Geweldig geholpen!

Ik ben in alle opzichten tevreden. Goed en vriendelijk geholpen. Het was de eerste keer dat ik bloemen bestelde via internet!

Mooi boeket prima op tijd geleverd.

Prijs kwaliteit was in orde.

Snel en keurig afgehandeld

in ochtend besteld rond 10.00 uur en om 15.00 uur al bezorgd, Bos ziet er geweldig uit! Dus zeer tevreden

Prachtige bloemen en snelle levering !

Prachtige bloemen en snelle levering ! Behulpzaam

Goede levering

De bloemen waren goed geleverd

Snel, kwaliteit, leuk kaartje erbij

Savonds heel laat online besteld en de volgende ochtend top geleverd. Kwaliteit met een leuk kaartje

bestelling geplaatst

Alles verliep vlot. Ik had het zo besteld. Degene die het kreeg was er erg blij mee. Wat wil je nog meer.

service is top

De plant die ik had besteld voor mijn dochter in Frankrijk hadden ze niet op voorraad in de winkel, ze belde of er een andere plant bezorgd mocht worden. Heel fijn geregeld.

Uitstekend service

In fijn minuten in de avond is geregeld om een bloem boeket te sturen naar een herstelde vriend. Het boeket is ook op tijd bij hem aangekomen. Mooie bloemen en mooie kaartje. Dus erg blij mee. Heeft mijn tijd gespaard om naar de winkel te gaan. En ook heel fijn.

Snelle, prettige service!

Van de mensen die ik de bloemen stuur krijg ik positieve feedback over de kwaliteit van de bloemen.

Goed en mooi boeket.

Betrouwbare levering.

Aanbeveling voor ieder die bloemen wil sturen. Voor mij was het de eerste keer en beslist voor herhaling vatbaar. Het was een prachtig bouquet. Hele mooie kleuren met heel aparte bloemen.

Mooie bos en snel geleverd

Alles goed! Fantastisch bos nr Apeldoorn gebracht, snelle service! Zou mooi zijn als je ook de adresgegevens van de ontvanger na de tijd weer kon verwijderen in het kader van de privacy.

Prachtig boeket met een goede service

Zeker 5 sterren. Boeket zag en ziet er super mooi uit. Mooi ingepakt met hartjes. Bezorger was ook heel erg vriendelijk. Chocolaatjes ook heerlijk! Dus een 10!

Fantastische service, 's avonds besteld de volgende dag bezorgd, Top!

Makkelijk een mooi boeket laten bezorgen

Makkelijk een mooi boeket laten bezorgen

Geweldige service

De bloemen waren een dag te vroeg bezorgd. Nadat hier melding van had gemaakt, werd ik direct gebeld. Een doos Merci met excuus voor de te vroege levering werd naar de ontvanger verstuurd. Die was blij verrast.

Snel en goed van kwaliteit

De ontvanger was blij met het boeket en kreeg dit op de juiste dag.

Zeer mooie bos bloemen

Makkelijk te bestellen en correct afgeleverd.

Het boeket was er nog op dezelfde dag ! En hij was prachtig!!

Super makkelijke te bestellen! Ideaal

Ideale manier om iemand compleet te verrassen!

Alles uitgevoerd als gevraagd, prima!

Prima service, netjes als gevraagd, en mooi op tijd

Mooie bloemen op tijd geleverd

Al meerdere keren via Fleurop bloemen laten bestellen. Boeketten zijn mooi en worden altijd op tijd geleverd.

Zeer tevreden!

Een duidelijke website, ruime keuze in assortiment, goede informatie over bestelling en bezorging, en het belangrijkste: het bezorgen van een mooi boeket!

Snelle service en op tijd geleverd.