In de ochtend besteld en 's middags geleverd, ondanks het slechte weer!!
Snel geholpen en mooie kwaliteit bloemen
Mijn ervaringen nu 2x in een jaar en mijn bezwaar is het late tijdstip van levering. Beide bestellingen werden eind vd middag danwel aan het begin van de avond afgeleverd. Met name die van een verjaardag is begin vd avond gewoonweg te laat. Ben van plan om volgende week nav een verjaardag een grote bos bloemen te sturen maar twijfel ivm een mogelijk laat bezorgtijdstip, wat kan ik doen dat ik zeker weet dat het in de ochtend kan worden bezorgd?
Zie boven
Rond 11.00 uur een mooi boeket besteld. Vroeg in de middag al een telefoontje van de ontvanger gehad. Dat is echt snel.
Ik werd erg prettig geholpen door een vrouw met een lieve stem. De bezorging is goed gegaan en het rouwboeket was prachtig. Mijn dank daarvoor.
De website navigeert heel praktisch, is duidelijk en snel. Het uiteindelijke product voldoet volledig aan de verwachting.
Mooi boeket, op tijd geleverd. Jammer dat je de kleur van t lint bij t rouwstuk niet zelf kan kiezen.
Fijn en makkelijk te bestellen. Enige wat nog als verbeterpunt kan is even een foto sturen van hoe de bos uiteindelijk geworden is.
Een prachtig boeket bezorgd. In de avond besteld en meteen de volgende dag geleverd. Denk wel relatief duurder dan wanneer je bij een lokale bloemist besteld.
Bos bloemen zag er prachtig uit en mooi op tijd bezorgd
Mega snelle service. Dubbel. Bestellen ging makkelijk en het boeket werd dezelfde dag nog verstuurd. Helaas moest ik de bestelling annuleren vanaf mijn kant en had direct gebeld. Het boeket werd net in de bus geladen door de bloemist in Amsterdam om de storm voor te zijn! Gelukkig geen probleem. Ik spreek echt over uur werk. Ik heb alleen nog niet mijn geld retour, maar ik ga ervan uit dat dit vandaag in orde wordt gemaakt ;)
Als je een dierbare verliest en woont zelf in het buitenland dan is een mooie bos bloemen een geweldige troost. Ik heb de bloemenfoto ontvangen vanuit Spanje en geweldige grote bos met verse bloemen. De kwaliteit is goed en de levering op tijd. Al met al Top!
Bloemen houden van mensen, daarom bestel ik bij Fleurop! Top kwaliteit en zij komen hun afspraken na. De mensen die ik spreek waar de bloemen naar toe zijn gestuurd zijn altijd zeer tevreden!
Voor een nieuwe medewerkster prachtige bloemen besteld welke snel en eenvoudig zijn geleverd..
We hadden een boemetje besteld voor onze zoon en schoondochter voor hun nieuwe huis en die werd op de zelfde dag geleverd en we kregen meteen een foto van de bloemen opgestuurd , ze waren er erg blij mee en de bloemen zijn prachtig . Bedankt Fleurop voor de snelle en goede service
Fijn, dat de bloemen dezelfde dag nog bezorgd kunnen worden.
Beste Tamara, Dank je wel voor je beoordeling. Fijn he dat onze bloemisten daarvoor kunnen zorgen ;-). Graag zien we je een volgende keer weer terug. Groetjes team Fleurop
Wij wilde voor vrienden een klein gebaar uitten na het verlies van hun huisdier. Wij waren er al vanuit gegaan dat het een dag later zou worden vanwege de storm van afgelopen vrijdag, maar het is een uur of 1 a 2 later al bezorgd, was super!
Beste Jasmijn, Dank je wel voor je beoordeling. Wat een mooi boeket hebben we bezorgd, hopelijk heeft het je vrienden een beetje geholpen. En wat fijn dat het zo snel bezorgd is. Graag zien we je weer terug! Groetjes team Fleurop
Chagerijnige bezorger. 1 Dag te vroeg geleverd. Matige kwaliteit bloemen voor zoveel geld. Deze keer waren wij niet blij.
Beste Roeland, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de bezorging en over het geleverde boeket. Ik heb je een e-mail gestuurd met daarin een toelichting. Groetjes, Lindy Fleurop
Een mooi rouwboeket wat ik besteld had. Op de gevraagde dag afgeleverd.
Voor de 75e verjaardag van m’n moeder heb ik haar dankzij jullie haar weten te verrassen met een prachtig boeket met kaartje. Het heeft bijgedragen aan de verjaardagsbeleving die ze verdient!
Voor mijn jarige vader heb ik de bos ‘Kleurexplosie’ besteld, het was inderdaad een prachtige kleurrijke bos! En snel besteld ook, dezelfde dag nog.
Beste Sanne, Dank je wel voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat het een echte kleurexplosie was die we bezorgd hebben. En dat de bestelling ook zo snel was. We zien je graag een volgende keer weer terug! Groetjes team Fleurop
Goede service, prachtige bloemen
Het bestelde boeket zag er fraai uit; jammer, dat het, ondanks opgave telefoonnummer van ontvanger, bij de buren is afgegeven.
Fijn is de betrouwbare bezorging en de emailmelding wanneer de bloemen zijn bezorgd. Prijs/kwaliteit is minder, erg duur.
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.