Goed
Boeket besteld, aanpassing nadien goed door gevoerd na contact te hebben gehad. Alles in orde. Bedankt Fleurop
Al jaren bestel ik bij Fleurop bloemen, jullie zijn voor mij een kwaliteitskeurmerk. Afgelopen weekend is de door mij bestelde bos bij mijn oma bezorgd. Zij belde mij zeer teleurgesteld op dat de bloemen niet vers waren, niet de kwaliteit die ze gewend was. Ik heb daarop op maandag met de klantenservice gebeld (naar aanleiding van jullie mail met de vraag of ik tevreden was). Op zich werd ik vriendelijk te woord gestaan, maar er was alleen wat mogelijk als er beeldmateriaal zou worden opgestuurd. Een begrijpelijke vraag, ware het niet dan mijn oma niet beschikt over een smartphone, ik ruim een uur van haar vandaan woon (anders zou ik de bloemen zelf wel brengen) en ik de verzorgsters in haar huis in de huidige omstandigheden echt niet lastig ga vallen met dit soort verzoeken, ze hebben het al druk zat. Ik had gehoopt op iets meer coulance, in jullie systeem kunnen jullie vast zien dat ik regelmatig bloemen bestel en nog nooit eerder geklaagd heb.
Makkelijk besteld, mooie bos.
Zal de volgende keer weer bij jullie bestellen.
Prima service, Fleuropwaardig.
Enorm betrouwbaar. Wel soms:iets teveel groen (meer dan op foto)
Top!!
Aangezien ik op het kaartje was vergeten mijn naam te zetten als afzender, heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice en er werd zeer snel op gereageerd en is in orde gekomen.
Hallo alle Medewerkers !! Eenvoudig - overzichtelijk - snel - service goed !! Met vriendelijke groet Ber
Hallo Berry, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent :-)! We zien je volgende bestelling graag weer tegemoet. Groetjes team Fleurop
makkelijk, ook in deze tijd,om wat telaten bezorgen,al woon je uit elkaar.
TOP!
Super snel, dus top ervaring.
Staat hier al boven.
Prima
Sit-ins de eerst skeet dat ik bloemen heb besteld bij dit bedrijf. Waar ik in het verleden bloemen bij een ander bedrijf had besteld is dit een verademing. Bloemen waren vers, mooi en stonden de volgende dag nog mooi. Dit heb ik bij andere wel eens anders ervaren.
Prima service en een mooi boeket
Bestel gemak en voldoende keuze. Kon alleen geen tijd invullen voor de bezorging. Gevolg was dat de bos pas in de late middag (1715 uur) werd bezorgd. Verder geen opmerkingen.
Correcte behandeling/afhandeling van de bestelling. Mooie bloemen.
de boeketten zijn echt altijd prima in orde. Helaas was de afgelopen keer het bestelde kaartje niet aan de bos gehangen! De drukte zal hier wel debet aan geweest zijn, maar het is wel jammer als de ontvanger moet gissen van wie het boeket is.
Het rouw boeket is snel geleverd in Polen.
Hulde aan de Fleurop aan de Oranjelaan in Zoetermeer. We kunnen al een tijdje niet bij grootouders langs vanwege hun kwetsbare gezondheid. Daarom wilden we een mooi boeket sturen als beste alternatief. We bestelden een middelgroot boeket en die was niet goedkoop, maar hij is wel op de afgesproken dag geleverd, op een keurige manier. Het bleek ook groter te zijn dan verwacht en heel fraai. We hebben twee dierbaren heel blij verrast met de hulp van een uitstekende bloemist en daar zijn we erg blij mee. Natuurlijk is het gebaar van onze kant het belangrijkst geweest, maar het is fijn als blijkt dat de bloemist in de geest daarvan diens service verleent. Met een concurrent hadden we in het verleden minder goede ervaring, daarom was dat even spannend. Hier geen klachten.
fijne partij om mee samen te werken
Alles is makkelijk te vinden op de website en levering volgens afspraak.
Prima
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.