Geweldig
Snel
Beetje duur voor boeket
Duur en bezorging te laat....
Op t laatste moment online een boeket besteld en dat is diezelfde dag afgeleverd. De ontvanger was eeg gecharmeerd van de kwaliteit van t boeket.
Ben zeer tevreden over Fleurop.
Mijn ervaring met Fleurop is gewoon geweldig. Ik ben al vele jaren via Fleurop in zowel in het buitenland als hier in Nederland bloemen aan het versturen. Het is makkelijk en dus goed te doen
‘s ochtends om 09:00 uur besteld en voor de middag al bezorgd ❤️
Snel geleverd, prachtig boeket, goede kennisgeving
Snelle levering
Goede keuze mogelijkheden
De bos bloemen een beetje magertjes
Mooie site met voldoende keuze
Naar buitenland vind ik altijd spannend, maar tot nu toe is alles naar wens gegaan,. Dank jullie wel
T boeket heb ik niet gezien, maar degene die t ontving was er blij mee.
Snel besteld en kreeg een zeer enthousiaste reactie met foto van n prachtige bos bloemen.
Makkelijk een boeketje te vinden met ook een leuk kaartje erbij. En tevens een snelle bezorging!
De bos bloemen die ik had besteld was zeer slecht . Uitgebloeide bloemen en dode bladeren
Via Fleurop hebben wij een bloemetje laten bezorgen bij mijn zus. Wij wonen in Spanje en konden dus niet langs komen op haar verjaardag. Met het sturen van het bloemetje waren wij er toch een beetje bij.
Website en werkwijze zijn prima, tot de leverancier deze keer Boeket werd een dag te vroeg afgeleverd omdat hij toevallig toch in de buurt was. Heb ik nog niet eerder meegemaakt en hoop dat ook niet meer mee te maken. Heb dit ook per mail aan klantenservice gemeld en wacht nog op sntwoord
In vervand met tijdsgebrek bestel ik voor het eerst online bloemen, maar 57,40 euro inclusief bezorgen voor 12/13 bloemen in een boeket. Echt niet normaal.
Netjes op tijd bezorgd
Al vroeg in de ochtend een boeket besteld voor bezorging op dezelfde dag. Nog gebeld met het verzoek of het zo vroeg mogelijk bezorgd kon worden i.vm. beladen dag. Het boeket werd uiteindelijk als laatste bezorgmoment afgeleverd, om 17.55. Daarmee ging de intentie van het boeket verloren. De hoge prijs was ook niet in proportie met wat je er voor krijgt.
Elke keer weer een perfecte bezorging van een prachtig boeket
Mooie bos gestuurd
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Click here to view our Thuiswinkel Reviews certificate.
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours