Makkelijk om zo een bos bloemen te laten bezorgen.

Je kunt makkelijk m.b.v. foto's van boeketten een keuze maken. De bloemen zijn keurig op tijd bezorgd.

een prachtig boeket

Wij wilden onze familie een hart onder de riem steken na het overlijden van een dierbaar familielid. Door middel van dit prachtige boeket hebben wij zijn verjaardag herdacht. De familie was hier erg door geroerd. Een beter compliment kan niet.

• Boeketverpakking

Super fijn en vlot geholpen!

Ik had gele bloemen nodig voor een crematie wat ook nog eens 100 km bij mij vandaan was. Ben hier super fijn en snel mee geholpen na wat correspondentie. Echt top!

Teleurgesteld

Had een mooi middelgroot plukboeket besteld voor de verjaardag van mijn zus t.w.v. 25,95 Vond het boeket wel mooi, maar karig

• Boeket

Beste Yvonne, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben je een e-mail gestuurd en zien jouw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Klantenservice Fleurop Nederland BV

Ik had andere verwachtingen bij een 'Eindelijk voorjaar'- boeket

Zie bijgaande foto van het gestuurde boeket: ik vind de kleuren te 'knallerig' voor een voorjaarsboeket en dit komt ook niet overeen met de foto op jullie website. Daarnaast had ik voor het bedrag ( 48,40 incl. verzendkosten) een nog weelderiger boeket verwacht.

prima volgens vraag geleverd

geweldig

goede servies, mooie bloemen , en vlugge aflevering.

had beter verwacht

mooi bloemstuk besteld voor een 40 jarig huwelijk , maar deze werd pas laat in de middag bezorgd. nadat ik had gebeld of het bloemstuk onderweg was werd het uiteindelijk als nog bezorgd. dit was wel jammer. moet er wel bij zeggen dat ik heel vriendelijk werd geholpen en dat er direct actie werd ondernomen om het bloemstuk met spoed te laten bezorgen. bedankt als nog

• Boeketverpakking

netjes verpakt, mooie bos !

• Boeketverpakking

De rozen waren niet vers.

Ik heb rozen besteld voor Pasen voor mijn ouders. Ze hebben 2 dagen mooi gestaan en daarna vielen ze stuk voor stuk om.

• Boeket

Beste Jolanda Voogt, Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden. Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV

Heel snel geregeld

Vroeger deed ik het vaker, het versturen van een bloemetje. Ik maak graag mensen blij. Doordat ik het een tijdje heel moeilijk had, kon ik dat niet meer. Ik ben weer begonnen met versturen naar mijn tweede moeder, die 90 jaar werd afgelopen week. Ze heeft me een foto gestuurd van de bloemen en ja, ook ik ben blij...dank u wel

Snel en accuraat

Makkelijk bestellen vlot afgeleverd

Wat een mooi boeket!

Voor de trouwdag van mijn dochter stuurde ik een boeket naar Spanje. Het is vandaag (enige dagen later) prima aan gekomen. Over het feit dat het later bezorgd zou worden is goed gecommuniceerd.

Snelle bezorging

Snelle nette bezorging van een mooi boeket de ontvangster was zeer verrast met dit lente boeket .

Mooie bos, goed afgeleverd

Geweldig mooie bos bloemen, dikke prima!

• Boeketverpakking

De ontvanger van boeket was er blij mee.

Netjes op tijd bezorgd in buitenland.

• Boeketverpakking

Mooie bos bloemen, goed afgeleverd

Bos is aangekomen echter zat een verkeerd kaartje aan. Wel wonderlijk omdat afleveradres niet overeen kwam met het adres op het kaartje.

• Boeketverpakking

alles perfect in orde, snel

Goede en snelle service, perfect in orde en betrouwbaar

• Boeketverpakking

Snelle levering en mooi boeket!

Ik heb mijn tante heel leuk kunnen verrassen. Het boeket kun je nog aanvullen met een goed flesje wijn!

Betrouwbare service

Mooi boeket, betrouwbare levering. Wel erg veel verzendkosten

• Boeketverpakking

Snelle bezorging van een prachtig boeket.

Ik was bang dat de foto op jullie website veel mooier was dan het boekt in het echt. Maar het bezorgde boeket was prachtig!

• Boeketverpakking N.v.t.

Fijn met foto’s dat je je eigen stijl kunt kiezen

Natuurlijk kun je als verstuurder bepaalde zaken beoordelen, maar lijkt ok

Prijs kwaliteit

Het boeket is qua prijs kwaliteit onder de maat. Drie soorten bloemen in het boeket na 3 dagen slap en verlept.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

Snelle en prachtige levering

De reacties zijn leuk om te krijgen! Prachtige bossen bloemen, veel keuze, ideale levering. Mensen verrassen op deze manier, dichtbij of verder weg blijft mooi!

• Boeketverpakking

Alles prima gaan met bestellen en bezorgen

Over Fleurop Interflora Nederland BV

We luisteren, denken mee en zetten jouw woorden om in bloemen. Of je nou iemand wilt feliciteren, sterkte wilt wensen of gewoon zomaar. We helpen mensen om elkaar te steunen. Zich te uiten. Geliefd te voelen. Dat doen we al sinds 1921. Een magisch vak waar we trots op zijn. We bezorgen in heel Nederland. En in de rest van de wereld trouwens ook. Want overal zit een Fleurop bloemist. Jij bestelt jouw boeket, een bloemist in de buurt maakt en bezorgt het. Op een moment dat jij kiest. Altijd vers. Altijd geschikt met liefde, creativiteit en vakmanschap. Wij zijn Fleurop. En we staan voor je klaar. Fleurop Interflora Nederland BV is sinds 1921 gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn vele lokale vakbloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: betrouwbaarheid, vakmanschap, aandacht en empathie.