Zeer slecht

Ik heb speciaal op zaterdag voor jullie gekozen. Op jullie site stond voor 12 uur besteld dezelfde dag nog in huis. Ivm overlijden stuurde ik een bos bloemen naar mijn nicht met veel sterkte. Zij kreeg deze bos pas op maandag. Ik was daar op zn zachtst gezegd niet erg blij mee. Grote Edith Dijkstra

Beste Edith, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice. Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV

Ik had meer verwacht

Ik had de bos wat rijker verwacht. Wat meer opvulling. Dan misschien wat gispkruid ertussen om hem iets royaler te maken. Ik snap dat het kan afwijken van het plaatje. Degene die hem ontving was er blij mee. Maar voor wat ik betaald heb had ik meer verwacht.

De uitvoering van het gekozen boeket is tegengevallen

De verwachtingen die wij kregen bij het zien van het voorbeeld op de website is volgens ons niet behaald in de uitvoering door de lokale bloemist. We kozen voor het boeket 'bont geplukt'. Onze verwachting was dat wij een mooi boeket met rijke kleuren cadeau deden, zoals op de website is afgebeeld. Echter op de foto van de jarige zagen wij een boeket met bloemen in drie kleuren maar bovenal erg veel groene takken als opvulling.. Niet hetgeen waar wij blij van worden. Het kan zijn dat de lokale bloemist niet goed naar het betreffende boeket gekeken heeft (op de website van Fleurop). Wellicht is het goed om te verifiëren hoe de kwaliteit van jullie producten wordt behouden. Mvg, Mandy

Het boeket was totaal anders dan het plaatje

Het boeket dat ik had besteld leek totaal niet op de afbeelding het was een zielig boeketje, wat je niet zou verwachten voor 34 euro.

ik was teleurgesteld

ik heb jullie een mail gestuurd ivm de bloemstuk die ik heb besteld, was helemaal niet wat ik op de website heb geklik helaas, ik dacht een stoere verrasing te zien, met de blauwe bloemmetje in het midden maar helaas niet het geval

Beste Elmira Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice. Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV

Onvoldoende service

De ontvanger van miin boeket was onverwachts niet thuis. Omdat zij geen briefje oid in de bus had dat er iets bij de buren was afgeleverd, moest ik dus vertellen dat ik een boeket had laten bezorgen, weg verrassing dus! Ik vind persoonlijk, als ik 6.95 betaal voor de verzendkosten, net als bij normale pakketpost, dat daar ook een niet-thuis briefje bij mag zitten, wat bij normale bezorgkosten ook inbegrepen zit. Verder waren de bloemen mooi.

Voor deze prijs een veel te klein boeket

Zie boven

Beste Marielle, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je akkoord gaat met de aangeboden oplossing. Wij zijn je een volgende keer graag weer(beter) van dienst. Met vriendelijke groet, Klantenservice Fleurop Nederland BV

Teleurgesteld

Ik selecteerde een mooi veldbloemenpakket. Wat bezorgd werd leek daar in de verste verte niet op. Ik had het nooit gekocht en al helemaal niet kado willen geven. Bezorging was keurig op tijd.

Matig boeket

Ik was verbaasd over de grote van de bos bloemen. Ik had middel besteld en het was echt een karige bos. Gelukkig was het voor mezelf en niet om aan een ander te geven, want dan had ik me toch een beetje geschaamd. En dan moet je nagaan dat het genoeg geld heeft gekost. Los van de verzendkosten (die overigens ook buiten proportie zijn) heb ik hier bij de bloemist een dikke bos (veldboeket).

Beste Stephanie, Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV

Te late bezorging

Bloemen werden op de afgesproken dag niet geleverd (zonder bericht). Dag later klantenservice gebeld. Zouden het uitzoeken en terugbellen, maar belden nooit terug. Na het weekend weer gebeld met klantenservice. Bloemist had inderdaad geen verzonden order, reden onduidelijk. 3 dagen te laat bloemen alsnog geleverd. Wel met een doosje excuus chocola erbij.

Het boeket was matig en voldeed niet aan onze verwachtingen.

Een boeket van € 78 besteld, maar het geleverde op het adres was qua waarde ver beneden niveau. Bovendien waren de rozen al behoorlijk open. Degene die de bloemen ontvangen heeft, heeft een foto gestuurd van het door ons bestelde boeket. Bovendien is het boeket een dag eerder bezorgd dan gevraagd.

Beste Marina, Bedankt voor je beoordeling en je reactie op onze e-mail. Fijn dat je akkoord gaat met de aangeboden oplossing. Wij zijn je een volgende keer graag weer beter van dienst. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV

rozen die naar drie a vier dagen gaan hangen

boeket rozen besteld inclusief bezorgkosten 41 euro uitgegeven. en na vier dagen gaan er rozen al hangen. melding gemaakt,foto's gestuurd. krijg mail terug dat een vaasgarantie is van zeven dagen en dat hun pas dag acht de mail volledig in behandeling nemen en dat er niks meer aan doen.echt schandalig,je wordt gewoon afgewimpeld. ik bestel nooit meer een boeket bloemen bij hun. wat een kutzaak. ik heb de hele week mail verkeer gehad en dan zeggen dat ze op dag 8 niks meer kunnen doen.

Ze dien wat ze beloven

• Boeket

Mooi boeket en goed geregeld!

Goede service. Tevreden

Goed service!

Zij doen hun beste om de boeket te leveren.

• Boeket

Prima service, prachtig boeket!

Een prachtig boeket besteld en dat is ook geleverd, de foto klopt met het daadwerkelijke boeket. En keurig bezorgd volgens verzoek.

• Boeket

Op dezelfde dag van bestelling een heel mooi boeket afgeleverd bij desbetreffende persoon.

• Boeket

Als je ver van huis bent is t een troost.

makkelijk te bestellen vanuit het buitenland. Verse bloemen. Goed gelijkend met internetfotos

Great service...

Beautifull flowers that was chosen for me and the service delivery was top noch. I will definitelly be using this service more often. Thank you and keep the great work.

Prima communicatie en prachtig boeket

Prima communicatie en prachtig boeket

• Boeket

Betrouwbaar in bezorging en mooie bloemen

Snel online geregeld, en een paar uur later al bericht van een blije ontvanger. Zo is het bedoeld.

• Boeket

Er is echt een mooie bos bloemen bezorgd

Er is op de geplande dag een mooie bos bloemen bezorgd

• Boeket

Zeer tevreden, mooi assortiment, precies dat wat ik zocht.

• Boeket

Zelfde dag nog geleverd, fijn!

Begin van de middag een boeket incl. een fles prosecco besteld en dezelfde middag nog bezorgd. Super! Bestellen, en dan met name het betalen, via de website ging niet vlekkeloos. Hier valt nog een verbeteringsslag te maken.

Perfecte service

Precies zoals beschreven en mooi op tijd geleverd! Top service

Over Fleurop Interflora Nederland BV

We luisteren, denken mee en zetten jouw woorden om in bloemen. Of je nou iemand wilt feliciteren, sterkte wilt wensen of gewoon zomaar. We helpen mensen om elkaar te steunen. Zich te uiten. Geliefd te voelen. Dat doen we al sinds 1921. Een magisch vak waar we trots op zijn. We bezorgen in heel Nederland. En in de rest van de wereld trouwens ook. Want overal zit een Fleurop bloemist. Jij bestelt jouw boeket, een bloemist in de buurt maakt en bezorgt het. Op een moment dat jij kiest. Altijd vers. Altijd geschikt met liefde, creativiteit en vakmanschap. Wij zijn Fleurop. En we staan voor je klaar. Fleurop Interflora Nederland BV is sinds 1921 gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn vele lokale vakbloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: betrouwbaarheid, vakmanschap, aandacht en empathie.