Alles is perfect geregeld, van het simpel kunnen zoeken naar een mooi boeket, tot het bezorgen.

Mijn ervaring was al goed bij Fleurop en met deze bezorging kan t niet beter.. de ontvangster was super blij met de bloemen.

Supersnelle service en kwaliteit op de juiste plaats

Mooie en kwalitatief goede boeketten voor een goede prijs met gelukkig een snelle en correct beloofde bezorgdatum. Een aanrader wat mij betreft.

Prima service, mooie bos bloemen

Duidelijke website, goede service, mooie bos bloemen en fijn om te weten wanneer hij is afgeleverd Zeker een aanrader

Geweldig.

Snelle bestelling, snelle levering, betaalbare boeketten.

Mooier boeket dan afgebeeld en op tijd geleverd

Had een stoere verassing boeket middel besteld. Vind het wat lastig om van de afbeelding te zien hoe het geleverd wordt. Was mooier dan verwacht en netjes op tijd geleverd.

Betrouwbare dienstverlening

Betrouwbare dienstverlening

Bloemen besteld en op tijd geleverd

54 rozen besteld en ze zijn prachtig!

uitstekend

blije reacties van tevreden ontvanger

Mooi boeket echter wat laat bezorgd.

Soepele site. Bestellen werkte makkelijk en duidelijk. Mij opmerking: bezorgen rond 10.00 uur, is helaas niet waargemaakt.

Grandioos!

Voor de middag besteld zelfde dag nog geleverd, wat geweldig! Mijn ouders vonden het een pracht boeket. Wel prijzig maar topservice. Klasse!

Verwachting overtroffen!

Mijn vrienden hebben een prachtige bos bloemen ontvangen in een lastige tijd voor ze. Ik was erg blij met de fleurop service én die bloemist ! Dank

Gemakkelijk , snel en goed

Snelle makkelijke service,overzichtelijk en fijn om persoonlijke boodschap makkelijk te kunnen toevoegen

prima geregeld

Ik ben er tevreden over

ik ben tevreden

mooie bloemen met een super snelle levering!

Super tevreden . vergeten verjaardag toch nog kunnen redden met een bosje bloemen dat op tijd kwam.

Top bloemen

De 1e keer had ik bij jullie n "hart onder de riem steken " boeket besteld. Kreeg daar een zo'n mooie reactie op terug van de mensen waar t bezorgd werd. Het was een héél mooi groot boeket en ze waren er zó ontzettend blij mee. Dus heb ik voor de 2e keer gebruik gemaakt van jullie dienst. Op hetzelfde adres helaas ..nu een groot prachtig rouwboeket laten bezorgen . Wederom werd dit zeer gewaardeerd. Wij bevelen jullie zeker bij iedereen aan.

geweldig

mensen waren er blij mee

goede service

goede website

Prachtig boeket

Ik had een boeket besteld voor een zieke vriendin. Ze stuurde meteen een foto toen het boeket was bezorgd. Het was zelfs nog mooier dan op het plaatje op de website. Perfect gedaan bloemist in Veendam (wie het dan ook heeft gemaakt).

Goeie websitebezoek en duidelijk

Snelle nette levering

prima geregeld,top.

mooi boeket plus exreaatje,in alle dank ontvangen door jarige schoondochter.

Gewelige service

Geweldige service!!!

Geweldige service!

Een mooi boeket laten afleveren bij mijn zieke schoonzus in America, volgende dag bezorgd, schoonzus heel erg blij!

Vaker besteld, altijd mooie verse bloemen geleverd in Denemarken.

Correcte levering in buitenland.

Prima ervaring

Prachtige verse bos bloemen, ziet eruit zoals besteld. Goed op tijd bezorgd .