Wij hebben dit jaar twee 50-jarige gebeurtenissen beleefd in onze familie, onze dochter werd 50 in Perth Australië en mijn zus vierde haar ‘ golden wedding anniversary’ in Ottawa. Voor beide feesten heenbreng wij bij Fleurop de bloemen besteld. En bij beide waren wij zeer tevreden.
Bestellen op de website ging makkelijk en snel. Levering gebeurde nog de zelfde dag.
Makkelijk te bestellen site, wel lastig dat je van de ontvanger telef.nr op moet geven.Dit heb je in sommige gevallen niet van iedereen .
Mijn ouders waren erg blij met dit mooie boeket!
Prima
Bestellen gaat makkelijk en de bloemen zijn keurig op tijd bezorgd. Ook fijn dat je bericht krijgt dat de bloemen bezorgd zijn of bij de buren zijn gebracht. Toevallig heb ik de bloemen gezien: prachtig!
Mooie bos bloemen en netjes afgeleverd
Vlotte webpagina - duidelijk en overzichtelijk - correcte afhandeling
Van het kerststuk dat ik besteld heb was de glazen bodem kapot, ik werd netjes gebeld of deze vervangen mocht worden door een aarden.
Via de site prima en duidelijk te regelen. Keurig bericht van bezorgen.
Het word netjes en snel geleverd
Prachtige bos bloemen met leuke cadeautjes Dezelfde dag nog gebracht. De jarige was er heel blij mee.
Ok. Geen klachten
De ontvanger had één missende roos omdat die was gevallen en die werd achteraf nog gebracht. Ook snelle reactie van de klantenservice nadat ik een foutje op mijn kaartjes had geschreven en ik dat voor de bedrukking nog wilde veranderen. Perfect opgelost en gelijk een uitgebreide bevestigingsmail gekregen
Krijg als reactie de bloemen zijn duur op het moment. Ik zou niemand aanraden bloemen te bestellen...ga naar de bloemist zelf en kies uit wat je wilt en laat dan bezorgen dan heb je meer waar voor je geld Bezorging wel snel
Beste Sarina, Bedankt voor je e-mail. Wij hebben je een e-mail gestuurd met een toelichting. Klantenservice Fleurop
Mooie kerststukjes
Easy to order, clear and very quick service. But expensive service compared to other providers.
Het is een heel mooi boeket en was op de aangegeven dag bezorgd.
Snelle bezorging en mooi boeket wat lang heeft gestaan!
Prachtige bloemen, snel geregeld, top service Snel geleverd waardoor ik m'n vriendin kon verrassen en wat waardoor ze blij
Snelle levering en precies wat we hadden verwacht!
Prima kwaliteit goed
Dit boeket heb ik besteld voor mijn ouders gouden huwelijksdag. Het boeket was prachtig, afgeleverd op de afgesproken dag. Mooi dat er de mogelijkheid is om een gepersonaliseerde kaart te maken (met foto). - puntje was dat het mij niet lukte om de lettergroote aan te passen.
The delivery of the bouquet was in time and exactly what I ordered
Genoeg keuze, duidelijke site, snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling, ook als deze bezorgd is. En de bloemen zijn van goede kwaliteit en staan zéker een week mooi.
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer