Op de foto toen ik het boeket bestelde leek het veel groter!
Het boeket zag er lang niet hetzelfde uit als ik had uitgekozen. Heel jammer voor zo veel geld.
Ik had een behoorlijk duur boeket besteld maar helaas kwamen de rozen niet uit, de koppen hingen al na een dag.
Op maandag boeket besteld om mijn vrouw te verrassen. Keurig op tijd op gewenste dag geleverd, bloemen waren van prachtige kwaliteit en het boeket was magnifiek. Helaas zat het kaartje er niet bij, maar dat is inmiddels rechtgezet.
duidelijke website, snel besteld en inderdaad dezelfde dag bezorgd in ander deel van het land
Bloemen besteld voor oom en tante op leeftijd, elders in het land. Deze waren er erg blij mee. De foto van hen via app ontvangen.
Snelle internationale levering en Prima aanbod. Heb zeker kunnen geven wat ik wilde, dus zeer tevreden. Paar minpuntjes: - Interface online was moeilijk aan te geven welke kleur bloemen ik wilde en om een adres in te voeren waar geen huisnummer bij zat. Dit was een beetje verwarrend. - Beetje duur
Ik ben heel blij dat de service snel was en makkelijk om te bestellen. Helaas vind ik 40€ best duur voor het resultaat van het bouquet.
Xx
ruime keuze aan boeketten. Afspraken worden nagekomen. Prima kwaliteit.
My only problem was that the e-mail about my order arrived after aprox. 18 hours.
levering binnen paar uur, super service!
Positieve ervaring!
Mijn ouders waren zéér aangenaam verrast en de levering was móói op tijd. Kortom... Een échte aanrader!!!
uitstekende service
Mooie bos bloemen geleverd en keurig op dezelfde dag zoals beloofd.
Fijne site. Mooie bloemen. Bevestiging dat de bloemen ook daadwerkelijk zijn bezorgd
Prachtig boeket met stuk voor stuk bloemen met goede kwaliteit. Wel is de prijs in combinatie met bezorgkosten vrij hoog voor de verhouding van de “volheid” van het boeket. Wellicht nog wat meer groen en nog een enkele bloem toevoegen.
Opdracht perfect uitgevoerd, de ontvanger was ermee in haar nopjes! helaas heb ik geen foto van het stuk.
Mijn schoonzus was heel blij met het mooie boeket. Ik ben tevreden over de vlotte levering.
Waarschijnlijk door de tijd van het jaar en dus de prijs van de bloemen was het boeket minder groot dan ik had verwacht maar wel voldoende Het was mooi op tijd afgeleverd en de ontvangers waren er blij mee.
Eenvoudige site. Ik heb al vaker via deze site besteld. Je kan makkelijk kiezen en een kaartje erbij doen. Zou prettig zijn als meer keuze is uit lay-out van kaartjes. Levering is zoals wordt beloofd, dus helemaal prima. Wel belangrijk om even te checken bij bestellen of je het goed hebt ingevuld.
Dag Vincent, Fijn om te lezen dat je de tevreden bent. We nemen je tip voor extra lay-outs voor de wenskaartjes mee. Dank je wel hiervoor! Fijne dag gewenst. Groet, Leonie
Toegankelijke website, snelle bestelling en mooi boeket
Leuk om te lezen. Bedankt voor je positieve woorden en je vertrouwen in Fleurop! Groet, Leonie
Ik ben naar aanleiding van mijn bestelling gebeld omdat ik een verzoek had ingediend mbt het bezorgen. De attente bloemist had dit gelezen en een erg aardige medewerkster van Fleurop belde mij op. Dit gesprek heb ik als zeer fijn ervaren en maakte me blij en gaf mij het volste vertrouwen dat mijn bestelde boeket in goede orde gemaakt en afgeleverd zou worden. Echt attent !!!
Leuk om te lezen dat je het contact als zeer fijn ervaren hebt, bedankt voor het vertrouwen in Fleurop! Groet, Leonie
vlotte levering en bloemen zijn van kvalliteit
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer