De bloemen zijn mooi en optijd aangekomen! Het is nu twee weken later en de bos is nog steeds mooi!

Criminele organisatie,

Verleden jaar rozen bestelt is er bos onkruid geleverd , dit jaar weer bestelt met valentein en niks bezorgt en nu lopen ze moeilijk te doen om mijn geld terug te storten, beloven iedere keer terug te bellen maar gebeurt, kijk uit als je bij hun bestelt ,

• Boeket

Valentijns boeket werd 2 dagen te laat geleverd…

Valentijns boeket werd 2 dagen te laat geleverd…

Prachtig boeket

De ontvangers waren heel erg tevreden. Ik heb het zelf niet gezien, maar aan de bloemistgevraagd of ze erg erg hun best op wilden doen. Dat is dus gelukt.

Niks meer vernomen

Voor 8.30 een Valentijn boeket besteld, betaald en niks meer vernomen. Geen terugkoppeling ontvangen dus weet niet of het boeket is bezorgd. Mail gestuurd maar ook daarop geen reactie. Voor mij nooit meer , echt waardeloos.

• Boeket N.v.t.

Bedankt voor je beoordeling op KiyOh. Jammer dat het nu niet duidelijk voor je is of je bestelling is geleverd; onze excuses voor de verwarring. Je bestelling is gisteren geleverd op het opgegeven adres. Ik heb je hierover een persoonlijk bericht gestuurd. Kun je ons laten weten of je akkoord gaat met de geboden oplossing? Met fleurige groet, Fleurop Team

Bestelling is niet op tijd geleverd

Bestelling ging prima, helaas je bestelling wijzigen is niet mogelijk tenzij je je bestelling annuleerd en opnieuw een bestelling plaatst. Helaas is de bestelling niet in binnen de afgesproken tijdsblok geleverd, ik kreeg tenminste om 20.00 de melding dat de bestelling is afgeleverd.

• Boeket

Hi Shailes, Bedankt voor je beoordeling. Het klopt inderdaad dat het door jouw zelfgemaakte creatieve kaartje niet door ons gewijzigd kan worden. Wellicht in de toekomst wel. Excuus dat het boeket wat laat afgemeld is in track and trace. Wij zijn je een volgende keer graag weer (beter) van dienst. Fleurige groet, Team Fleurop🌺

Geen boeket ontvangen op Valentijnsdag

Expres op kantooradres van mijn vriendin laten bezorgen, nu 17:45 en dus nu gesloten en dus geen boeket gekregen. Ook niet gebeld, geen track&trace. Waardeloze service want ik belde nog na, zou allemaal geregeld worden voor 17;00, niks gefixt. Kortom advies: wil je iets speciaals regelen en zeker zijn dat het aankomt. Koop dan NIET bij FleurOp. Want je weet niet of het aankomt. Beter via Greetz of een andere partij!

• Boeket

Goed, bezorging in Zwitserland prima gegaan.

Prima, dank , snel , makkelijk en goed geregeld

Snel makkelijk, duidelijk en goed geregeld

Perfect verzorgd zoals altijd

Ruime keuze uit prachtige boeketten, maakt het nog lastig om te kiezen. Tevreden klant!

Mooi boeket

Boeket was op tijd afgeleverd en zoals op de foto afgebeeld was.

Is prima afgeleverd

Veel keus

Altijd topkwaliteit

Als je een boeket uitzoekt kan het zijn dat de getoonde bloemen er niet zijn.. De bloemist maakt dan altijd een boeket met wat er dan aan bloemen aanwezig is. Ik vind dat het boeket er toch uit ziet zoals op de website. Compliment ad bloemist

Goed herstel

Ik had een boeket besteld voor mijn dochter. Dat werd afgeleverd in een appartementencomplex, maar niet persoonlijk, met als gevolg dat het boeket onvindbaar was. Na een klacht heeft Fleurop de eerstvolgende werkdag een nieuw boekt laten bezorgen. Netjes afgewikkeld!

Prima ervaring

• Boeket

Super geregeld en een prachtige bos bloemen

Snelle levering en prachtige bloemen

Mooi boeket en een zeer snelle levering helemaal top

Mooi boeket en een zeer snelle levering helemaal top

• Bestelgemak N.v.t.

In éen keer goed

Wanneer iemand afstudeert, stuur je natuurlijk bloemen, én een kaartje. Dit is helemaal goed gekomen: een mooi en vers boeket met kaart; bezorgd op de juiste dag. Geen problemen onderweg ondanks eenrichtingsverkeer en smalle straat. Dikke priems.

Op tijd afgeleverd

Zelf heb ik het boeket niet gezien, maar ik heb gehoord dat het mooi was.

• Boeket N.v.t.

Snel geleverd en mooi boeket

Goed gedaan, prima dienst.

Makkelijk te bestellen .

Goed en handig te bestellen en mooi op tijd uitgevoerd. En volgens bericht mooie bos. Dus prima .

Prima geregeld.

Boeket zelf kan ik niet beoordelen, ik heb niet gezien wat is afgeleverd, maar de reactie van de ontvanger was prima. Misschien leuk om een foto bij aflevering te maken en die bij deze beoordelingsvraag mee te sturen. (Of is dat privacy gevoelig?)

• Boeket

De bos bloemen is op tijd bezorgd en de ontvangers waren hier heel blij mee.

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket

top kwaliteit in bloemen en nakomen afspraken

Gemakkelijk en snel, dat bevalt iedereen wel. Gewoon doen is mijn goed bedoelde raad, Als je voor de beste keuze gaat. De kwaliteit is top, dus bestel je bloemen via Fleurop. Dan is succes verzekerd. en heb je zeker geen zeperd.

Supermooie bos en supersnel

Wauw dat is snel! Sneller dan verwacht en de ontvangers waren heel blij!

Over Fleurop Interflora Nederland BV

We luisteren, denken mee en zetten jouw woorden om in bloemen. Of je nou iemand wilt feliciteren, sterkte wilt wensen of gewoon zomaar. We helpen mensen om elkaar te steunen. Zich te uiten. Geliefd te voelen. Dat doen we al sinds 1921. Een magisch vak waar we trots op zijn. We bezorgen in heel Nederland. En in de rest van de wereld trouwens ook. Want overal zit een Fleurop bloemist. Jij bestelt jouw boeket, een bloemist in de buurt maakt en bezorgt het. Op een moment dat jij kiest. Altijd vers. Altijd geschikt met liefde, creativiteit en vakmanschap. Wij zijn Fleurop. En we staan voor je klaar. Fleurop Interflora Nederland BV is sinds 1921 gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn vele lokale vakbloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: betrouwbaarheid, vakmanschap, aandacht en empathie.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.