Filters

10

Helemaal Top

Hele positieve ervaring, en fijn zo tevreden te kunnen zijn, in zo,n verdrietige situatie! Ik beveel dit zeker aan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Goede bezorging

Binnen 24 uur netjes een mooi boeket bezorgd .

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

mooi boeket

boeket naar wens en op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Goede en snelle service

s'morgens besteld en in de middag al bezorgd - Toppie !! Prachtig boeket

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Prachtig boeket

Geleverd wat besteld is op juiste datum!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Snel èn goed!

Mijn tantetje, al vanaf mijn prille jeugd een 2e moeder, was jarig zag ik. Neeeeee, totaal verheten! Wat nu? Ik moest werken en lieve tante woont aan de andere kant van het land. Ik googlen. Jaaaaaaa, Fleurop bezorgt nog dezelfde dag, hoeraaaaaa! Nog voor 17.00 uur belt tante lief mij helemaal blij en gelukkig. Wat een mooi boeket. Poeh, dat scheelde niet veel. En niet eens zo duur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
8

Snel, mooi en persoonlijk!

Mooie bos voor onze moeder!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Super mooi .

Goede service, mooi boeket heel tevreden. Vrienden hebben er van genoten dank je.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Goede servive

Mooie bloemen, netjes op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Mooi boeket

Mooi boeket, moeders was er blij mee , en op tijd geleverd bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
8

Mooi Kerststuk!

En de bonbons zijn ook erg lekker ;-) Wel prijzig...

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Altijd super goede service!

Helemaal top gewoon! Voor mij een vertrouwd adres en dat blijft ook zo!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Snel, zoals gewenst en prachtig boeket !

Mooie boeketten voor redelijke prijs om uit te kiezen. Leuke kaarten voor erbij! Goede afhandeling van de bestelling, bezorging snel! Top service en zeker aanbevelen waard

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Mooie bloemen op tijd bezorgd!

Bloemen besteld voor ouders, keurig op tijd en een mooi boeket!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Geweldig

Snelle levering en ontvanger was zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Binnen 16 uur bezorgd én een mooie bos

De bos bloemen was niet goedkoop maar gelukkig groter dan ik had gedacht (kreeg een foto vd ontvanger). Wel een beetje stom dat je in de bestelling pas bij het eind ziet dat je bezorgkosten moet betalen…

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
6

Handig, service gericht maar matige kwaliteit

Had een prachtig boeket van 30 rozen besteld. De leverende bloemist had deze niet op voorraad. Gezien het feestelijke moment wilde ik graag vasthouden aan 30 rozen. De rozen die beschikbaar waren, waren duurder dus ik betaalde bij via goede service. Aan het einde van de feestelijke dag werden de bloemen geleverd. Een paar geknakt, maar veel schade in de rozen en het groenblad. Dit staat niet in verhouding met de 3,50€ per roos die ik heb betaald. Ik bv haal ze dus volgende keer weer gewoon zelf.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Een heel blij nichtje, door een superboeket.

De bestelling is makkelijk en helder, en het resultaat grandioos. Mijn nicht was heel blij met haar supermooie boeket. Thanks.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Goede service

Mijn vrienden waren enthousiast over het boeket. Zij vonden het heel mooi.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Heel gemakkelijk, prachtig boeket besteld.

De grote keuze en de duidelijke site zorgde ervoor dat we het bouquet eenvoudig konden bestellen. Een paar uur daarna kregen wij van de ontvanger een foto ervan. Zelfs nog veel mooier dan op de site. Echt een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Perfect

Een prachtige bos en keurig op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Zeer snel en mooi geleverd

Heel fijn dat ik in de ochtend nog een boeket kon samen stellen met een kaartje en dezelfde dag laten bezorgen. Het was heel makkelijk te bestellen via de site. De volgende keer bestel ik het hier weer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

got what I paid for

Needed to make someone happy the same day. You made that happen Thank you

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Snelle service

Snelle service, binnen een paar uur bezorgd! Mooi boeket!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

mooi sfeervol kerststuk

Mooie kerstboeketten en prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Kiyoh Bewertungen

• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.