Totaal ander boeket gekregen

Boeket besteld voor een verjaardag maar de ontvanger heeft een zeer teleurstellend boeket ontvangen wat uitsluitend bestond uit groene takken en totaal niet overeenkomt met de daadwerkelijk bestelde boeket. Dan krijg je als antwoord van jullie, er is voor 70% van de getoonde bloemen gebruikt. Fris en kleurig was het dus helemaal niet. Echt geen aanrader, ben ook erg teleurgesteld. Nooit meer!!!!!

• Boeket

De service is perfect, de reactie op het boeket was zeer positief.

Een zeer positieve ervaring, zodat ik van de service nog vaker gebruik ga maken.

• Boeket

Weer keurig op tijd en netjesafgeleverd!! en tevreden ontvangers...

Zie hierboven....

Verrassend

Mijn ervaring is zeer goed. Bloemen online besteld voor overzee. Ik werd de volgende dag gebeld en er werd ingesproken op mijn voicemail. Ten eerste vond ik fijn dat ik werd gebeld en ten tweede dat de boodschap die men voor mij had is ingesproken. Dat was, dat de bloemen er waarschijnlijk anders zouden uitzien/zijn als op de online foto werd getoond. Omdat er in andere landen niet alle bloemen voorradig zijn. Maar ik was zeer verrast toen ik een foto kreeg toegestuurd van de ontvanger van de bloemen. Het was een zeer mooi en groot boeket. het was mooier en groter dan dat ik had gedacht/verwacht. Harelijk dank daarvoor!!!

• Boeket

De ontvanger was blij verrast met het superboeket!

Het was een vers boeket was zelfs na ruim twee weken nog heel mooi was en dat met de “zomerse temperaturen”

Fantasties

Gemakkelijk te gebruiken website - de stappen zijn helemaal duidelijk. Goed sortiment om van te kiezen. Zeer goede kwaliteit bloemen worden in werkelijkheid geleverd.

• Boeket

was een rouwboeket, prachtige bloemen, allen het lint helaas verkeerd gedrukt, nadat het gespeld was

Dit wil je niet meemaken als je het lint leest en de namen staan niet goed gedrukt, meteen vanuit de rouwkamer gebeld met Fleurop en binnen drie kwartier werd het juiste lint afgeleverd. Menselijke fout en goed en snel opgelost.

Goed en snel geregeld

Was snel en gemakkelijk geregeld, boeket de volgende dag bezorgd.

• Boeket

Beste Hilly, Dank je wel voor je beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over je bestelling, dat lezen we graag ;-). Graag weer tot een volgende keer! Groetjes Gertina, Team Fleurop

Voortreffelijke service en de "afspraak" wordt nagekomen!

De order via de website loopt soepel. Het stap voor stap inbrengen van de gegevens is gemakkelijk en wat belangrijk is: de bloemen worden prachtig op tijd bezorgd, de ontvanger is zeer lovende over de kwaliteit van het boeket en de bevestiging dat het boeket bezorgd is is keurig. Dank jullie wel Fleurop!

• Boeket

fantastisch boeket via de lokale bloemist mogen ontvangen

Een totale verrassing van mijn dochters van een prachtig kleurrijk boeket, dat ook nog eens ruim een week mooi blijft staan in de vaas!

Buiten gewoon goed

Prima geregeld woon zelf in Spanje

• Boeket

Beste Hendrikus, Dank je wel voor je beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je het prima geregeld vindt, ook vanaf Spanje. Daar worden we blij van! Graag weer tot een volgende keer! Groetjes Gertina, Team Fleurop

Geweldig!!!!!!!!!!!!!!

Geweldig!!!!!!!!!!!!!!

• Boeket

Prachtig boeket, ontvanger erg blij!

Gemakkelijk te bestellen via internet.

• Boeket

Beste Jolien, Dank je wel voor je beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over het gemak van bestellen op onze site ! Dat vinden we erg leuk om te lezen! Graag weer tot een volgende keer! Groetjes Gertina, Team Fleurop

Mooi boeket en snel geleverd

vlotte service

Een vlotte service met een boeket die eruit ziet als op de afbeelding bij de bestelling. Kortom, waar voor je geld.

• Boeket

Beste Lia, Dank je wel voor je beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over ons ;-)! Graag weer tot een volgende keer! Groetjes Gertina, Team Fleurop

Supergemakkelijk

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

• Boeket

Beste Alex, Dank je wel voor je beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je het supergemakkelijk vindt om te bestellen, dat lezen we graag ;-). Graag weer tot een volgende keer! Groetjes Gertina, Team Fleurop

Perfect geregeld

Ideaal om vrienden een hart onder de riem te steken ook als je niet in de buurt bent.

• Boeket

Mooie bos bloemen voor mijn jarige dochter. Moeders zat in Amerika

Foto is doorgestuurd naar mij en zag er leuk uit.

Mooi boeket

Het boeket was mooi. Maar met de levering miste ik wel een update. Na de orderbevestiging hoorde ik niks meer en had ik dus geen idee of mijn bos bezorgd was.

• Boeket

Hi Zoë, Ik heb je order erbij gepakt en ik zie dat er wel een bevestiging van levering is gemaild. Wellicht is deze in je spam terecht gekomen. Je bestelling is geleverd op het opgegeven afleveradres. Een fleurige groet, Fleurop klantenservice.

Mooi bos bloemen en snelle levering

• Boeket

Goede keus uit mooie boeketten, snel bezorgd!

Omdat ik geen foto heb gekregen van de ontvanger van het boeket, dus hoe dat boeket eruit zag, kan ik geen 100% oordeel geven of het aan mijn verwachting heeft voldaan. Maar ik heb gekozen voor Fleurop, omdat ik net zelf een boeket via Fleurop had ontvangen. Dat vond ik zo mooi, dat ik een vergelijkbaar boeket aan mijn vrienden heb gestuurd. Ik vond het prettig dat ik kon kiezen voor een toepasselijk kaartje erbij.

• Boeket

Fleurop heeft prachtige boeketten bloemen en veel keuze

De site is duidelijk en is fijn om online bloemen te bestellen en te bezorgen. Ook is het prettig dat je bericht krijgt als het boeket bezorgd is.

• Boeket

Mooie boeketten en perfect afgeleverd

Ik ben zeer tevreden over de bloemen en de service van Fleurop.

• Boeket

bestelling snel geleverd, fijn ook om te horen dat het boeket bezorgd is

Alleen jammer dat het tekst bericht verdwijnt als ik een groter.of keiner boeket aan klink. Voor de rest alles snel en prima geregeld.

• Boeket N.v.t.

Fleur schenken geregeld in twee minuten geregeld.

Via de site eenvoudig een bloemengeschenk te regelen.

• Bezorging N.v.t.

Over Fleurop Interflora Nederland BV

We luisteren, denken mee en zetten jouw woorden om in bloemen. Of je nou iemand wilt feliciteren, sterkte wilt wensen of gewoon zomaar. We helpen mensen om elkaar te steunen. Zich te uiten. Geliefd te voelen. Dat doen we al sinds 1921. Een magisch vak waar we trots op zijn. We bezorgen in heel Nederland. En in de rest van de wereld trouwens ook. Want overal zit een Fleurop bloemist. Jij bestelt jouw boeket, een bloemist in de buurt maakt en bezorgt het. Op een moment dat jij kiest. Altijd vers. Altijd geschikt met liefde, creativiteit en vakmanschap. Wij zijn Fleurop. En we staan voor je klaar. Fleurop Interflora Nederland BV is sinds 1921 gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn vele lokale vakbloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: betrouwbaarheid, vakmanschap, aandacht en empathie.