Mooi boeket en keurig verzorgt
Super service! En die kaart zelf maken is leuk :)
geen aanvulling
Top en snel
Ik kreeg de boeketfoto (foto heb ik helaas niet meer) digitaal toegestuurd van de ontvanger. Het is natuurlijk subjectief, maar ik vond het maar een miezerig bosje ten opzichte van het totaalbedrag dat ik had overgemaakt. Ik zal dan ook niet snel weer op deze manier een bos bloemen bij iemand laten bezorgen.
Mooie bloemen, dezelfde dag nog geleverd.
Het is fijn dat je op zo'n korte termijn een boeket kunt bestellen. Soms is dat nodig om iemand een hart onder de riem te steken. En volgens de verraste ontvanger was het een prachtig boeket, dus missie geslaagd!
top
Prima uitgevoerd maar erg duur voor het geleverde.
Makkelijke bestelling en bezorging, maar het boeket voor 41 euro viel ons een beetje tegen.
Ik heb een bos bloemen besteld voor levering in België, dat gebeurt ongezien op basis van een foto. Bij levering blijkt dat er oude bloemen gebruikt zijn. Rozen die al ver openstaan etc. Dat was nooit geaccepteerd bij een bos bloemen die ter plaatsen wordt opgemaakt. spijtig
Smorgens heb ik mijn boeket besteld en was de zelfde dag nog geleverd!!! Bloemen waren van goede kwaliteit top
Hi Sarina, Dankjewel voor je mooie review. We zijn blij dat je zo tevreden bent met je bestelling. Graag tot ziens! Fleurige groet, Sabrina Team Fleurop
Voor een bedrag van €70 had ik een bijzonderdere bos verwacht. En wat apart dat ik deze review alleen kan plaatsen als ik akkoord ga met het vermelden van al mijn persoonsgegevens….
Mooie bos en snel geleverd.
Wederom is er een prachtige bos bloemen bezorgd bij mijn lief. Van uitzoeken tot bezorgen: alles top geregeld.
Er was iets niet helemaal goed gegaan Maar super snel en correct opgelost.
Letterlijk: eindelijk eens een bos waar de werkelijkheid het plaatje en beschrijving overtreft. Ben vaak teleurgesteld als ik geleverde bloemen in werkelijkheid zie. Bijna altijd veel minder mooi en kleiner dan voorgespiegeld. Dit keer niet, hoera! Overigens was dat de reden dat ik wisselde van dienst. Fleur op wordt nu een blijvertje!
Door de bezorging van een prachtige, middelgrote bos tulpen, heb ik iemand echt opgefleurd! De bloemen waren vers en keurig afgeleverd op het opgegeven adres. De kleuren waren schitterend en afwisselend. Ook namens de ontvanger, Fleurop bedankt voor de goede service en prachtige bloemen!
Het was een mooi stuk erg bedankt
Het bestelde boeket was op tijd geleverd
Bedankt voor je positieve feedback, Geert! Leuk dat je ook een foto hebt meegestuurd. We hopen dat de ontvanger geniet van dit mooie boeket! Fleurige groet, Sabrina Team Fleurop
Het leveren van het boeket was prima alleen het boeket zelf viel enorm tegen. Voor 19 euro mag je best en beter boeket afleveren. Daarnaast heb ik een mail naar de klantenservice gestuurd met deze klacht, helaas nog niks terug ontvangen. Siert Fleurop niet!
Ik kreeg een foto van mijn vriendin in Schotland van de bos die zij kreeg. De Dlorist choice omdat het buiten Nederland werd verstuurd. De bos was erg klein, een bos waar je in Nederland zo €20 voor betaald, alleen had ik er €57 voor betaald en bijna €10 verzendkosten. Niet in verhouding dus. Een karig bosje. Erg jammer. Prijs kwaliteit klopte niet.
Mooi boeket bloemen van een goede kwaliteit
Snel levering
Ik wilde een bloem die je niet zo kon kiezen dus had ik dit op het laatst bij opmerkingen gezet ik had eigenlijk niet verwacht dat dat gebeurden ik en vooral mijn lieve vrouw was erg blij TOP!!!!!
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer