Mooi boeket op het juiste moment
Binnen 2u na bestelling al geleverd op locatie. Mooi kaartje erbij. Tevreden ontvanger. Formaat bos wel wat aan de kleine kant t.o.v. reguliere bloemist.
Via internet een boeket besteld voor een jarige job. Boeket is netjes en vriendelijk afgeleverd, en de jarige job fleurde helemaal op. (Goede service Top)
Prima in orde
.
Ik heb per ongeluk de verkeerde datum voor een rouwboeket aangeklikt. Namelijk de volgende dag. Ik had een mail gestuurd en dit was zo geregeld. Heel erg blij mee
IT WAS REALLY NICE TO SEND FLOWERS FROM TURKEY TO NL FOR MY GIRL
Mooi, vers boeket
Werd gebeld omdat er een bloemsoort niet voorradig was in mijn bestelde boeket. Is op een mooie msnuer opgelost! Prachtig boeket
Mooi boeket en netjes afgeleverd zoals gebruikelijk. Op Valentijn lag de site er wel veel uit en was bestellen wat lastiger dan anders. Volgende keer een dag eerder bestellen. Daarom een 7 ipv een 8. Tips: - Verzendkosten zouden wel wat lager mogen. - Bijgevoegde kaartje met eigen tekst: graag regeleindes zoals opgegeven aanhouden
ik had meer verwacht voor zo'n dure bos bloemen. ik schaamde mijn zeer naar de gever toe volgende keer weer top bloemen
Beste Els van den berg maas, Dank je wel voor je beoordeling. Erg jammer dat je niet tevreden bent. Dat is zeker niet de bedoeling. Wij hebben je een email gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Bestellen en betalen gaat gemakkelijk. In mijn geval bloemen voor een uitvaart in Duitsland . Ik had het heel prettig gevonden als ik zowel bij de verzending als de aflevering een bericht had gekregen. 70 Euro uitgeven en niet weten of alles in orde gekomen is, is niet meer van deze tijd. Topbloemen doet dat heel goed. Helaas was hun assortiment voor levering naar het buitenland voor mij te karig, vandaar dat ik naar jullie uitgeweken ben.
Lovely bouquet!
Snel & Makkelijk
top
snelle en correcte reactie wel erg dure opties om boeketten naar het buitenland te versturen.
Goede web site. mooie merchandise en ruime keuze. Als Nederlander wonende al 42 jaar op Aruba ben ik heel trots op een bedrijf in Nederaldn dat zo'n goed product levert
Helemaal op 14 februari
Beste Dara, Dank je wel voor je beoordeling. Wat een ontzettende leuke beoordeling, dat lezen we graag. Maar ook op andere dagen na of voor de Valentijn zijn we natuurlijk snel en vriendelijk ;-). Graag zien we je een volgende keer weer terug. Groetjes team Fleurop
Ik vind het zelf jammer dat je bv geen foto krijgt van het boeket wat er bezorgd is. Ik heb op internet een boeket uitgezocht en heb van degene waar ik het naar toe gestuurd heb wel een foto gekregen maar het zou een extra service zijn om de klant te laten zien; kijk dit gaan we bezorgen. Ook zag ik op de foto van de ontvanger toch wel iets anders dan het plaatje op de site. Het is gemakkelijk om zo een boeket te bestellen maar ik heb +/- €35 betaald en vond dat best een pittige prijs tov het geleverde boeket ….
Mooi wildboeket dat op de verjaardag van mijn moeder werd afgeleverd.
Beste Alexander, Dank je wel voor je beoordeling. Dat is inderdaad een mooi boeket zeg, daar was je moeder vast heel erg blij mee ;-). We zien je graag de volgende keer weer terug. Groetjes team Fleurop
Prachtig boeket prima service
Beste Tineke, Dank je wel voor je beoordeling. Dat is inderdaad een prachtig boeket wat er bezorgd is! En wat fijn om te lezen dat je de service prima vindt. Graag zien we je een volgende keer terug! Groetjes team Fleurop
Overzichtelijke site met veel keuze. Het boeket dat ik gekozen heb om te laten bezorgen was een mooi tulpen boeket. Kreeg een foto van de gene waar het naar toe verzonden was en hij was zelfs nog mooier dan op de site. Enorm tevreden.
Ongeacht ruk weer, stoer weer bezorgd!
Ondanks de storm Eunice is het boeket toch netjes geleverd. Hartelijk dank voor de perfecte service!
Ik had een boeket bloemen laten bezorgen en deze werd keurig op tijd bezorgd. Het boeket was smaakvol gerangschikt, veel verschillende kleuren en soorten bloemen. In één woord: prachtig!
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer