De bos is niet fleurig en gewoon lelijk, takken hangen.
Het was een mooie bos. Geen zakje bijgeleverd, dus even gebeld naar de bloemenzaak. Scheutje suiker en azijn toegevoegd op aanraden van meneer. Na 5 dagen is er nog een zielig bosje over. Voor een boeketje van meer dan €40 vind ik dit wel erg teleurstellend. Volgende keer toch maar weer zelf naar de bloemenman.
Mooie bos, op tijd geleverd, iemand blij!
Makkelijk online bestellen, betalen en snelle levering met een goed product.
Mijn verwachtingen zijn uitgekomen..
Onze dochter was zeer tevreden
Mooi boeket besteld voor het 45 jarig jubileum van mijn ouders. Super dat er een fles wijn én een gepersonaliseerd kaartje bij kon! Ik kon heel makkelijk een mooie oude foto op het kaartje plaatsen en een lettertype kiezen. M'n ouders waren echt ontroerd! Veel dank voor dit initiatief Fleurop!
Niet de goedkoopste (scheelt echter heel weinig ) wel de allerbeste! Bestelgemak, mooie verse , prachtig geschikte, bloemen. Supersnel bezorgd door vriendelijke bloemist.
.
Prima
Hoe moet ik iets van zeggen als er geen brief is in dd postbus. Ne zegt tegen men dat wij contact op moeten nemen met de cjstomer service en krijg je een dom antwoord. Waarom proberen jullie niet eens opnieuw te sturen??
Hi Luke, Bedankt voor je beoordeling. Ik heb je een e-mail gestuurd met de contactgegevens van de betreffende bloemist zodat je zo snel mogelijk van je bloemen kunt gaan genieten. Fleurige groet, Sabrina Team Fleurop
Vond dat er weinig bloemen in zaten voor €32,95
Beste Monique Stelling, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben je een e-mail gestuurd met een toelichting. Met vriendelijke groet, Fleurop Nederland.
Wel wat prijzig maar keurig op de tijd geleverd
Bestelling & levering verliepen beide zonder enige problemen! Gracias
Bloemen voor vrienden in Australië. Juiste adres bleek moeilijk in het formulier te verwerken, maar geen probleem, vanuit Australië kwam zelf de correctie ... en of dat klopte. Vervolgens werd het bestelde geleverd, nog mooier dan op de site.
Goed te doen om een mooi boeket uit te zoeken. En goede levering. Blij mee.
Netjes bezorgd, goede kwaliteit bloemen.
Het is makkelijk en eenvoudig te bestellen en eenvoudige afrekening gewoon prima
Hele goede ervaring
Jullie hebben weer een prachtige bos bloemen weer afgeleverd je maakt mensen weer blij met zo bos bloemen
Altijd prima service en mooie boeketten. ‘S-morgens besteld, ‘s-middags afgeleverd.
Mooie bos bloemen uitgekozen en dezelfde dag geleverd
Je word via de email goed op de hoogte gehouden vanaf bestelling tot met bezorging. Boeketten zien er prima uit. Ik krijg van de ontvanger altijd een fotootje van het boeket toegestuurd met persoonlijk bedankje. En dat ziet er altijd top uit.
makkelijk bestellen, netjes op tijd afgeleverd, goede kwaliteit
Voor een snelle uitvoering is dit een uistekende manier om regelen
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer