Filtre

10

Schoondochter in de VS weer heel blij gemaakt

Zeer gevarieerd aanbod. Website werkt goed en is overzichtelijk. Communicatie omtrent bezorging goed. Kortom, niks op aan te merken Hartelijke groet Harma

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
4

Niet op juiste dag geleverd

Duidelijk aangegeven voor op een specifieke datum te leveren, maar boeket werd te vroeg geleverd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Perfect

makkelijk, snel en prachtige bloemen. alleen jammer dat de het niet mogelijk is om de bestelling zelf s ochtends of s middags te laten afleveren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Gewoon zoals verwacht!

Overzichtelijk en makkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

keurig geregeld

keurig geregeld van A tot Z

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

goed geregeld

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prima keuze

Zowel een Kerststuk als een luxe boeket besteld en elders laten bezorgen. Prima verrassingen die bij de ontvangers als top en zeer mooi werden ervaren. Gebruikte bloemen ogen vers en alles (incl glazen vaas) is keurig afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Makkelijk en snel een prachtig boeket laten bezorgen.

Zeer goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
7

Hele positieve ervaring en ook zeker naar het buitenland

Het versturen van bloemen of planten binnen- en buitenland gaat heel makkelijk. De helpdesk is ook goed bereikbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Beste service!

Zeer mooie boeket! Alleen jammer later van de dag werd geleverd. De ontvanger was al naar huis gegaan na het werk. De ontvanger kreeg het boeket volgende dag past te zien. Maar verder wel tevreden.!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Delivered in perfect time

This is my 4th or 5th order now and everything went exactly as required

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
4

boeket teleurstellend

U verkoopt een boeket, en wij ontvangen 6 bloemen in folie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
1

Slecht

Bloemen zijn na 5 dagen nog steeds niet bezorgd. Zeer teleurstellend

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.
8

Bestellen ging makkelijk

Makkelijk een boeket bestellen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
7

Op tijd afgeleverd, omvang boeket viel tegen

Het boeket was helaas aanzienlijk kleiner dan ik gedacht had, maar zag er wel keurig uit. Gewoonlijk zijn mijn ervaringen met Fleurop zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Makkelijk, snel én prachtig

Heerlijk makkelijk te bestellen, dezelfde dag nog geleverd en direct genieten van de (oh zo) mooie bos bloemen! Zeker voor herhaling vatbaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Zeer mooie bos en adequate levering

Prima om weer eens via Fleurop een boeket te doen i.p.v. via een andere website.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
8

een flower a day keeps the docter away.

met een bloemetje, zeg net iets meer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Top

Goede service en ik kreeg n compliment uit Duitsland Het was dezelfde dag al bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prima geregeld

Alles oke

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Mooi boeket

Op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Prachtige bloemen, goede klantenservice

Had een boeket besteld voor mijn assistente op de laatste dag van mijn werk. Het boeket liet nogal op zich wachten, maar toen ik in de namiddag via chat de klantenservice benaderde werd ik snel en efficiënt geholpen. Een prachtig boeket verscheen binnen 10 minuten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

top

top

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
6

Volgens bestelling

1 bezorging ongeveer kunnen aangeven , was nu wel laat 2 Bloemen snel verwelkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
8

Goed

Bloemen zijn mooi maar voor €25 ex. bezorgkosten vind ik t toch wel een klein boeket..

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Kiyoh Anmeldelser

• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer