Vlot, eenvoudig en klantvriendelijk
Het bestellen, de vlotte aflevering en de overeenstemming tussen afbeelding en echte bouquet: allemaal okay, maar het is te duur.
goed
De keuze was ruim op de website. Het ontvangen boeket was prachtig en werd al vroeg in de ochtend bezorgd.
Mooi boeket samengesteld. Vriendelijke en goede levering
Overzichtelijke site, mooie opties in verschillende prijsklasses boeketten te kiezen en een optie met het persoonlijk maken met een kaartje.
Mooi boeket laten bezorgen. Ik zou het wel fijn vinden als de namen van de bloemen in de boeketten vermeld staan vanwege allergie/ sterk ruikende bloemen.
Heb een dag oor levering de bestelling doorgegeven en was de volgende ochtend vroeg al afgeleverd.
Bloemenboeket samengesteld én bezorgd zoals was afgesproken. TOP.
Snel en van hoge kwaliteit (boeketten en service) Via de website zouden er betere keuzemogelijkheden moeten zijn (minder zoeken en klikken) Fijn dat het de dezelfde dag vaak al bezorgd wordt
Het is makkelijk omber bestelling te plaatsen En ook om te kiezen welk boeket je neem
Het was een prachtig boeket en snel bezorgd. De ontvanger was zeer verrast.
De website is toegankelijk en overzichtelijk. Snelle levering.
Ik heb voor het jubileum van mijn schoonouders een grote bos bloemen besteld van €40,- mijn schoonmoeder stuurde mij een foto en het ziet eruit als een ***lig boeketje van 2 tientjes. Echt zo lelijk, die bloemist had er duidelijk geen zin in en dacht wat extra geld over te houden.
Beste Karen, Bedankt voor je beoordeling op KiyOh. Ik heb je een mail gestuurd met daarin een toelichting. Met vriendelijke groet, Fleurop Nederland
Een goede vriendin was bevallen, dan wil je natuurlijk op de dag zelf nog een boeket met een leuke knuffel van Nijntje erbij geven. Ik had het besteld, en binnen 2 uur had ze het ontvangen. Erg fijn!
Ik krijg altijd terug te horen dat het boeket zo mooi is dus dat maakt mij weer blij. Ik bestel al jaren bij fleurop en vind het een betrouwbaar bedrijf.
De totale afhandeling was een succes en het boeket vonden de ontvangers heel erg mooi!
Prima! Goede communicatie, snel, mooie bloemen
Ik vind de afhandeling erg goed . Over de boeketten ben ik tot nu toe zeer tevreden .
Misschien een appje sturen wanneer bloemen bezorgd worden
De tekst schrijven in voor in de kaart ging een beetje moeizaam.
Goed op tijd en top bezorgd
Makkelijk te regelen. Op tijd bezorgd
Alles is heel goed gegaan
Mooi bouquet bloemen op tijd afgeleverd bij de klant!
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Cliquez ici pour consulter notre certificat Thuiswinkel Reviews.
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.