Prachtig boeket en uitstekende levering

Gebruiksvriendelijke website, mooie boeketten, uitstekende levering

niet te best

boeket te laat bezorgd

• Boeket

Beste C.A. Helaas was de naam van de ontvanger niet bekend in het ziekenhuis. Als de naam niet hetzelfde is waar de patient mee bekend is, mogen de bloemen niet afgegeven worden. Gelukkig is het een dag later wel gelukt met de juiste naam van de patient. Klantenservice Fleurop

teleurgesteld

Bloemen werden op juiste datum en tijdstip bezorgd, vrolijk boeket 1 bloem ruikt zelfs heel lekker. Echter.....om hier nu 84 euro voor te betalen is wel heel veel voor heel weinig.

• Boeket

Beste Agnes, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat de bloemen overeen komen met het bestelde boeket en gekozen waarde. Bloemen in het buitenland liggen helaas een stuk hoger als in Nederland. Klantenservice Fleurop

Prachtig boeket

Bestellen gaat makkelijk. Boeket was prachtig hoorde ik van de ontvanger en ik kreeg een foto toegestuurd door de ontvanger

• Boeket

Australië perfect in de bloemetjes gezet

Ruime keuze en veel bestemmingen. Wij hebben familie in Australië in de bloemetjes gezet. Zeer fraai boeket, snel en goed op z’n plek. Aandachtspunt: de adressering is niet passend voor internationale verzending. Maar, de welwillende chatmevrouw heeft prima ondersteuning gegeven Kortom: TOP

Ietwat teleurstellend

Toen ik de bos ontving zat er een stengel van een bloem vastgeniet aan het papier. E'en van de bloemen had verlepte bladeren. De volgende dag lieten een aantal bloemen de kop al hangen. Een aantal bloemstengels zijn gelukkig nog wel mooi. Al met al dus ietwat teleurstellend. Het was een cadeautje, dus toch jammer.

• Boeket

Makkelijke bestelen betaalprocedure. Veel keuze in soort en grootte

Geweldig, zeer toegankelijk en gebruiksgemak

• Boeket

Kreeg nog bericht dat ik afzender vergeten was. Heel netjes!

HelemaaL naar mijn zin

Last minute had ik een mooie bos bloemen nodig en dat lukt prima en de zelfde dag afgeleverd.

• Boeket

Mooie bod bloemen maar ze zijn snel verwelkt

Zaterdag de bos bloemen ontvangen en donderdag al verwelkt

Prachtig

Wat een mooi boeket rozen. We genieten ervan. Ook al nog na 4 dagen.

• Boeket

Prima service en alles op tijd

Het is op zich een beetje een afstandelijke manier om bloemen te geven. En vooraf zie je alleen een fotootje van het boeket. Maar ik heb een appje van de ontvanger gehad met het boeket en het ziet er top uit. Volgens afspraak geleverd, ook belangrijk. Het bestellen zou nog wel iets gemakkelijker kunnen, zodat je iets meer overzicht hebt. En wat extra functies zoals het invoeren van een logo of .jpg met eigen plaatje op een kaartje is ook wel leuk. Alles bij elkaar erg tevreden.

• Boeket

Super snelle en goede service ook voor op het laatste moment!

Op het laatste moment nog een mooi boeket kunnen bestellen voor mijn vaders verjaardag. Top service, én mijn vader vond het een prachtig boeket.

• Boeket N.v.t.

Klein bosje!

Alles goed geregeld, wel een kleine bos.

• Boeket

Goedemorgen, Dankjewel voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent over je bloemengroet. Wij hebben je een email gestuurd en zien je reactie graag tegemoet. Fleurige groet, Team Fleurop

Super goede ervaring

Het was heel makkelijk om de bestelling te plaatsen Heel fijn dat je een mailtje kreeg om te informeren dat de bloemen waren geleverd Ook omdat in mijn geval de bloemen bij de buren waren gebracht

heel mooi

fris en mooi boeket toppie

• Boeket

Mooie kwaliteit en netjes op tijd geleverd.

Via de website makkelijk uit te zoeken en te bestellen. Levering netjes op tijd en het boeket was prachtig.

• Boeket

Mijn ervaring was top. Prachtige bloemen en ze was er enorm blij mee. Vooral toen de bloemen begonnen te bloeien. Dus ik raad deze firma zeker aan!!

• Boeket

Goed, Jammer dat bestelling niet compleet was

De bloemen worden dezelfde dag nog geleverd. Jammer alleen dat mijn bestelling niet compleet was. Ik had bloemen + een fles prosecco. De fles prosecco was in eerst instantie niet meegeleverd. maar netjes opgelost en nageleverd na een mailtje

perfect

heel mooi en groot boeket, snel geleverd en fijne communicatie.

• Boeket

Mooi boeket, keurig op tijd bezorgd.

• Boeket

Ik weet niet of mijn boeket geleverd is ...

Nu al feedback? Ik weet niet of het boeket geleverd is...

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Hi Lu, bedankt voor je beoordeling. Wij hebben je een mail gestuurd met de bezorgbevestiging. Fleurige groet, Fleurop

bestelling komt niet overeen met foto veel te klein boeket voor het geld

bestelling komt niet overeen met foto veel te klein boeket gekregen voor het geld wat ik heb betaald

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

Boeket mooi maar drie dagen te vroeg bezorgd

Boeket mooi maar drie dagen te vroeg bezorgd

• Boeket

Hallo Peter, Dankjewel voor je beoordeling. Wat jammer dat je bloemengroet te vroeg is bezorgd. Ik heb de bezorging voor je nagekeken en zie dat de bloemen op de gevraagde datum zijn bezorgd. Hierover hebben we je ook gemaild. Mocht dit anders zijn dan horen we dat graag van je. Fleurige groet, Het Fleurop Team

top!

nog nooit zo’n mooi boeket laten bezorgen ik heb bloemist complimenten gestuurd

Over Fleurop Interflora Nederland BV

We luisteren, denken mee en zetten jouw woorden om in bloemen. Of je nou iemand wilt feliciteren, sterkte wilt wensen of gewoon zomaar. We helpen mensen om elkaar te steunen. Zich te uiten. Geliefd te voelen. Dat doen we al sinds 1921. Een magisch vak waar we trots op zijn. We bezorgen in heel Nederland. En in de rest van de wereld trouwens ook. Want overal zit een Fleurop bloemist. Jij bestelt jouw boeket, een bloemist in de buurt maakt en bezorgt het. Op een moment dat jij kiest. Altijd vers. Altijd geschikt met liefde, creativiteit en vakmanschap. Wij zijn Fleurop. En we staan voor je klaar. Fleurop Interflora Nederland BV is sinds 1921 gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn vele lokale vakbloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: betrouwbaarheid, vakmanschap, aandacht en empathie.