Hele positieve ervaring, en fijn zo tevreden te kunnen zijn, in zo,n verdrietige situatie! Ik beveel dit zeker aan!
Binnen 24 uur netjes een mooi boeket bezorgd .
boeket naar wens en op tijd geleverd.
s'morgens besteld en in de middag al bezorgd - Toppie !! Prachtig boeket
Geleverd wat besteld is op juiste datum!
Mijn tantetje, al vanaf mijn prille jeugd een 2e moeder, was jarig zag ik. Neeeeee, totaal verheten! Wat nu? Ik moest werken en lieve tante woont aan de andere kant van het land. Ik googlen. Jaaaaaaa, Fleurop bezorgt nog dezelfde dag, hoeraaaaaa! Nog voor 17.00 uur belt tante lief mij helemaal blij en gelukkig. Wat een mooi boeket. Poeh, dat scheelde niet veel. En niet eens zo duur.
Mooie bos voor onze moeder!
Goede service, mooi boeket heel tevreden. Vrienden hebben er van genoten dank je.
Mooie bloemen, netjes op tijd.
Mooi boeket, moeders was er blij mee , en op tijd geleverd bedankt
En de bonbons zijn ook erg lekker ;-) Wel prijzig...
Beste Henk, Wat fijn om te lezen dat het een mooi kerststuk is. En die bonbons zijn lekker he?! Dat zijn we helemaal met je eens ;-). Groetjes team Fleurop
Helemaal top gewoon! Voor mij een vertrouwd adres en dat blijft ook zo!
Mooie boeketten voor redelijke prijs om uit te kiezen. Leuke kaarten voor erbij! Goede afhandeling van de bestelling, bezorging snel! Top service en zeker aanbevelen waard
Bloemen besteld voor ouders, keurig op tijd en een mooi boeket!
Snelle levering en ontvanger was zeer tevreden
De bos bloemen was niet goedkoop maar gelukkig groter dan ik had gedacht (kreeg een foto vd ontvanger). Wel een beetje stom dat je in de bestelling pas bij het eind ziet dat je bezorgkosten moet betalen…
Had een prachtig boeket van 30 rozen besteld. De leverende bloemist had deze niet op voorraad. Gezien het feestelijke moment wilde ik graag vasthouden aan 30 rozen. De rozen die beschikbaar waren, waren duurder dus ik betaalde bij via goede service. Aan het einde van de feestelijke dag werden de bloemen geleverd. Een paar geknakt, maar veel schade in de rozen en het groenblad. Dit staat niet in verhouding met de 3,50€ per roos die ik heb betaald. Ik bv haal ze dus volgende keer weer gewoon zelf.
De bestelling is makkelijk en helder, en het resultaat grandioos. Mijn nicht was heel blij met haar supermooie boeket. Thanks.
Mijn vrienden waren enthousiast over het boeket. Zij vonden het heel mooi.
De grote keuze en de duidelijke site zorgde ervoor dat we het bouquet eenvoudig konden bestellen. Een paar uur daarna kregen wij van de ontvanger een foto ervan. Zelfs nog veel mooier dan op de site. Echt een aanrader!
Een prachtige bos en keurig op tijd
Heel fijn dat ik in de ochtend nog een boeket kon samen stellen met een kaartje en dezelfde dag laten bezorgen. Het was heel makkelijk te bestellen via de site. De volgende keer bestel ik het hier weer.
Needed to make someone happy the same day. You made that happen Thank you
Snelle service, binnen een paar uur bezorgd! Mooi boeket!
Mooie kerstboeketten en prima service.
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.