Filters

10

Zeer goed

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Heel goed

Het boeket is mooi op tijd afgeleverd en zag er mooi uit zowel bij het afscheid nemen als bij de uitvaart was het boeket nog mooi en het beertje zat er mooi in

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Uitstekend

Het bestellen per mail is goed gegaan mede door de feedback van Fleurop o.a. dat het Kerststuk op de gevraagde datum bezorgd is. En de ontvangster telefonisch aan mij melde dat zij blij verrast was. Het stuk was nagenoeg zoals afgebeeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
4

Helaas een waar treurig geheel.

Viel knap tegen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

keurig netjes op dezelfde dag bezorgd

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
1

Bloemstuk werd pas een dag later bezorgd

Ik had een bloemstuk voor iemands verjaardag besteld. 's Avonds kreeg ik bericht dat het bloemstuk persoonlijk bezorgd was. De andere dag had ik contact met diegene voor wie ik het bloemstuk besteld had, maar zij had het niet ontvangen. Toen ik telefonisch contact opnam met jullie, bleek na contact met de betreffende bloemist dat er een fout was gemaakt. De bestelling stond voor de 11e genoteerd ipv de 10e en zou die dag worden bezorgd. Ze konden niet zeggen of dat in de middag of ochtend plaats zou vinden. Toen ik vertelde dat de betreffende persoon de hele dag zou werken en pas later in de middag thuis zou zijn en of het dan aan het eind van de middag, begin van de avond bezorgd kon worden, was in eerste instantie de reactie van de betreffende bloemist dat zij dat niet toe konden zeggen. Jullie medewerkster (als ik het mij goed herinner heet ze Sanne) heeft haar best gedaan en er bij de bloemist op aangedrongen om hier wel rekening mee te houden. Uiteindelijk is het bloemstuk de 11e aan het eind van de middag bezorgd. Complimenten voor jullie medewerkster, maar niet voor de bloemist. Dit is overigens al de tweede keer dat een bestelling niet aankomt en ik er achter aan moet bellen. Fouten kunnen gemaakt worden, maar dan verwacht ik daar bericht over en niet een bericht dat het persoonlijk bezorgd is, terwijl het bij de bloemist pas een dag later ingepland stond. Dat geeft geen vertrouwen en doet jullie naam ook geen goed.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
7

Makkelijk te bestellen en snelle service

Er was genoeg keus aan boeketten en je kunt tot 14:00 bestellen voor bezorging dezelfde dag. Ik vond het boeket een beetje tegenvallen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
8

prima

ontvangster erg blij met de prachtig geschikte bos.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
8

Goed, 2e x wat kariger boeket

2x hetzelfde boeket (duurzame variant) besteld met paar maanden tussenliggende tijd en in verschillende woonplaatsen. De eerste x een fantastisch boeket, deze keer wat kariger.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
8

Prachtig boeket

De keuzes die je op de site kunt maken, zijn overweldigend. Het boeket werd keurig op tijd bezorgd en viel in de smaak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Super

Bestelde Kerststuk werd snel bezorgd en ziet er prachtig uit! Ontvanger en gever beiden heel blij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
2

Slecht

Bezorgde boeket lijkt totaal niet op wat is besteld. Klachtenafhandeling super traag

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Zeer tevreden!

Bos bloemen laten bezorgen in het buitenland (portugal). Makkelijk online te regelen. Bezorging volgens afspraak. Mooie bos bloemen met gelukwenskaartje. Via mail goed op de hoogte gehouden van het bestellen tot bezorgen. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Fijne en prettige service

Goede communicatie. Op tijd geleverd. En ziet er prachtig uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
8

heel goed

is goed gegaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.
10

Uitstekend en op tijd

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prima

Op de afgesproken dag geleverd en een prachtig boeket

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
8

Keurig geregeld, betrokken personeel

Super geregeld, ook voor Belgie. Keurige terugkoppeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
10

Gemak met bestellen en goede service!

Zoals altijd perfect!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
7

Mooi optijd bezorgd

M

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
6

Rouwboeket viel tegen

Keuze gemaakt vanwege kleur en type bloem - tegenvaller- zwaar overprijst. Weet dat keuze kan afwijken van foto. Ik was niet van plan dit door te geven , eerder gevoel hier bestel ik niet meer...nu enquete ontvangen dus vandaar mijn feedback

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Goed

Zeer positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prima boeket en snelle bezorging.

Snelle bezorging en prima kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Comentarios sobre el Kiyoh

• Cualquier persona puede publicar una revisión siempre que se cumplan los términos y condiciones y la política de privacidad
• Realizamos verificaciones automáticas y manuales para evitar revisiones falsas tanto como sea posible
• Las reseñas escritas por iniciativa propia se muestran en línea inmediatamente y se verifican en un plazo de 72 horas