Filters

9

Prachtige bloemen, goede aflevering

Goeie ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

De ontvanger was blij

De ontvanger was blij met de bloemen, dus ik ga er vanuit dat het een mooi boeket was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
4

Het geleverde boeket was compleet anders dan wat ik had uitgekozen

Ik kreeg een foto van de ontvanger en het was echt compleet anders dan wat ik had besteld. Ik had dit ook gemaild naar de klantenservice maar niks geen reactie gekregen. Viel me echt tegen. De ontvanger was blij hoor, want het waren wel mooie bloemen alleen niet wat ik besteld had. Zag er veel goedkoper uit.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Top

Heel goed gegaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Moou boeket, super afgeleverd

Makkelijk online bestellen, snel afgeleverd, mooi boeket.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prima

Snel geregeld, snel bezorgd, mooi boeket

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Fantastisch

Mooie verse bloemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Perfect boeket afgeleverd binnen een dag in Uruguay.

Ik heb veel opties bekeken om een boeket binnen een dag afgeleverd te krijgen in Uruguay. Uiteindelijk toch via Fleurop besteld en ik was positief verrast van een snelle levering aan de andere kant van de wereld met kaart/bericht. Heel blij mee en nog belangrjjker, de waardering aan de andere kant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Saluti

I really I Don t have check if all spedition was prima.......but I belive you......

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Altijd goed geregeld

Volgens de ontvanger is het altijd een prachtige bos bloemen, makkelijk besteld en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Geweldig

Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Uitstekend!

Snelle service, mooie keuze en snelle bezorging in het buitenland.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

I love it!❤️

Super mooie bloemen en ik bestel altijd bij fleurop! Ze hebben altijd mooie bloemen en je heb genoeg keuze welke je wil en mijn buurvrouw was heel blij met mooie bloemen die zij van mijn had gekregen ze had hele grote glimlach op haar gezicht! Beter kan het niet!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Zo moest het altijd gaan !

Een perfecte ervaring van de bestelling tot aan het bezorgen van een prachtig samengesteld boeket. Hartelijk dank !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Mooie verse bloemen!

Gemakkelijk en snel te bestellen. Optijd geleverd en na 3 dagen nog mooi, zie foto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Uitstekend service.

Ruime keuze. Keurige aflevering en follow-up informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
10

Top

Makkelijk bestelbaar, ruime keuze en perfect bij de juiste persoon afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
5

maar toch

Eerlijk gezegd had ik een groter bouquet verwacht voor een M bouquet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
8

Mooi boeket, makkelijk te bestellen, maar wel duur !

Mooi rouwboeket, makkelijk te bestellen, maar wel duur !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
5

Andere bos dan besteld

Op de website duidelijk gekozen voor een zomerboeket met campanlua en eustona. Nou die waren ver te zoeken. Het kaartje invullen op de site is een crime. Onbegrijpelijk dat Fleurop in deze tijd zo’n slechte gebruikersinterface heeft.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Super

Zeer vlot geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
6

Het boeket was niet wat ik had besteld.

Ik had een boeket besteld met Gerberas (een favoriete bloem van de ontvangster) maar wat ze geleverd kreeg was een simpel, goedkoop uitziend wild boeket zonder gerbaras en het was enigszins teleurstellend voor mij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
3

Karig bosje bloemen voor het betaalde bedrag

Makkelijk te bestellen maar een veel kleinere bos bloemen dan op de voorbeeldfoto staat bij "zomerpracht middel"!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
2

Slecht

Ronduit slecht. De bloemen zijn verstuurd door bloemist Roosenschoon Bloembinders, Oudedijk in Rotterdam. Het was een bos van bij elkaar 50 euro inclusief verzending, voor dit bedrag verwacht je verse bloemen, maar bij levering zaten er al oude bloemen in. Ik heb een klacht gemaild naar Fleurop maar nog geen enkele reactie. Zeer teleurgesteld en vooral voor degene naar wie ik dit als cadeau heb verstuurd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Geweldige service

Besteld om 11h30 vanuit Turkije, geleverd nog voor 13h30 in Nederland. De boodschap overgebracht zoals doorgezonden, bloemen waren mooi en vriendin tevreden. 5 sterren zijn nog niet genoeg. Voor mij 10/10. Zal zeker nog gebruik maken van jullie diensten. Echt een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Kiyoh Bewertungen

• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.