Mooie bloemen, prijs/omvang volledig uit balans

Bestelproces was uitstekend. Bloemen snel & juist bezorgd. Ontving foto van boeket: de prijs van 40 euro kreeg ik niet gerijmd met het boeket wat ik voor me zag? Bloemen zagen er weliswaar mooi en vers uit, maar hoeveelheid/volheid vd bos teleurstellend. Voor mij dus geen geslaagd experiment.

Helemaal TOP

's Morgens besteld, keurig op de gewenste tijd geleverd, mooi boeket!

Prima hulp bij invullen site

Veel te duur

Veel te duur voor een klein bosje bloemen. Prijzen zijn buiten proportioneel tav de bloemen.

Duur maar goed

Duur maar goed

De ontvanger vond de bloemen mooi

Heel snel geleverd.

Mooie bos bloemen

Gemakkelijk te bestellen, op tijd geleverd en prachtig boeket waardoor ontvanger erg blij werd! Als tip zou het nog interessant kunnen zijn om als besteller te weten welke bloemist de bloemen heeft geleverd.

Prachtig boeket en snel geleverd

Dinsdag in de namiddag een bestelling geplaatst en kreeg de ochtend erna een enthousiast appje over hoe mooi het boeket was.

Fijn dat mijn bon nog geldig was sommige verlopen .

prachtige bos bloemen gekregen .mooi op tijd geleverd . alles is dus prima verlopen .

besteld voor andere kant van het land en 2 uur later ongeveer had het persoon het al. Supersnelle service en heel mooi bouquet

Correct uitgevoerd

Betrouwbaar en naar tevredenheid afgehandeld zoals we dat natuurlijk graag hebben.

Goed geregeld en op tijd.

Goed geregeld en op tijd helaas vond ik het wel wat duur voor wat je ervoor kreeg.

Prima service, komen afspraken na, mail nadat het is bezorgd

Mooie en ruime keuze aan boeketten

Heb pas voor de eerste keer een boeket bij jullie besteld. Voor 14 uur besteld wordt het nog op dezelfde dag bezorgd. Bevestiging ontvangen via de mail, maar geen bevestiging mogen ontvangen dat het is afgeleverd.

Fijne service voor een prachtig gebaar!

Wat is er leuker dan iemand verrassen met een bloemetje om even te laten weten dat je aan hem/haar denkt?! Met de service van Fleurop maak je dat dezelfde dag nog waar. Heel fijn!

Goed!

Ik heb voor deze site gekozen omdat het kaartje, waar je iets opschrijft voor de ontvanger, al bij de prijs inzit (dat is bij sommige andere sites niet het geval). Snelle levering!

Snel en gemakkelijk een mooi boeket geregeld.

Snel en gemakkelijk een mooi boeket bloemen geregeld.

Makkelijk te bestellen en prima verzorgd

Makkelijk te bestellen en prima verzorgd

Prachtige boeketten en werd goed op de hoogte gehouden van bezorging

Snelle service prachtige boeketten

Overzichtelijke website. Prachtige boeketten. Snelle levering. Kortom: tevreden!

Uitstekend en behulpzaam

Doortastendheid en moeite is gedaan om de bloemen op de gewenste plek te krijgen. Zeer professioneel

Mooi opgemaakt boeket.. sommige bloemen waren 2 dagen later iets " beschadigd" maar dat kan zeker ook aan de hitte liggen.

Super mooi boeket geleverd snel mooi verpakt en persoon was erg blij met boeket en had

Mooi netjes en kende het fleurop en goede vlotte levering bedankt en bestel zeker nog een keer Vr gr Jeroen van leeuwen

boeking werkte goed, bloemen zagen er fantastisch uit

Er is bezorgd wat ik gevraagd heb, prima

Het is gemakkelijk kiezen, er wordt bezorgd wat ik besteld heb en op t goede tijdstip. Betalen is gemakkelijk en je krijgt een bericht als t bezorgd is