met een bloemetje, zeg net iets meer.
Goede service en ik kreeg n compliment uit Duitsland Het was dezelfde dag al bezorgd
Alles oke
Op tijd
Had een boeket besteld voor mijn assistente op de laatste dag van mijn werk. Het boeket liet nogal op zich wachten, maar toen ik in de namiddag via chat de klantenservice benaderde werd ik snel en efficiënt geholpen. Een prachtig boeket verscheen binnen 10 minuten!
top
1 bezorging ongeveer kunnen aangeven , was nu wel laat 2 Bloemen snel verwelkt
Bloemen zijn mooi maar voor €25 ex. bezorgkosten vind ik t toch wel een klein boeket..
Wij hebben dit jaar twee 50-jarige gebeurtenissen beleefd in onze familie, onze dochter werd 50 in Perth Australië en mijn zus vierde haar ‘ golden wedding anniversary’ in Ottawa. Voor beide feesten heenbreng wij bij Fleurop de bloemen besteld. En bij beide waren wij zeer tevreden.
Bestellen op de website ging makkelijk en snel. Levering gebeurde nog de zelfde dag.
Makkelijk te bestellen site, wel lastig dat je van de ontvanger telef.nr op moet geven.Dit heb je in sommige gevallen niet van iedereen .
Mijn ouders waren erg blij met dit mooie boeket!
Prima
Bestellen gaat makkelijk en de bloemen zijn keurig op tijd bezorgd. Ook fijn dat je bericht krijgt dat de bloemen bezorgd zijn of bij de buren zijn gebracht. Toevallig heb ik de bloemen gezien: prachtig!
Mooie bos bloemen en netjes afgeleverd
Vlotte webpagina - duidelijk en overzichtelijk - correcte afhandeling
Van het kerststuk dat ik besteld heb was de glazen bodem kapot, ik werd netjes gebeld of deze vervangen mocht worden door een aarden.
Via de site prima en duidelijk te regelen. Keurig bericht van bezorgen.
Het word netjes en snel geleverd
Prachtige bos bloemen met leuke cadeautjes Dezelfde dag nog gebracht. De jarige was er heel blij mee.
Ok. Geen klachten
De ontvanger had één missende roos omdat die was gevallen en die werd achteraf nog gebracht. Ook snelle reactie van de klantenservice nadat ik een foutje op mijn kaartjes had geschreven en ik dat voor de bedrukking nog wilde veranderen. Perfect opgelost en gelijk een uitgebreide bevestigingsmail gekregen
Krijg als reactie de bloemen zijn duur op het moment. Ik zou niemand aanraden bloemen te bestellen...ga naar de bloemist zelf en kies uit wat je wilt en laat dan bezorgen dan heb je meer waar voor je geld Bezorging wel snel
Beste Sarina, Bedankt voor je e-mail. Wij hebben je een e-mail gestuurd met een toelichting. Klantenservice Fleurop
Mooie kerststukjes
Easy to order, clear and very quick service. But expensive service compared to other providers.
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.