Bestellen ging makkelijk. De bloemen werden op de dag bezorgd zoals aangegeven. En, de bloemen waren van goede kwaliteit en zien er mooi uit. Ik heb er veel plezier van!

• Boeketverpakking

Vlotte afhandeling en meer flexibiliteit dan gedacht

Ik bestelde via het opmerkingenveld een aangepast boeket. Daaraan is direct gehoor gegeven. Ik ben erg blij met de ruimte die fleurop hierin heeft gegeven.

• Boeketverpakking N.v.t.

Heb het niet gezien, verstuurd namelijk

Werd later besteld dan dat ik verwacht had, maar de ontvanger was er niet minder blij mee. Was ook een verrassing

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

Boeket Nieuw Zeeland

Boeket via internet besteld voor familie in Nieuw Zeeland. Datum levering gekozen, was akkoord. Helaas is het niet gelukt de bloemen op afgesproken datum te bezorgen. Hier ben ik telefonisch van op de hoogte gebracht. Reden: adres 'ligt in een rural gebied', levering duurt daardoor langer. Graag had ik deze informatie op de site van Fleurop gezien/gelezen. Achteraf te horen krijgen heb ik als vervelend ervaren.

Snel besteld, netjes afgeleverd

Via de site is eenvoudig te bestellen. Ruime keuze in boeketten en prijzen. Netjes op tijd bezorgd. Ik heb geen problemen ervaren.

Top geregeld

Niet verwacht, bos bloemen bezorgd in Zuid Afrika op de afgesproken dag en zag er precies zo uit als Op het plaatje, vriendin blij met de bloemen.

• Boeketverpakking

Goed De bezorging was netjes de bloemen vers

Ga dit vaker doen Kan geen. Foto plaatsen heb het boeket bloemen waren voor de liefste mensen in Nederland

• Boeketverpakking N.v.t.

Perfect on time en boeket was schitterend!

Prijs - Qualiteit is top. Afleveringskosten zijn in mijn ogen is te hoog geworden:(!

• Boeketverpakking

Gewoon heel goed zoals altijd

Duidelijk site, ruime keuze in bloemen en kaarten.

Goed.

Ik ben blij met de verzorging, betrouwbaarheid van deze service. Mijn tante is altijd blij met de bloemen. Dank jullie wel.

Prima boeket!

Mooi boeket

Zeer goede service

Klein herfst boeket besteld. Het was echt mooi!

• Boeketverpakking

Altijd een mooi en kwalitatief goed boeket!

Ik bestel bijna altijd mijn bloemen via Fleurop. Het is altijd een mooi boeket wat minstens 7 dagen lang staat.

Uitstekend!

Heel mooi allemaal

• Boeketverpakking

snel en goed en duidelijk

Snel, goed en duidelijk

• Boeketverpakking N.v.t.

Ik had 4 boeketten laten bezorgen, van twee heb ik de bevestiging ontvangen dat ze afgeleverd waren. De andere twee hoop ik maar.

Geen verse bloemen

Een aantal bloemen waren al slap bij aankomst. Volgende dag moesten ze al worden verwijderd. Eerste keer bestelling bij Fleurop en tevens de laatste.

• Boeketverpakking

Beste M.W. Drenth-Cornelis, Wat vervelend dat een aantal bloemen al slap waren bij aankomst. We hebben je een e-mail gestuurd om te kijken hoe we dit op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Fleurop.

Teleurstellende maat van de bos met weinig bloemen en veel blaadjes.

De bezorging en het bestel proces is prima. De bezorgkosten zijn hoog en de kwaliteit van de bos is slecht. Er zijn weinig bloemen in het september boeket van 32e (8) en veel blaadjes en groen.

• Boeketverpakking

Bestelling gaat eenvoudig, bloemen zijn mooi en vers.

• Boeketverpakking

Hier word ik vrolijk van

De ontvanger was zeer blij met de bloemen. Een ander blij maken met bloemen daar word ik vrolijk van!

• Boeketverpakking

Degene die de bloemen heeft ontvangen (86 jaar) was zo blij. Belde om te bedanken en beschreef enthousiast elke bloem. Mooi toch?!!

Prima geregeld

Vond het kleine boeket wel duur

• Boeketverpakking N.v.t.

Fleurop maakt het waar(d)!

Het overlijden van een naaste is altijd verdrietig. Je wil dan niet van alles moeten regelen, maar ontzorgd worden. Snel en makkelijk bestellen, goede aflevering en een prachtig boeket of bloemstuk, Fleurop maakt het waar(d).

Precies zoals ik verwachtte

Zonder het gezien te hebben kan een boeket versturen spannend zijn. Je weet immers niet of het boeket aan je verwachting voldoet. Nu weet ik dat dit goed zit en dat Fleurop mooie boeketten verzend. Ik ga in de toekomst zeker nog meer boeketten door hun laten maken en verzenden.

• Boeketverpakking

Schitterende boeketten met tijdige levering!

Mijn eerste kennismaking met Fleurop was geweldig. Er was volop keuze in boeketten die allemaal prachtig en betaalbaar waren. En je krijgt wat je ziet. De foto die onze vriendin doorstuurde van het door haar ontvangen boeket was identiek aan de foto op de website van Fleurop. Ook de levering was conform afgesproken datum. En mocht de geadresseerde niet thuis zijn, geen probleem, dan worden deze bij de buren afgeleverd of ontvangt de verzender of ontvanger een telefoontje! Hartstikke tevreden, volgende keer weer! ☺️

Over Fleurop Interflora Nederland BV

We luisteren, denken mee en zetten jouw woorden om in bloemen. Of je nou iemand wilt feliciteren, sterkte wilt wensen of gewoon zomaar. We helpen mensen om elkaar te steunen. Zich te uiten. Geliefd te voelen. Dat doen we al sinds 1921. Een magisch vak waar we trots op zijn. We bezorgen in heel Nederland. En in de rest van de wereld trouwens ook. Want overal zit een Fleurop bloemist. Jij bestelt jouw boeket, een bloemist in de buurt maakt en bezorgt het. Op een moment dat jij kiest. Altijd vers. Altijd geschikt met liefde, creativiteit en vakmanschap. Wij zijn Fleurop. En we staan voor je klaar. Fleurop Interflora Nederland BV is sinds 1921 gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn vele lokale vakbloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: betrouwbaarheid, vakmanschap, aandacht en empathie.