Filters

9

Erg tevreden

Het is een heel mooi boeket en was op de aangegeven dag bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Keurige bezorging

Snelle bezorging en mooi boeket wat lang heeft gestaan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

In een paar klikken iemand blij maken

Prachtige bloemen, snel geregeld, top service Snel geleverd waardoor ik m'n vriendin kon verrassen en wat waardoor ze blij

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Snelle levering en precies wat we hadden verwacht!

Snelle levering en precies wat we hadden verwacht!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Zeer goede

Prima kwaliteit goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

prachtig boeket, puur geluk voor mijn ouders

Dit boeket heb ik besteld voor mijn ouders gouden huwelijksdag. Het boeket was prachtig, afgeleverd op de afgesproken dag. Mooi dat er de mogelijkheid is om een gepersonaliseerde kaart te maken (met foto). - puntje was dat het mij niet lukte om de lettergroote aan te passen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Excellent

The delivery of the bouquet was in time and exactly what I ordered

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Top

Genoeg keuze, duidelijke site, snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling, ook als deze bezorgd is. En de bloemen zijn van goede kwaliteit en staan zéker een week mooi.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Heel positief

Omdat ik in het buitenland (Australië) woon is Fleurop de ideale manier om bloemen (plus) te laten bezorgen. Ik gebruik Fleurop al jaren voor verjaar- en feestdagen. Over het algemeen zijn de ontvangers erg blij. Een enkele (2) keer waren de bloemen niet vers bij bezorging en mistte een wenskaart.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
5

Valt erg tegen

Niet goed, veel te deur voor bloemen die maar 4 dagen mee gaan. Valt heel erg tegen

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
3

Voeger kocht je een bloementje voor een tientje en nu tik je gewoon 50 euro af.

Veel te duur

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
8

Prima service en goede kwaliteit

Makkelijk bestellen Levering op gewenst tijdstip Goede kwaliteit van bloemstuk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
1

Slecht boeket

Lelijk boeket met bijna geen bloemen. Was een boeket van 25 euro

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Uitstekend

Service goed , gebeld om iets duidelijk te vragen, helaas boeket niet gezien maar ken persoonlijk de bloemist in Bilthoven . Al klant voor meer dan 50 jaar !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
8

Prachtig boeket, prima op tijd

Ben altijd zeer tevreden met Fleurop bestellingen. Dit keer wat vreemds: het feestelijke boeket bestond niet alleen uit verse bloemen maar ook uit enkele goud gespoten exemplaren. Ik vind dat niet passen in een "Fleurop-waardig" boeket, maar misschien is dat ouderwets?

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
8

Tevreden

X

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Top zaak

Snelle service mooie bloemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Gebakkelijk mooie bloemen bestellen.

prima. Een medewerker nam contact met mij op omdat haar opviel dat de datum van de uitvaart nog een flink aantal dagen in de toekomst slag. Het zelfde bloemstuk in staan de vorm komt die tijd wel overbruggen in verband met water. Een liggend bloemstuk zou tegen die tijd waarschijnlijk al wat lelijker zijn geworden. Om teleurstelling voor te zijn dan zij dus contact op. Zo is de bestelling aangepast naar het juiste

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Zo leuk om mensen te verrassen met bloemen!

Het is leuk om nabij te kunnen zijn als er iets te vieren is of als er verdriet is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Goed

Genoeg aanbod site is goed en duidelijk. Snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Makelijk mooi kerst stukje

Het was eenvoudig om een mooi kerst stukje vanuit het buitenland naar Familie in Nederland te sturen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Kerst op afstand

Ik woon in Frankrijk en het is heerlijk om altijd zonder zorgen iets moois te laten bezorgen bij mijn familie of vrienden. Dit keer een mooie kerstkrans voor mijn ouders. Toch een beetje kerst op afstand!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

fantastisch

zo snel had ik het niet verwacht, zondag via internet besteld maandag geleverd mooi bos bloemen , de ontvanger was er heel blij mee en daar ging het ons om, ze had veel voor ons gedaan dus bedanken met een bloemetje voor iemand die ver weg woont , goed gevoel

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Top bestelling goed afgeleverd

Goed geregeld eindklant was blij was ter ere van 50 jarig huwelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
5

Jammer dat kaartje afzender niet meegestuurd is

Mooi boeket maar ontvanger had geen idee van wie gekregen omdat er geen kaartje afzender bijzat! Vervelend want had juist persoonlijke boodschap op kaartje gezet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Kiyoh Bewertungen

• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.