Filtre

2

Slecht

Ronduit slecht. De bloemen zijn verstuurd door bloemist Roosenschoon Bloembinders, Oudedijk in Rotterdam. Het was een bos van bij elkaar 50 euro inclusief verzending, voor dit bedrag verwacht je verse bloemen, maar bij levering zaten er al oude bloemen in. Ik heb een klacht gemaild naar Fleurop maar nog geen enkele reactie. Zeer teleurgesteld en vooral voor degene naar wie ik dit als cadeau heb verstuurd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Geweldige service

Besteld om 11h30 vanuit Turkije, geleverd nog voor 13h30 in Nederland. De boodschap overgebracht zoals doorgezonden, bloemen waren mooi en vriendin tevreden. 5 sterren zijn nog niet genoeg. Voor mij 10/10. Zal zeker nog gebruik maken van jullie diensten. Echt een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Top, bezorgd zoals afgesproken

Top, bezorgd zoals afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
2

bestelling niet afgeleverd op afgespoken datum

Zoals al gemeld is de bestelling niet afgeleverd op vrijdag 19 juni. Dit is heel teleurstellend

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
10

Geweldig

Zeer mooie bloemen perfect.bezogt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Super mooi boeket

Tevreden met de inhoud vh boeket, hele mooie kleuren combi! Bezorgd op de aangegeven tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
7

Goed en snel geregeld

Duidelijke site Keuze genoeg aan boeketten Gewenste mogelijkheden , ook voor verzending Tamelijk prijzig voor middel boeket inclusief bezorgkosten !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Perfekt!!

Unkomplizierte Abwicklung, pünktliche Lieferung, sehr gute Qualität der Ware!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Op de afgesproken dag bezorgd en de bos was zoals de foto. Ontvanger was verrast en onwijs en blij.

Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Schot in de roos

Exact op tijd bezorgd, mooi boeket zoals bedoeld en overeenkomstig de foto op de website.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Mooie boeketten en uitstekende service

Mooie boeketten en uitstekende service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

prachtig!!

Het bloemstuk was in 1 woord gezegd prachtig, ik kreeg een foto, Op tijd bezorgd ook.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
2

Teleurstellend

76 euro gespendeerd maar ik vond het rouwboeket helaas teleurstellend. Een heel klein , mager boeketje. Ik heb een aantal mensen gevraagd wat ze ervan vonden. Gemiddeld schatten ze het boeket op 25 euro. Ik had voor het grootste boeket gekozen waar je kon kiezen voor klein, middel en groot. Ik zou niet snel weer voor deze optie kiezen, zeker niet als het gaat om een rouwboeket waar een emotionele lading op zit, en alles gewoon goed geregeld moet zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket
10

Helemaal top

Mijn vader kreeg precies op de afgesproken tijd zijn bloemen, hier was contact over geweest en dat is goed overgebracht aan de desbetreffende bloemist. Heel blij mee...

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

De ontvangster was er heel blij mee!

Een boeket laten bezorgen in een klein dorpje in noordoost Groningen, 200 kilometer van je eigen woonplaats....toch weer fijn dat het kan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Mooi op tijd bezorgd bij het bruidspaar!

De bloemen waren zoals besteld en werden op tijd bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Volgens afspraak, op tijd een prachtig rouwstoet bezorgd

Het waren prachtige verse bloemen, zorgvuldig samengesteld tot een prachtig bloemenwerk. De prijs kwaliteitverhouding was het zeker waard.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Uitmuntend!

Online een rouwboeket/bloemstuk + linten + tekst besteld. Deze werd perfect op tijd geleverd, en zag er prachtig uit. Onze hartelijk dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
4

Last fleurop geen bloemen in het buitenland bezorgen

Ik heb een groot boeket besteld en flink betaald voor vrienden in het buitenland en kreeg een klein boeket met bloemen die er niet erg vers uitzagen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
6

Goed en op tijd bezorgd maar niet wat ik besteld had

ik had een bos witte lelies met witte rozen besteld, er werden alleen lelies bezorgd. op zich was de bos prima, maar rozen zijn natuurlijk een stuk duurder

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Gewoon goed

Supergoede ervaring .

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Uitstekend

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
1

Geen unsubscribe in de mail voor tevredenheid

Nooit om gevraagd

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.
10

Boeketje buitenland

Boeket naar vrienden in het buitenland gestuurd en keurig op de afgesproken dag bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
3

Heel.karig boeket

Laatste keer dat ik bij fleurop bestel, graag mij uit de klantenlijst verwijderen en niet meet emails versturen

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Kiyoh Anmeldelser

• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer