Op de website is er een ruime keuze aan verschillende boeketten. Ik heb gekozen voor een boeket met bloemen die lang mooi blijven. Helaas is er een ander boeket geleverd, met minder sterke bloemen zoals tulpen, gerbera’s en hortensia’s. Bezorging en bestelgemak wel prima.
Een goede en snelle service, je word op de hoogte gebracht wanneer het boeket geleverd is.
Bloemen waren na twee dagen al verlept, Slechte kwaliteit. Ik laat geen bloemen meer bezorgen via fleur up, Geen ster van mij.
Goed bezorgd
Vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag al geleverd. Prachtige bos tulpen. Super tevreden.
Ik ontving een wow toen ze het boeket ontvingen.
Prima
Zeer teleurstellend. Het geleverde boeket was te verschillend en bevatte ineens lelies. Dat wilde ik niet en ook het aantal bloemen dat op de foto bij een middelgroot boeket wordt gesuggereerd klopt niet met het geleverde boeket. Jammer omdat het altijd voor een speciale gelegenheid is.
Ontvanger was blij met mooi boeket
Geen woorden voor tis gewoon supet
Prima
Keurig en netjes op tijd bezorgt
Op de site bestelde ik het XL pakket maar toen deze arriveerde dacht ik dat er een fout gemaakt was. Het boeket vond ik aan de kleine kant zeker voor een bedrag van tegen de 50 euro.
Gewoon lekker makkelijk goed geregeld.
Mijn moeder gaf aan nog nooit zo'n mooi boeket heeft gekregen!
Het boeket dat ik bestelde om in Australie te laten bezorgen kostte € 65, voor dat geld had ik hier een boeket dat 3 keer groter was Onze zoon uit Australie stuurde een foto van het boeket. Zeker geen €65 waard
Voor een tulpenboeket zaten er wat weinig tulpen in.
Sochtends besteld en smiddags bezorgd volgens afspraak. Heel fijn.
Ik heb een grote bos bloemen besteld (62 euro), ontvanger stuurde foto en bos viel enorm tegen en het geld absoluut niet waard. Bezorging zelf vond ik ook prijzig (12 euro)
Bestelgemak voor een prachtig boeket met een fantastisch resultaat
Al vaker met deze service bloemen naar het buitenland gestuurd (ook binnenland) Geweldig om dan de volgende dag een bedankje van familie te krijgen die ver weg wonen met een foto van een prachtig boeket.
Boeket heb ik niet gezien of gehoord, verwacht dat het wel een poos blijft staan Dat hoor ik nog wel, voor nu ben ik zeer tevreden.
Het boeket is niet geleverd op de dag van levering
De bloemen zijn nooit aangekomen bij de ontvanger. Ik kreeg enkel een e-mail dat de bestelling “bezorgd” zou zijn, terwijl mijn familie niets heeft ontvangen. Toen ik contact opnam, werd er geen enkele hulp of oplossing aangeboden. Zeer teleurstellend.
Van bestellen tot bezorgen ,alles goed verlopen.
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.