Slecht

Wat je voor een bos krijgt is maar 6 bloemen betaal je 16;95 hoor is meer een supermarkt boeket

• Boeket

Mooie bloemen en fotokaart met goede ondersteuning via chat.

Op de website moet je teveel informatie invullen die niet strict noodzakelijk is, maar anders kun je niet verder in het proces. Gelukkig hielp de chat ondersteuning moj er doorheen.

• Boeket

Bestellen en leveren was goed.

Het bestellen en de levering waren goed, helaas geen update over de levering in mijn mail en omdat het om een rouw boeket ging vond ik dit wel belangrijk. Bedankt.

Mooie verse bloemen

Een mooi stijlvol rouwboeket

• Boeket

Snelle en correcte levering.

Bestellen via de website is erg eenvoudig maar ben vooral te spreken over de uitvoering en de snelle levering.

• Boeket

zeer mooi boeket zoals getoond op de side uitgevoerd .

• Boeket

Het bestellen ging gemakkelijk en er werd op de juiste dag geleverd. Ik ben ook tevreden over het boeket dat uiteindelijk bezorgd is. Twee dingen zijn minder handig: het is niet mogelijk om voor/op een bepaalde tijd te laten leveren en er wordt geen bevestiging van de bezorging gestuurd.

Goede service.

Heel attent om door te geven wanneer er bezorgd gaat worden en na bezorging ook een sein geven is heel fijn. Bedankt!

Prachtig boeket

Heel mooi boeket ontvanger is er heel blij mee

mooie bos

Tevreden, mooie bos en bij niet thuis melding dat de bos in de winkel klaar staat.

• Boeket

Prettige service en mooie bloemen

De website is overzichtelijk en de customer service luistert goed en denkt mee. Heel prettige ervaring.

• Boeket

Alles is verlopen zoals online afgesproken. Zeer tevreden!!

Prachtige bloemen.

Fijne bos bloemen, keurig bezorgd!

• Boeket

De bezorging was supersnel na bestelling, maar boeket qua prijs 24.95 en voor een fleurop bloemist vond ik tegenvallen ..

• Boeket

Hi Hugo, Bedankt voor je beoordeling! Vervelend dat je niet tevreden bent met het geleverde boeket. Wij hebben je een mail gestuurd en zien jouw reactie hierop graag tegemoet. Fleurige groet, Team Fleurop

attente service

Toen het boeket niet bezorgd kon worden in Praag, werd ik gebeld om een nieuwe datum af te spreken.

Ziet er pachtig uit

Mooie bos bloemen en een correcte bezorging

• Boeket

Zoals altijd, perfecte levering en mooi boeket

Geen enkele klachten. Alles verliep zoals het moet. Zeer makkelijk online te bestellen en betalen. Perfecte levering op datum die was afgesproken van een mooi boeket bloemen van een locale bloemist.

• Boeket

Mooi boeket en goede informatie

Makkelijk bestelpoces, mooi boek en fijne communicatie!

Altijd overzichtelijk te bestellen + snel geleverd

Altijd overzichtelijk te bestellen + snel geleverd

• Boeket

Bestellen ging eenvoudig. De bestelling is conform geleverd. Perfect!

• Boeket

Netjes op tijd bezorgd. Ontvanger blij met mooie bos

• Boeket

Zeer tevreden over bezorging en boeket.

Goed geregeld.

• Boeket

Werd zelfs gebeld omdat mijn voorkeur bloemen niet aanwezig waren. En samen zijn we er uit gekomen

Komen afspraken niet na.

Bloemen met chocolade besteld. chocolade vergeten, kan gebeuren. Netjes telefoon en mailtje gehad; brengen het de volgende dag na met wat extra bloemen.. hahahaha niet dus, helemaal niets! Boeket zelf was wel mooi!

• Boeket

Beste Rosalie, We hebben elkaar vanochtend al telefonisch gesproken over je bestelling. Fijn dat we dit hebben kunnen oplossen. We zijn je een volgende keer graag beter van dienst. Met fleurige groet, Team Fleurop.

Prachtig boeket, heel snel geleverd!!

Zeer verrast door snelle afhandeling door Fleurop. 's Morgens om 11.00 een groot boeket besteld voor huwelijksdag. Werd nog die middag om 15.30 geleverd, inclusief bedrukt kaartje. Had niet verwacht dat dit op dezelfde dag nog mogelijk was. Belangrijker nog: een prachtig boeket!!

Over Fleurop Interflora Nederland BV

We luisteren, denken mee en zetten jouw woorden om in bloemen. Of je nou iemand wilt feliciteren, sterkte wilt wensen of gewoon zomaar. We helpen mensen om elkaar te steunen. Zich te uiten. Geliefd te voelen. Dat doen we al sinds 1921. Een magisch vak waar we trots op zijn. We bezorgen in heel Nederland. En in de rest van de wereld trouwens ook. Want overal zit een Fleurop bloemist. Jij bestelt jouw boeket, een bloemist in de buurt maakt en bezorgt het. Op een moment dat jij kiest. Altijd vers. Altijd geschikt met liefde, creativiteit en vakmanschap. Wij zijn Fleurop. En we staan voor je klaar. Fleurop Interflora Nederland BV is sinds 1921 gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn vele lokale vakbloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: betrouwbaarheid, vakmanschap, aandacht en empathie.