Ik had een plakboeken besteld met vrolijke kleuren. Er is op zich een mooi boeket bezorgd, maar het lijkt niet op wat ik had uitgezocht. Dat valt me dan toch erg tegen. De ontvanger was er blij mee hoor, maar ik ben teleurgesteld dat het zo’n ander boeket is dan ik had bedoeld.
Positieve ervaring!
Van bestellen tot leveren, super!!!
Ontvanger blij met boeket.
Leuke bos bloemen met veel verschillende soorten. Goede kwaliteit en goed verpakt.
Het boeket bloemen,met vaas en chocolade is mooi op tijd bezorgd,de ontvangers waren er erg blij mee
Boeket is prima samen gesteld en door bezorger goed afgeleverd.
-
Ik heb bloemen besteld met een kaartje en het kaartje zat er niet bij dat vind ik heel slecht want nu wist de persoon die de bloemen in ontvangst nam niet van wie ze waren
Bloemen vielen heel erg tegen, het was een slap aftreksel van wat ik besteld had volgens de site van Fleurop.
Vind dat een boeket voor een verjaardag veel vroeger geleverd moet worden. Kon dit ook niet aangeven terwijl ik het bestelde. Boeket was wel vers en zag er prima uit.
Ik kreeg melding dat het persoonlijk was bezorgd, maar dat was niet waar. Het was bezorgd bij de buren. Waarschijnlijk omdat ze niet thuis waren. Was fijner geweest als ik wist dat het daar was bezorgd.
Boeket wat is bezorgd lijkt helmaal niet op H er boeket wat op de website is afgebeeld. Ik had net zo goed niets kunnn kiezen en zeggen: doe maar wat. Jammer.
Heel jammer dat ik bestel bij Fleurop, maar dan niet weet welke zaak de bloemen levert. Dat vind ik echt een gemis.
Er was een totaal ander boeket bezorgd dan ik besteld had. Na contact gehad te hebben met de klantenservice werd een aantal dagen alsnog een soortgelijk besteld boeket bezorgd. Prima service!
Ben erg goed behandeld ondanks een hikup geweldig
Mn zorg weggenomen.
familie Engeland waren er blij mee dus goed geregeld
Bloemen laten bezorgen specifiek op een dag dat we thuis waren (als welkom na verhuizing), vervolgens een mail dat de bloemen niet bezorgd zijn omdat we niet thuis waren. Niet aangebeld, niet bij de buren geprobeerd, gewoon een mail dat ze moeten worden opgehaald. Twee dagen later hopen we nu de bloemen te kunnen halen en nog ‘nette’ bloemen te ontvangen. Maar zelfs de reactie van de klantenservice was koeltjes en zag dit niet als een probleem (u kunt ze gewoon ophalen hier is het adres). Wij bestellen niet nog een keer en waren zeer negatief verrast van de service van zo iets leuks (bloemen).
Vanaf bestellen tot aan bezorgen was alles soepel verlopen. Super gedaan.
Erg snel & super mooi.
Super
Specifiek gevraagd om de bloemen rond 9.45 a 10.00 te leveren, dit konden zij niet garanderen maar was toch zo gedaan. Uitstekend!
Mooie bos....zoals altijd optijd
Op alle punten gewoon formidabel.
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer