering en onze kwaliteit zo waardeert. Fleurige groet, Team Fleurop

7

Mooie bloemen, kaart veel te klein

De bloemen van het rouwboeket zagen er mooi uit, maar de kaart was amper een kaart te noemen. Echt een mini kaartje en niet mooi geprint. Bovendien waren de namen vele malen kleiner geprint dan het grote logo van de bloemenzaak. Ik heb het kaartje eraf gehaald.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Reactie van het bedrijf

Beste familie, Fijn om te lezen dat het boeket in de smaak viel. Goed dat je aan ons doorgeeft dat je een ander en beter kaartje had verwacht. Het mag niet zo zijn dat je je voor het kaartje moet schamen.... Ik geef het door aan de afdeling die verantwoordelijk is voor de kaartjes. met fleurige groet, Team Fleurop

10

Super

Er is een prachtig boeket afgeleverd. Savonds besteld en meteen de volgende dag bezord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Reactie van het bedrijf

Beste Danielle, Bedankt voor je beoordeling. Het maakt ons erg blij wanneer we zo'n mooie beoordeling ontvangen! Fijn dat je zo tevreden bent over de levering en de kwaliteit van het boeket. Fleurige groet, Team Fleurop

5

Bos bloemen kwam niet geheel overeen

Ik had confetti boeket middel besteld. Diegene die hem gekregen had heeft een foto gestuurd, toen viel mij dit wel tegen van wat ik ervan zou verwachten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Reactie van het bedrijf

Beste Klazina, Wat jammer dat je niet tevreden bent met het ontvangen boeket. Wij hebben hierover contact met je opgenomen, maar kregen telefonisch geen gehoor. Morgen bellen we je opnieuw. Met fleurige groet, Team Fleurop

6

Jammer dat de bloemen niet op de afgesproken datum zijn bezorgd.

Bloemen zijn bezorgd, alleen wel helaas te vroeg. Ik had bewust een datum voor de bezorging ingevoerd. Jammer dus dat de bloemen op een andere datum zijn bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Reactie van het bedrijf

Beste Simina , Dank je wel voor je beoordeling. Wat jammer dat je bloemengroet te vroeg bezorgd is, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Wanneer ze te vroeg bezorgd zijn kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen op 0900 1501. Dan kunnen wij contact opnemen met de uitvoerende bloemist daarover. Graag tot een volgende keer. Groetjes , Team Fleurop

9

Makkelijk bestellen en snelle levering met mooie bloemen.

Website is zeer overzichtelijk, met een ruime keus aan mooie boeketten. Voor ieder wat wils in diverse prijsklassen. Levering was diezelfde dag nog! Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Reactie van het bedrijf

Beste Jolanda , Dank je wel voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je onze website overzichtelijk vond en voor ieder wat wils, dat vinden we erg leuk om te lezen. En als je inderdaad voor 14 uur besteld, wordt het nog dezelfde dag bezorgd. Graag weer tot een volgende keer. Groetjes, Team Fleurop

10

zeer tevreden

Degene, voor wie het boeket bestemd was, reageerde zeer tevreden over de kwaliteit van het boeket(je). Betere ervaring dan met andere leveranciers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te horen dat de ontvanger blij was met de kwaliteit van het boeket. We zijn je graag een volgende keer weer van dienst! Fleurige groet, Team Fleurop

10

Top service

Altijd top service van fleurop

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Goede service. Mooi op tijd geleverd

Het boeket is snel besteld en verder geen zorgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Reactie van het bedrijf

Beste Oedeken, Dank je wel voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling, dat lezen we graag! Graag weer tot een volgende keer. Groetjes, Team Fleurop

10

Geweldig

Mooie bos bloemen, top service en snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Reactie van het bedrijf

Beste Sandra, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat je zo blij was met de service en de kwaliteit, daar doen we het voor! Met fleurige groet, Team Fleurop

1

Worsest service that I have ever had

You took my money and didnot deliver to the recipient. Didnot send any delivery email. When I asked you about delivery status you said that ıt is delivered to another adress. You didnot even call or send an email. İ dont whant to spend my time on argumenting with you. You didnot deliver my order. And took my money. I hope that 50 euros will help you to make you service better. But i dont think so.

  • Would you recommend us? No
9

prima verzorgd

prima verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Reactie van het bedrijf

Beste Sjaak, Dank je wel voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je bestelling, dat lezen we graag :-)! Graag weer tot een volgende keer. Groetjes, Team Fleurop

8

vriendin belde zag er prachtig uit boeket wat besteld was

prachtig boeket hoorde ik van de ontvanger vond het wel best prijzig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Reactie van het bedrijf

Beste Nel, Dank je wel voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je vriendin belde om te zeggen dat het een prachtig boeket was, dan weet je zeker dat ze er blij mee was :-). Graag weer tot een volgende keer. Groetjes, Team Fleurop

9

Vakkundig

Mijn bestelling voor bezorging van een boeket bloemen in Australië bij gelegenheid van het overlijden van een goede vriend, is vakkundig afgehandeld. Zelfs de bezorgdatum kon in overleg nog worden aangepast.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Reactie van het bedrijf

Beste Anne-Marie, Dank je wel voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met je bestelling, dat lezen we graag :-)! En als je inderdaad op tijd bent, kunnen we de bezorgdatum in overleg nog aanpassen naar een voor jou beter passende datum. Graag tot een volgende keer! Groetjes, Team Fleurop

Over Fleurop Interflora Nederland BV

We luisteren, denken mee en zetten jouw woorden om in bloemen. Of je nou iemand wilt feliciteren, sterkte wilt wensen of gewoon zomaar. We helpen mensen om elkaar te steunen. Zich te uiten. Geliefd te voelen. Dat doen we al sinds 1921. Een magisch vak waar we trots op zijn. We bezorgen in heel Nederland. En in de rest van de wereld trouwens ook. Want overal zit een Fleurop bloemist. Jij bestelt jouw boeket, een bloemist in de buurt maakt en bezorgt het. Op een moment dat jij kiest. Altijd vers. Altijd geschikt met liefde, creativiteit en vakmanschap. Wij zijn Fleurop. En we staan voor je klaar. Fleurop Interflora Nederland BV is sinds 1921 gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn vele lokale vakbloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: betrouwbaarheid, vakmanschap, aandacht en empathie.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd