Filters

6

NMi stuk maar geen 50 euro waard

Het kerststuk dat ik besteld had is mooi geworden en de kleur die ik gevraagd had is grotendeels aangehouden. Het werd op tijd geleverd maar geen 50 euro waard en veel kleiner dan op de foto’s getoond. Jammer ik doe dit geen tweede keer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Uitstekend

Prachtige boeketten, op tijd geleverd, zeer goede en meedenkende klantenservice !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Op tijd geleverd!

Het boeket met vaas heb ik laat besteld, maar is wel de volgende dag geleverd. Daar ben ik erg blij mee. De ontvangers waren enthousiast over de bos bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prima ervaring

Heldere website, snel betaalproces en belangrijkste: mooie bloemen die keurig bezorgd werden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prachtig boeket, zelfde dag nog bezorgd!

Het is makkelijk te bestellen en kan zelfs op dezelfde dag nog bezorgd worden. Mijn vriendin stuurde een foto van het boeket die ze had ontvangen en deze was mooier als op de voorbeelden op de website!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Altijd elk jaar een goede service..mooi boeket

Komt op juiste tijdstip aan...iedere keer een mooi boeket..

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Zeer tevreden

Mijn boeket werd bezorgd in Zuid-Afrika voor de verjaardag van mijn schoonzus. Zij wwerd heel blij verrast

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Mooi, fris, fleurige, verse bos bloemen.

Mooi boeket, op de afgesproken dag aangeboden voor een mooie prijs. De ontvanger was er erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Prima uitgevoerd

Keurig geïnformeerd en de ontvangsten was er erg blij mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prima service

prima sevice

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
4

bloemen een dag te vroeg bezorgd!

bloemen helaas een dag te vroeg bezorgd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
5

Gemiste kans

Tijdens bestelling kaartje kozen + tekst getypt .. Bij bezorging zat kaartje er niet bij. Bij ontvanger moeten nagaan of boeket bezorgd was. Kortom: Verrassing eraf! Gekozen voor rond boeket, was het ook niet :-(

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Helemaal ontzorgd

ik zal eerlijk bekennen dat ik vaak de verjaardagen vergeet van mijn naasten, daarom ben ik ook zo blij met deze service. Ze bezorgen de bloemen nog dezelfde dag ;-) Je krijgt ook een melding of het wel/niet is bezorgd :-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
8

Prima, maar het betalingsprocess gaf me geen veilig gevoel

Geen enkele opmerking wat betreft keuze van bloemen & extra's , dit verliep heel vlot. Wat ik enkel vreemd vond is dat bij betaling met AMEX je op een scherm komt waarbij webadress niet start met "https: .." - dit gaf me geen goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Top bezorging

Ik heb een kerststuk naar Duitsland laten bezorgen. Het kerststuk zag er prachtig uit en keurig op tijd bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Snelle flexibele service

Mooi boeket, snel en netjes geleverd! Veel keuze uit mooie boeketten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Snelle, perfecte goed verzorgde service

Van bestellen tot en met het geleverde boeket is alles goed en kwalitatief van hoge kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prachtige bloemen!

Prachtig kerstboeket gekocht voor mijn ouders. En direct dezelfde middag nog thuis bezorgd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
8

Prima geregeld

Mooi kerstboeket

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prachtig

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Praktisch, helder, goede kwaliteit

Fijne toegankelijke website. Enige minpuntje is dat er beslist 2 karakters ingevuld moeten worden bij de voornaam. En als iemand geen meerdere voor of dooonamen heeft dan blokkeert het systeem en moest ik de volledige voornaam invullen en dat us niet altijd wenselijk aangezien de leeftijd van ontvanger

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Mooi bosje bloemen.

Zoals beschreven de volgende dag afgeleverd op adres.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Top!

Prachtig rouwboeket!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Goede snelle service

Snelle service en een mooie bos bloemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Makkelijk en snel!

Uitgebreide keuze.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Kiyoh Bewertungen

• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.