Filters

8

Mooie kwaliteit boeket bloemen

Vanuit het ziekenhuiswas kon ik heel gemakkelijk een dag voor haar verjaardag een mooie bos bloemen voor mijn schoonmoeder bestellen. Dit waardeerde zij zeer en was onder de indruk van de mooie kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Fantastisch

Ik heb besteld voor de eerste keer, wat een super service, ik ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Perfecte service

Prachtige kwaliteit bos bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Mooie bloemen en snelle geregeld

Het boeket was van hoge kwaliteit, ze hebben vroeg op de dag geleverd (wat ik fijn vind) en de bestelling was makkelijk te doen via internet

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Last-minute levering

In de ochtend bestellen en dezelfde dag geleverd! Voorkeur voor kleur is op aanvraag mogelijk. Met persoonlijke boodschap.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Supersnel en prachtige bloemen

Met een klik op de knop dezelfde dag nog een groot boeket gestuurd naar mijn ouders. Het ging supersnel en het was een mooi boeket. Helemaal prima dus! Tijdens het bestellen moest ik even zoeken waar ik de waaardebon kon inleveren maar op de chat snel antwoord gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Mooi boeket, goede service

Boeket is goed aangekomen en bloeit mooi op. Service ook goed vanwege wat vragen die behandeld zijn. Echt aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Very good

Very satisfied with your service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Mooi boeket. Ontvanger was erg blij

Prima mooi en vers boeket

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

super mooi boeket

een erg mooi boeket en netjes bezorgd , zeer tevreden met fleurop , vaker besteld en altijd tevreden , regio zevenaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Snelle service, prachtige bloemen

Direct contact vanuit fleurop over de levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Makkelijk bestelproces en prima bloemen

Snel en makkelijk kunnen bestellen en volgende dag vriendin blij mee gemaakt ! Prima service,ga het zeker onthouden voor de volgende keer!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
6

Bloemen en kaart goed gelukt, maar veel te vroeg bezorgd

De bloemen en kaart waren heel mooi geworden, maar ik had als bezorgdatum 5 oktober opgegeven, na 17:00 uur i.v.m. een te verrassen bruidspaar die dag. Echter, zijn de bloemen al bezorgd op 4 oktober om voor mij onbekende redenen..? Dat was wel een beetje jammer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Voor elke gelegenheid de juiste keuze.

Goed assortiment, goed overzicht, makkelijk te bestellen en een prima bezorgservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Super!! Mijn tante was heel blij verrast!

Ik heb een hele leuke reactie van mijn tante in Duitsland ontvangen. Zij heeft een heel zware operatie ondergaan en was heel erg verrast met jullie prachtige boeket! Ga ik zeker nogmaals via Fleurop regelen :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
4

Boeket viel tegen

Voor 32,50 verwacht ik een mooi vol boeket. En hoewel ik weet dat het boeket iets anders eruit kan zien dan op de afbeelding kwam het geleverde boeket helemaal niet overeen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
4

Goed maar toch een tegenvaller

Mooie bos bloemen voor de verjaardag van mijn vrouw online gekocht en deze zou op haar verjaardag bezorgd worden. Nu zijn wij beide zoals vele druk en dus niet constant thuis maar een groot gedeelte van de dag zou er iemand thuis zijn. Helaas kwam de bezorger net op het moment dat er niemand was en gaf de bloemist aan dat de buren de bloemen niet wilde aannemen. Dit kan maar ik heb de buren niet gevonden die het pakket geweigerd hebben (vermeld dit gewoon op de niet thuis brief)? Het meest ***lige is dat het briefje in de bus tussen de drammer en borstel was blijven hangen waardoor ik zelf toen ik thuis kwam hier naar op zoek moest gaan (ik dacht dat mijn vrouw deed alsof ze van niks wist). De bloemen moesten toen ook nog opgehaald worden wat mijn vrouw uiteindelijk zelf heeft gedaan. Ik begrijp dat op de website staat dat dit kan gebeuren maar laat me dan extra betalen voor een extra levering want zelf je bloemen een dag later ophalen is toch wel een domper. Daarnaast kregen wij (op zich logisch) de bos die ze de vorige dag al hadden klaar gemaakt maar daardoor nog een dag korter kan staan ook denk ik(dagvers?). Dus wellicht handig om te bekijken of 2de bezorgpoging in overleg en een stevig niet thuis briefje opties zijn. Het klinkt logisch maar in deze tijd is het natuurlijk ook best kansloos om helemaal niks aan te kunnen geven qua bezorgtijd! Geen “bezorger is onderweg” of “de bezorger is er binnen 1 uur” of “bezorger kunt u vanaf x uur verwachten” wat dan ook… Resultaat.. mijn vrouw was alsnog super blij met het mooie boeket want dat zag er erg goed uit maar toch een domper. Ps een fleurop bestelling van een andere bloemist is wel geleverd op dezelfde (verjaar)dag (toen was er net wel iemand thuis)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Gemakkelijk mijn keuze kunnen maken, daarna op ons gekozen tijdstip bezorgd.

.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Mijn zus was super blij met deze verrassing en de mooie bos bloemen

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Perfect !

Een mooi, stemmig rouwboeket snel op het juiste adres bezorgd. Perfect !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
3

Heel klein rouwboeket

Ik schrok van het rouwboeket wat er geleverd was op de uitvaart. Zo klein voor 105 euro. Als ik normaal een bos bloemen zou halen voor ong 30 euro had ik de zelfde aantal bloemen gehad en misschien wel meer. Hoe kan dit

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
4

Te vroeg bezorgd

Er is niet aan de bezorgdatum gehouden wat ik erg zonde vind. Het was voor mijn broer die ging intrekken in een nieuw huis maar hij ging pas de dag erna daar naartoe. Beetje jammer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
1

Niets is wat het lijkt.

Een opvallend veldboeket besteld. En dan dit boeket (zie foto) bezorgd krijgen. Snap dat het niet exact hetzelfde kan zijn.. maar het komt niet eens in de buurt. Laatste keer voor mij.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
3

Slechte bezorging

Niet op tijd bezorgen bij een crematie!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Goede en eenvoudige bestel wijze.

Bloemen uitkiezen was eenvoudige mbv menu. Op tijd bezorgd. Ontvangster was er erg blij mee!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.