Filters

2

veel minder dan verwacht

door het niet gelijktijdig leveren van bloemen en kaart wist de ontvanger niet wie de afzender was

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
9

mooi boeket, snel bezorgd

Nadat ik een herfstboeket had besteld voor iemand die een moeilijke periode doormaakte, kreeg ik 2 uur later al een berichtje van haar om me te bedanken. Toen was het boeket dus al bezorgd en het was erg mooi. Goedkoop is het niet maar dus wel erg handig en de bloemen zijn goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Nieuw bloemstukken, service en snel

Ik werd gebeld dat de bestelde kleur er niet meer was; of ik andere kleur wilde of volgende dag n boeket bezorgen. Goede service! TIP: kunnen volgen of je boeket is aangekomen; bij begrafenis weet je dit vaak niet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
7

Mooi boeket

Ik kwam om 14.00 uur bij mijn dochter. Er was nog geen boeket, jammer. Als je jarig bent is het fijn als er 's morgens bloemen worden bezorgd. Nu kwamen ze pas 's avonds om 17.00 uur ofzo, erg laat. Niet leuk dus, al waren de bloemen wel mooi. Maar een volgende keer bestel ik ze voor een dag eerder. Jammer dat dat niet duidelijk op de site staat, navraag leerde nl dat er wordt gewacht met het samenstellen van de bestellingen tot 14.00 uur en pas daarna worden ze gemaakt en bezorgd. Als je dan aan het eind van de rit zit...

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prachtig herfstboeket geleverd.

Prima service. Heel mooi herfstboeket besteld en geleverd. Jarige was er zeer blij mee. Foto website kwam overeen met het geleverde boeket. Mooi!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
7

Helemaal tevreden

Boeket bestel voor een familielid dat nogal veraf woont. Keurig netjes op tijd bezorgd en een prachtig boeket. De ontvanger was heel tevreden en blij. Goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Snel geleverd

Wel snel geleverd in de verenigde Staten, maar wel afwijkend van de bestel foto, Maar toch een geweldige service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

prima!

Alles volgens afspraak, prima service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
5

bevestiging van bezorging kwam laat.

De crematie was om 13.00 uur, maar kreeg pas tegen 17.00 uur bevstiging dat hij bezorgt was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Ontvangster was blij met het boeket

Geen bijzonderheden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
7

Goed en snel geregeld,

Ik ben alleen van mening dat als ik direct 1 minuut na mijn bestelling en mail naar de klantenservice maak, met een wijziging op het kaartje, dat dat wel verwerkt dient te worden. Groet Frank

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Heel goed, netjes

Ik was vergeten mijn naam op t kaartje te schrijven en werd keurig gebeld of dat klopte Heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Efficient

Efficient as always

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Fleurop Interflora Nederland BV altijd punctueel en topkwaliteit boeket

Mijn bestellingen zijn altijd online en ervaren nooit problemen. De bezorging is punctueel en de boeketten zijn van topkwaliteit. Bedankt voor al deze jaren service! Een dankbare klant uit Madrid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
1

zeer slecht

De bloemen zijn 1 week te vroeg bezorgd. Op het kaartje van de bloemist stond zelfs bezorgen de 28e, maar dat is de 21e geworden. De 90 jarige kreeg de bloemen dus te vroeg en daarmee is een groot deel van het gebaar in het water gevallen. Het is bovendien een zeer makkelijk te vermijden fout

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
1

Slecht

Ik kreeg een e-mail dat het bezorgd was Bij navraag bij de ontvanger bleek van niet De dag erna werd het bezorg eind vd dag Helaas niet meer op de verjaardag van de ontvanger

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
4

Dag van bezorgen wordt beslist door Fleurop

Bij de bestelling werd niet gevraagd wanneer er bezorgt moet worden

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
4

Te klein boeket voor het geld

De website en bezorgservice zijn goed. Het bezorgde bosje bloemen was echter kleiner dan verwacht. Bij een categorie “middel” bos bloemen van €32,95 (ex bezorgkosten) verwacht je een redelijke bos. De bezorgde bos was echter te klein. Het leek dan ook erm bos uit de bestelcategorie klein. Teleurstellend.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Snelle goede service

Genoeg keus uit mooie boeketten. Gelijk de volgende dag geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Goede prijs kwaliteit verhouding en goede service.

Zie hierboven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Prachtige bloemen afgeleverd

Alles is eenvoudig te bestellen via internet

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Top service

Goede communicatie. Ik vroeg per mail of de datum voor het leveren aangepast kon worden. Dit is toen gedaan. Netjes! Ik zou het leuk vinden als er leuke aanbiedingen komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prima

Zeer adequaat goede levering ook in Nieuw Zeeland

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Mooie kwaliteit boeket bloemen

Vanuit het ziekenhuiswas kon ik heel gemakkelijk een dag voor haar verjaardag een mooie bos bloemen voor mijn schoonmoeder bestellen. Dit waardeerde zij zeer en was onder de indruk van de mooie kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Fantastisch

Ik heb besteld voor de eerste keer, wat een super service, ik ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.