Het kerststuk dat ik besteld had is mooi geworden en de kleur die ik gevraagd had is grotendeels aangehouden. Het werd op tijd geleverd maar geen 50 euro waard en veel kleiner dan op de foto’s getoond. Jammer ik doe dit geen tweede keer.
Prachtige boeketten, op tijd geleverd, zeer goede en meedenkende klantenservice !
Het boeket met vaas heb ik laat besteld, maar is wel de volgende dag geleverd. Daar ben ik erg blij mee. De ontvangers waren enthousiast over de bos bloemen.
Heldere website, snel betaalproces en belangrijkste: mooie bloemen die keurig bezorgd werden
Het is makkelijk te bestellen en kan zelfs op dezelfde dag nog bezorgd worden. Mijn vriendin stuurde een foto van het boeket die ze had ontvangen en deze was mooier als op de voorbeelden op de website!
Komt op juiste tijdstip aan...iedere keer een mooi boeket..
Mijn boeket werd bezorgd in Zuid-Afrika voor de verjaardag van mijn schoonzus. Zij wwerd heel blij verrast
Mooi boeket, op de afgesproken dag aangeboden voor een mooie prijs. De ontvanger was er erg blij mee.
Keurig geïnformeerd en de ontvangsten was er erg blij mee
prima sevice
bloemen helaas een dag te vroeg bezorgd!
Beste Hennie, Bedankt voor je beoordeling en je reactie op onze e-mail. Fijn dat je akkoord gaat met de aangeboden oplossing. Wij zijn je een volgende keer graag weer beter van dienst. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Tijdens bestelling kaartje kozen + tekst getypt .. Bij bezorging zat kaartje er niet bij. Bij ontvanger moeten nagaan of boeket bezorgd was. Kortom: Verrassing eraf! Gekozen voor rond boeket, was het ook niet :-(
Beste C. van der Waal, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. Vervelend dat je niet tevreden bent, dit is niet de bedoeling. Wij hebben je een e-mail gestuurd en zien jouw reactie hierop graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Klantenservice Fleurop Nederland BV
ik zal eerlijk bekennen dat ik vaak de verjaardagen vergeet van mijn naasten, daarom ben ik ook zo blij met deze service. Ze bezorgen de bloemen nog dezelfde dag ;-) Je krijgt ook een melding of het wel/niet is bezorgd :-)
Geen enkele opmerking wat betreft keuze van bloemen & extra's , dit verliep heel vlot. Wat ik enkel vreemd vond is dat bij betaling met AMEX je op een scherm komt waarbij webadress niet start met "https: .." - dit gaf me geen goed gevoel.
Ik heb een kerststuk naar Duitsland laten bezorgen. Het kerststuk zag er prachtig uit en keurig op tijd bezorgd.
Mooi boeket, snel en netjes geleverd! Veel keuze uit mooie boeketten!
Van bestellen tot en met het geleverde boeket is alles goed en kwalitatief van hoge kwaliteit!
Prachtig kerstboeket gekocht voor mijn ouders. En direct dezelfde middag nog thuis bezorgd!
Mooi kerstboeket
Heel goed
Fijne toegankelijke website. Enige minpuntje is dat er beslist 2 karakters ingevuld moeten worden bij de voornaam. En als iemand geen meerdere voor of dooonamen heeft dan blokkeert het systeem en moest ik de volledige voornaam invullen en dat us niet altijd wenselijk aangezien de leeftijd van ontvanger
Zoals beschreven de volgende dag afgeleverd op adres.
Prachtig rouwboeket!
Snelle service en een mooie bos bloemen
Uitgebreide keuze.
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.