Filters

8

een flower a day keeps the docter away.

met een bloemetje, zeg net iets meer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Top

Goede service en ik kreeg n compliment uit Duitsland Het was dezelfde dag al bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prima geregeld

Alles oke

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Mooi boeket

Op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Prachtige bloemen, goede klantenservice

Had een boeket besteld voor mijn assistente op de laatste dag van mijn werk. Het boeket liet nogal op zich wachten, maar toen ik in de namiddag via chat de klantenservice benaderde werd ik snel en efficiënt geholpen. Een prachtig boeket verscheen binnen 10 minuten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

top

top

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
6

Volgens bestelling

1 bezorging ongeveer kunnen aangeven , was nu wel laat 2 Bloemen snel verwelkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
8

Goed

Bloemen zijn mooi maar voor €25 ex. bezorgkosten vind ik t toch wel een klein boeket..

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Op tijd bezorgd en een boeket zoals getoond op de website

Wij hebben dit jaar twee 50-jarige gebeurtenissen beleefd in onze familie, onze dochter werd 50 in Perth Australië en mijn zus vierde haar ‘ golden wedding anniversary’ in Ottawa. Voor beide feesten heenbreng wij bij Fleurop de bloemen besteld. En bij beide waren wij zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Snelle levering

Bestellen op de website ging makkelijk en snel. Levering gebeurde nog de zelfde dag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Makkelijk

Makkelijk te bestellen site, wel lastig dat je van de ontvanger telef.nr op moet geven.Dit heb je in sommige gevallen niet van iedereen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
10

mooi boeket

Mijn ouders waren erg blij met dit mooie boeket!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
8

Kwaliteit top

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prachtige bloemen

Bestellen gaat makkelijk en de bloemen zijn keurig op tijd bezorgd. Ook fijn dat je bericht krijgt dat de bloemen bezorgd zijn of bij de buren zijn gebracht. Toevallig heb ik de bloemen gezien: prachtig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Prima

Mooie bos bloemen en netjes afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Prima

Vlotte webpagina - duidelijk en overzichtelijk - correcte afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Heel erg tevreden

Van het kerststuk dat ik besteld heb was de glazen bodem kapot, ik werd netjes gebeld of deze vervangen mocht worden door een aarden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prima geregeld

Via de site prima en duidelijk te regelen. Keurig bericht van bezorgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prima

Het word netjes en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Super verrassing

Prachtige bos bloemen met leuke cadeautjes Dezelfde dag nog gebracht. De jarige was er heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Professional Service

Ok. Geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prima service

De ontvanger had één missende roos omdat die was gevallen en die werd achteraf nog gebracht. Ook snelle reactie van de klantenservice nadat ik een foutje op mijn kaartjes had geschreven en ik dat voor de bedrukking nog wilde veranderen. Perfect opgelost en gelijk een uitgebreide bevestigingsmail gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
2

Erg kleine bos veel groen ipv bloemen

Krijg als reactie de bloemen zijn duur op het moment. Ik zou niemand aanraden bloemen te bestellen...ga naar de bloemist zelf en kies uit wat je wilt en laat dan bezorgen dan heb je meer waar voor je geld Bezorging wel snel

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Top

Mooie kerststukjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
7

Very Quick!

Easy to order, clear and very quick service. But expensive service compared to other providers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Kiyoh Bewertungen

• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.