Filtre

10

Op tijd bezorgd en een boeket zoals getoond op de website

Wij hebben dit jaar twee 50-jarige gebeurtenissen beleefd in onze familie, onze dochter werd 50 in Perth Australië en mijn zus vierde haar ‘ golden wedding anniversary’ in Ottawa. Voor beide feesten heenbreng wij bij Fleurop de bloemen besteld. En bij beide waren wij zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Snelle levering

Bestellen op de website ging makkelijk en snel. Levering gebeurde nog de zelfde dag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Makkelijk

Makkelijk te bestellen site, wel lastig dat je van de ontvanger telef.nr op moet geven.Dit heb je in sommige gevallen niet van iedereen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
10

mooi boeket

Mijn ouders waren erg blij met dit mooie boeket!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
8

Kwaliteit top

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prachtige bloemen

Bestellen gaat makkelijk en de bloemen zijn keurig op tijd bezorgd. Ook fijn dat je bericht krijgt dat de bloemen bezorgd zijn of bij de buren zijn gebracht. Toevallig heb ik de bloemen gezien: prachtig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Prima

Mooie bos bloemen en netjes afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Prima

Vlotte webpagina - duidelijk en overzichtelijk - correcte afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Heel erg tevreden

Van het kerststuk dat ik besteld heb was de glazen bodem kapot, ik werd netjes gebeld of deze vervangen mocht worden door een aarden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prima geregeld

Via de site prima en duidelijk te regelen. Keurig bericht van bezorgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prima

Het word netjes en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Super verrassing

Prachtige bos bloemen met leuke cadeautjes Dezelfde dag nog gebracht. De jarige was er heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Professional Service

Ok. Geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prima service

De ontvanger had één missende roos omdat die was gevallen en die werd achteraf nog gebracht. Ook snelle reactie van de klantenservice nadat ik een foutje op mijn kaartjes had geschreven en ik dat voor de bedrukking nog wilde veranderen. Perfect opgelost en gelijk een uitgebreide bevestigingsmail gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
2

Erg kleine bos veel groen ipv bloemen

Krijg als reactie de bloemen zijn duur op het moment. Ik zou niemand aanraden bloemen te bestellen...ga naar de bloemist zelf en kies uit wat je wilt en laat dan bezorgen dan heb je meer waar voor je geld Bezorging wel snel

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Top

Mooie kerststukjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
7

Very Quick!

Easy to order, clear and very quick service. But expensive service compared to other providers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Erg tevreden

Het is een heel mooi boeket en was op de aangegeven dag bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Keurige bezorging

Snelle bezorging en mooi boeket wat lang heeft gestaan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

In een paar klikken iemand blij maken

Prachtige bloemen, snel geregeld, top service Snel geleverd waardoor ik m'n vriendin kon verrassen en wat waardoor ze blij

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Snelle levering en precies wat we hadden verwacht!

Snelle levering en precies wat we hadden verwacht!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Zeer goede

Prima kwaliteit goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

prachtig boeket, puur geluk voor mijn ouders

Dit boeket heb ik besteld voor mijn ouders gouden huwelijksdag. Het boeket was prachtig, afgeleverd op de afgesproken dag. Mooi dat er de mogelijkheid is om een gepersonaliseerde kaart te maken (met foto). - puntje was dat het mij niet lukte om de lettergroote aan te passen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Excellent

The delivery of the bouquet was in time and exactly what I ordered

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Top

Genoeg keuze, duidelijke site, snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling, ook als deze bezorgd is. En de bloemen zijn van goede kwaliteit en staan zéker een week mooi.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Kiyoh Anmeldelser

• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer