heel gemakkelijk om iemand elders blij te maken

zowel een keer een boeket ontvangen alswel nu een boeket verstuurd. ook het gemak om er een aardigheid als een doos chocolade bij te doen. zelfs een foto van vroeger op de felicitatiekaart. heel goed bevallen

• Bezorging N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.

Lekker makkelijk en een uitstekend verzorgd boeket

Geweldig en eenvoudig

Prachtig boeket

Via de website hebben we een boeket voor een goede vriendin in Brabant besteld. Ze woont in een klein dorpje, vlakbij de Belgische grens. Het boeket werd precies op tijd geleverd en was nog mooier dan op het plaatje op de website. Super service.

• Boeketverpakking

Snel en heel gemakkelijk een mooi bloemstuk geschonken

Ik was weer eens te laat met het denken aan een jubileum en gelukkig was het bij Fleurop mogelijk nog voor de zelfde dag een mooi bloemstuk te laten bezorgen. Mijn dag was gered en de ontvangers waren heel blij dat ik aan hun had gedacht. Fleurop heeft mij een heel goede indruk laten maken.

Voor mijn zoon

Bloemetje is makkelijk te bestellen en te betalen. Dus krijgt mijn zoon in Amsterdam een boeket voor zijn verjaardag. Krijg dan ook de foto en een bedankje.

Krijgt wat beloofd is..

Ik heb mijn familie verrast met een mooi boeket. Daar waren ze heel blij mee. Een beetje prijzig maar dan heb je ook wat....

• Boeketverpakking N.v.t.

Niet wat ik besteld had.

Heel jammer een pluk boeket besteld,op de Side met mooie ranke bloemen. Een boeket met een “flinke”chrysant,en een Lely waar je U tegen zegt. Via de chat niet echt geholpen,wel begrip vol aan de telefoon. 7 ,50 tegoed bon gekregen. Net bij mijn bloemist geweest en het probleem verteld. Zei vonden het niet te begrijpen,voor 19 heb je een vol plukt boeket vertelde ze me. Ben erg teleurgesteld. Ria.

• Boeketverpakking

Beste Ria, bedankt voor je beoordeling. Wij zijn je een volgende keer graag beter van dienst. Met vriendelijke groet, Fleurop Nederland

Altijd goeie en snelle service

Snelle en goeie service

GEWELDIG

Toen wij 's ochtends hoorden dat onze collega een ongeluk had gehad, wilde wij haar graag een bloemetje sturen. Via Fleurop had ik in enkele minuten een prachtige bos bloemen met persoonlijk ontworpen kaartje besteld én een paar uur later al bezorgd!

• Boeketverpakking

Makkelijk online geregeld en op tijd bezorgd

's Avonds laat online een rouwboeket besteld en de volgende ochtend als geleverd. Er was op dat moment niemand thuis om de bloemen in ontvangst te nemen en daar kreeg ik netjes een mail over. Een paar uur later ontving ik de mail dat de bloemen waren afgeleverd. Heel fijn om zo op de hoogte gehouden te worden. Ik weet niet hoe het boeket er uit zag, maar vertrouw er op dat het vergelijkbaar was met de foto op de website. Ik kan hierop dan ook geen beoordeling geven. Misschien een tip om een foto te krijgen van de lokale bloemist die het boeket heeft gemaakt?

Goede kwaliteit

Helemaal top

• Boeketverpakking

Goede service, prachtig boeket.

Prijzige mooie bos bloemen

Mooie bos bloemen. Een mooie bos bloemen laten bezorgen is echter wel prijzig. De prijzen zonder bezorgkosten vermelden, vind ik niet netjes. De bezorgkosten van bijna € 7,- komen er namelijk ALTIJD bij. Andere sites doen dat anders. Jammer dat ik geen tijdslot aan kan geven wanneer de bloemen bezorgd dienen te worden. Je bent afhankelijk van wanneer de bloemist z'n ronde doet.

• Boeketverpakking N.v.t.

Teleurstellend weinig bloemen voor €94!

Op het plaatje leek het een enorme bos bloemen, daar zijn wij vanuit gegaan. De ontvanger stuurde een foto en wij schrokken van het kleine bosje bloemen die zijn gestuurd. Dit is totaal geen €94 waard, hooguit €25! Dit doen wij nooit meer en ik zal iedereen in mijn omgeving hiervoor waarschuwen. Je kan beter geld sturen, zodat de ontvanger zelf bloemen met vaas kan kopen. Schandalig, zeer teleurgesteld.

• Boeketverpakking

snel geleverd, de bladeren zijn verwelkt

bestelling en levering zeer goed, maar de bladeren zijn verwelkt

• Boeketverpakking

Beste brogniez stephane, Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden. Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV

Niet de volledig bestelling geleverd

Het aantal bestelde rozen komt niet overeen wat er geleverd is, slordig. 19 i.p.v. 20.

• Boeketverpakking

Beste Just Zandhuis, Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn je een volgende keer graag beter van dienst. Met vriendelijke groet, Fleurop Nederland

Heel goed!!!

Is allemaal goed gegaan mooi op tijd

• Boeketverpakking

Ik bestel altijd mijn bloemen via Fleurop. Goede service, snelle levering

• Boeketverpakking N.v.t.

Hele mooie bos en super snel bezorgd!!

Website duidelijk! Prachtige bos en super snel bezorgd!

Boven verwachting prachtig

Wat een prachtig boeket is bezorgd, de complimenten

• Boeketverpakking

Gewoon zo als je verwacht!

De website is goed duidelijk ,ook voor de niet zo vaardige I pad gebruikers! Alles verliep gesmeerd,, betalen via iDeal is ideaal! Dus in 1 woord ,uitstekend!

• Boeketverpakking

Uitstekende service, mooi uitgevoerd en op tijd en snel.

Prima, mooi, snel en op tijd uitgevoerd!

• Boeketverpakking

Makkelijk, overzichtelijk, mooi en meer dan voldoende om uit te kiezen.

• Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.

Een fijne verrassing voor de ontvanger

Het voorgaande boeket heb ik door een andere online bloemist laten verzorgen, om een ander ook iets te gunnen. Dit had ik achteraf beter niet kunnen doen. Dat was alleen ergernis. De ontvanger van dit boeket heeft een mooi boeket ontvangen, precies zoals aangegeven en op tijd.

Duidelijke site, goede service

Prima. Goede communicatie

Over Fleurop Interflora Nederland BV

We luisteren, denken mee en zetten jouw woorden om in bloemen. Of je nou iemand wilt feliciteren, sterkte wilt wensen of gewoon zomaar. We helpen mensen om elkaar te steunen. Zich te uiten. Geliefd te voelen. Dat doen we al sinds 1921. Een magisch vak waar we trots op zijn. We bezorgen in heel Nederland. En in de rest van de wereld trouwens ook. Want overal zit een Fleurop bloemist. Jij bestelt jouw boeket, een bloemist in de buurt maakt en bezorgt het. Op een moment dat jij kiest. Altijd vers. Altijd geschikt met liefde, creativiteit en vakmanschap. Wij zijn Fleurop. En we staan voor je klaar. Fleurop Interflora Nederland BV is sinds 1921 gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn vele lokale vakbloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: betrouwbaarheid, vakmanschap, aandacht en empathie.