Altijd fijn om te geven of te ontvangen

Al vele jaren tevreden

• Boeket

Prachtig rouwboeket maar erg prijzig

De bloemen waren prima en tijdig bezorgd. Ook de berichtgeving van Fleurop is prima. Ik werd al door anderen geadviseerd om te kiezen voor een 'groot' boeket, anders zou het wel erg tegenvallen. Ja en bij de term 'groot' heb ik een andere associatie mee dan het, overigens prachtige boeket wat werd geleverd. Je hebt het over een bedrag van €95, alleen voor de bloemen.

• Boeket

Top service! Helemaal tevreden.

Heel goed en overzichtelijk bestellen. Perfekt bezorgd. Helemaal tevreden.

• Boeket

Prachtig boeket goed aangekomen bedankt!

Verrassings boeket goed aangekomen, ze waren super blij ! Zelfs de poes was een kijkje gaan nemen.

Uitstekend!

Voor 14:00 besteld is zelfde dag bezorgd, het is echt geweldig dat dit kan. 13:50 besteld en iets meer dan een uur later een prachtig boeket bezorgd bij mijn moeder. Geweldig!

Perfect geregeld

Makkelijk te regelen via de app

Mooi boeket

Fellere kleuren verwacht in het boeket maar met meer pastel roze ook prima en zeer goed ontvangen. Toppers.

Goed en snel geregeld

Kleine tip, een foto per mail van het verstuurde boeket zou fijn zijn voor de gever.

• Boeket N.v.t.

Debos was minder geld waard dan ik ervoor betaald heb

Op de site is de keuze beperkt. Ik had g4aag een egale bos willen bestellen met groen. Bv 2,5 bossen lisianthus( euso.....) met groen maar die keuze is er niet. Het zijn allemaal bossen met verschillende bloemen in 1 bos

• Boeket

Goedendag, Als je een specifieke wens hebt m.b.t. het boeket kan je altijd telefonisch contact met ons opnemen op telefoonnummer 0318-588100. We helpen je graag om het boeket naar wens te bestellen. Mvg, Team Fleurop🌷

De internationale order werd eenzijdig door Fleurop gecanceld.

Check altijd ruim te voren telefonisch of er echt wel geleverd kan worden op een internationale locatie. Fleurop zet er geen kleine lettertjes bij dat het soms niet lukt. En dat hoor je pas op de dag van aflevering. Slecht proces....

• Boeket

Goedemiddag Mirja, Bedankt voor je reactie. Ik begrijp dat je teleurgesteld bent, dit is natuurlijk niet de bedoeling! Nogmaals excuses hiervoor! Wij sturen de orders door naar het hoofdkantoor in Oostenrijk en zij gaven in eerste instantie aan dat ze in Mittelberg kunnen leveren, maar dan via een koerier en na een aantal berichten heen en weer geven ze aan dat het toch niet kan. Ik begrijp dat dat erg teleurstellend is. Het is helaas niet altijd vooraf te beoordelen of er geleverd kan worden in een woonplaats. Het kan gebeuren dat er bloemisten stoppen in de tussentijd en dat er een aantal weken later weer een Fleurop bloemist is. Deze woonplaats was eerder geen probleem. Uiteraard proberen wij je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wanneer het hoofdkantoor in Oostenrijk de order annuleert, is het voor ons helaas niet meer mogelijk de order alsnog geleverd te krijgen. Dit is een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Ik hoop dat ik je meer duidelijkheid heb kunnen geven. Zo niet, laat het ons dan weten. Fleurige groet, Team Fleurop

super

uitstekende service (levering, vooraf zo nodig telefonisch contact); prachtige bloemstukken (meervoud, want ik heb in 4 dagen tijd 2 keer een beroep op Fleurop moeten doen)

Perfecte service

Snelle levering zoals aangegeven

Boeket was precies zoals aangeven op de website en levering was dezelfde dag nog.

• Boeket

Hele goede service en simpel te bestellen via de site

• Boeket

Een heel mooi boeket, met prima bezorging.

Alles was prima!

Verassing boeket

Een wood fairy boeket op 17 juni 2024 online besteld. Gevraagd op de 18de bezorgen.. Boeket is uiteindelijk op woensdag 19de bezorgd. Wat mij wel kan voorstellen gezien het tijdverschil.. In dit gelegenheid was het voor mij geen probleem.. Het boeket is heel mooi, maar mag ook wel gezien dat het €144.. Inclusief bezorgen heeft gekost.

Zie commentaar

Heel duidelijke webshop, kortom top, volgende keer weer

• Boeket

Bijzonder mooi boeket verzorgd in Spanje

Het boeket is erg mooi wat in Spanje bezorgd is, ondanks dat er niemand thuis was in eerste instantie is er alles aan gedaan om het toch bezorgd te krijgen in Spanje.

Opfleurend !

Tevreden.

Mooi boeket.

Prima geregeld.

Mooie bos bloemen besteld voor een collega. Doordat ze niet thuis was, was de bezorging iets vertraagd. Medewerkster stelde alles in het werk om erachter aan te gaan en contact op te nemen met de bloemist. Fijn dat er zo werd meegedacht!

• Boeket

Makkelijk te regelen maar helaas geen bevestiging gehad van levering

Mooi boeketje besteld, meer dan genoeg keuze zo ook in prijs Snel en makkelijk online geregeld maar helaas geen bevestiging gehad van dat het afgeleverd was. Normaal gesproken, als het een bloemetje is voor een feestelijke gelegenheid, geen probleem maar dat was het in dit geval niet en dan zou het vervelend zijn geweest als het een dag te laat afgeven zou zijn. Gelukkig was dat niet het geval maar heb wel aan desbetreffende moeten vragen of en wanneer het boeketje is afgegeven.

• Boeket

Beste Maurice, Dank je wel voor je beoordeling. Wat jammer dat je geen bezorgbevestiging hebt ontvangen, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Heb je ook al gekeken in je spam/ongewenste mail? Daar belanden ze ook nog wel eens in. Mocht je willen weten of het bezorgd is kun je natuurlijk ook even bellen met ons op 0900 1501, we kijken het graag voor je na. Maar je had het al gehoord van de ontvanger zie ik ;-). Graag tot een volgende keer. Fleurige groet, Team Fleurop🌹

Perfect!

Ze doen wat ze beloven, met een prachtig boeket

• Boeket

Teleurstellende ervaring vanwege verkeerde bezorgdatum.

Duur boeket besteld voor dochter, die op maandag 17 juni jarig was. Het weekend voor haar verjaardag was zij op reis. De bloemen zijn toch op zaterdag 15 juni bezorgd en hebben het hele weekend in het trapgat gestaan. Op maandag 17 juni ontvingen wij een mail dat de bloemen net bezorgd waren, hetgeen dus onjuist is. heel raar dat je de bezorging op maandag kunt opgeven en dat de bezorging opeens 2 dagen eerder wordt uitgevoerd. Voor ons nooit meer Fleurop dus.

• Boeket

Mooie bloemen, altijd op tijd.

Bestel regelmatig bloemen met kaartje en vaas, gaat altijd goed, altijd dezelfde of volgende dag bezorgd, goede terugkoppeling

Bedrijfsgegevens

De Schutterij 1

3905 PJ Veenendaal

0318 588 100

[email protected]

Over Fleurop Interflora Nederland BV

We luisteren, denken mee en zetten jouw woorden om in bloemen. Of je nou iemand wilt feliciteren, sterkte wilt wensen of gewoon zomaar. We helpen mensen om elkaar te steunen. Zich te uiten. Geliefd te voelen. Dat doen we al sinds 1921. Een magisch vak waar we trots op zijn. We bezorgen in heel Nederland. En in de rest van de wereld trouwens ook. Want overal zit een Fleurop bloemist. Jij bestelt jouw boeket, een bloemist in de buurt maakt en bezorgt het. Op een moment dat jij kiest. Altijd vers. Altijd geschikt met liefde, creativiteit en vakmanschap. Wij zijn Fleurop. En we staan voor je klaar. Fleurop Interflora Nederland BV is sinds 1921 gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn vele lokale vakbloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: betrouwbaarheid, vakmanschap, aandacht en empathie.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.