Mooi boeket, op tijd bezorgd.

Zowel het boeket als de stiptheid van de bezorging voldeden aan de verwachtingen.

• Boeket

Ontvanger was erg blij met de mooie bos bloemen!

Mijn dochter stuurde na ontvangst meteen een appje met foto, zij was erg blij met de prachtige bosbloemen. Ik heb de tekst op het kaartje, uit privacy even weggehaald, maar was netjes vermeld.

• Boeket

Jammer dat niet gewenste kleur voorradig was maar goed opgelost

Fijn dat er werd gecommuniceerd dat gewenste kleur niet voorradig was en overlegd werd wat te doen. Wel apart dat ik na instemming met bont boeket maar wel zonder wit er een boeket is afgeleverd met witte bloemen.. Desondanks was mijn moeder heel blij met het boeket en dat is uiteraard het belangrijkste

• Boeket

Duidelijk, vlot en uitstekend uitgevoerd

Ook het boeket was prima-de-luxe Ik kan geen foto van het boeket uploaden, daar ik die niet heb

• Boeket

Mooi boeket voor mn jarige vriendin

Zelf kon ik niet naar haar toe, en op deze manier haar toch verrast met bloemen. En zo ook de plaatselijke bloemist gesteund in deze corona tijd. Dus meerdere mensen blij gemaakt. Bewust geworden om zo ook de plaatselijke ondernemers te kunnen steunen via Fleurop.

Perfect.

Ons rouwboeket is keurig op tijd aangeleverd in het rouwcentrum. Mijn dank hiervoor.!!

• Boeket

Goede service en levering.

Snelle adequate service!

Een mooi boeket die een glimlach op het gezicht van mijn vrouw gaf!

• Boeket

Mooi boeket en zeer netjes op tijd geleverd

De levering was precies op tijd. Het boeket staat nog steeds en de knoppen komen uit.

• Boeket

prima kwaliteit bloemen maar onverwacht erg duur door bijkomende kosten

Top !

Easy en goed !

Mooi, makkelijk en snel

Makkelijk keuze menu, overzichtelijk

Geweldig en snel

Vrijdag besteld en zaterdag geleverd in Duitsland

Mooie bloemen

Mooie bos bloemen die op tijd geleverd werden. Een dag voor levering online besteld en mooi op tijd geleverd aan het begin van de middag.

• Boeket

ontvanger was zeer tevreden.

Alles OK.

Makkelijk te bestellen!

Prima website, ik mis alleen een berichtje als je boeket bezorgd is. Dat is wel makkelijk om te weten. En misschien ook een idee om een foto van het boeket te sturen, ik weet nu niet hoe het er uit zag.

teleurstellend

- ik had om een kerstboeket gevraagd. In plaats daarvan kwam er en bos Amarilli - ik had er een kaartje met tekst bij besteld. Dat werd niet geleverd. De geadresseerd heeft zelf moeten bellen om te achterhalen van de de bomen afkomstig waren

slecht

nooit een mailtje gekregen dat het ook afgeleverd is dus moet maar vertrouwen dat het ook gebeurt is super slecht weet niet of ik dat nog een keer doe

Twijfelachtig

Van mijn andere bestelling kreeg ik keurig een mail, dat het boeket bezorgd was. Bij deze bestelling heb ik dat tot nu toe niet ontvangen! Ik heb ook geen idee hoe het boeket eruit ziet.

• Boeket

Boeket leek niet op het plaatje, wel keurig op tijd bezorgd.

Uiteraard snap ik dat er nooit helemaal exact hetzelfde boeket als de afbeelding op de website geleverd kan worden, maar dit keer week het geleverde boeket wel erg af helaas.

Zeer teleurstellend boeket

Ik had het grootste bloemenweelde boeket besteld voor een speciale gelegenheid. Deze werd wel netjes geleverd maar het boeket zelf was een teleurstelling, want het leek totaal niet op het boeket wat op de site stond. Het formaat viel ook zwaar tegen. Omdat het een speciale gelegenheid was leek het mij leuk om het grootste formaat boeket te geven, maar toen het geleverd werd had het een formaat van een klein boeket. Dus ipv het boeket op de grote tafel te zetten hebben we het maar in een hoek van de kamer gezet. Ik wil niet weten hoe “groot” het boeket geweest zou zijn als ik de kleine had besteld (ik denk een paar steeltjes). Er zaten best mooie bloemen in maar totaal niet de prijs waard.

• Boeket

Mooie bloemen , op afgesproken tijd geleverd

Mooi boeket bloemen zoals voorbeeld, netjes op afgesproken tijd bezorgd

Prachtigebos bloemen

Dit keer ben ik uitermate tevreden, de bezorgde bos was meer dan de moeite waard. Wanneer je bijna 50 euro uitgeeft wil je ook dat de ontvanger wat krijgt waar je trots op kunt zijn.

• Boeket

Mooie site met heel veel keuze, makkelijk te bestellen en netjes afgeleverd zoals wordt beloofd.

Goede service maar 2 stengels hebben akelige stekels

Mooi boeket en goede service, maar er zitten 2 groene stengels in met akelige stekels. Mijn dochter prikte zich er gelijk aan toen ze het in de vaas wilde doen. Ik zou deze plant niet meer gebruiken in boeketten.

Over Fleurop Interflora Nederland BV

We luisteren, denken mee en zetten jouw woorden om in bloemen. Of je nou iemand wilt feliciteren, sterkte wilt wensen of gewoon zomaar. We helpen mensen om elkaar te steunen. Zich te uiten. Geliefd te voelen. Dat doen we al sinds 1921. Een magisch vak waar we trots op zijn. We bezorgen in heel Nederland. En in de rest van de wereld trouwens ook. Want overal zit een Fleurop bloemist. Jij bestelt jouw boeket, een bloemist in de buurt maakt en bezorgt het. Op een moment dat jij kiest. Altijd vers. Altijd geschikt met liefde, creativiteit en vakmanschap. Wij zijn Fleurop. En we staan voor je klaar. Fleurop Interflora Nederland BV is sinds 1921 gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn vele lokale vakbloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: betrouwbaarheid, vakmanschap, aandacht en empathie.