Vanuit het ziekenhuiswas kon ik heel gemakkelijk een dag voor haar verjaardag een mooie bos bloemen voor mijn schoonmoeder bestellen. Dit waardeerde zij zeer en was onder de indruk van de mooie kwaliteit.
Ik heb besteld voor de eerste keer, wat een super service, ik ben zeer tevreden
Prachtige kwaliteit bos bloemen.
Het boeket was van hoge kwaliteit, ze hebben vroeg op de dag geleverd (wat ik fijn vind) en de bestelling was makkelijk te doen via internet
In de ochtend bestellen en dezelfde dag geleverd! Voorkeur voor kleur is op aanvraag mogelijk. Met persoonlijke boodschap.
Met een klik op de knop dezelfde dag nog een groot boeket gestuurd naar mijn ouders. Het ging supersnel en het was een mooi boeket. Helemaal prima dus! Tijdens het bestellen moest ik even zoeken waar ik de waaardebon kon inleveren maar op de chat snel antwoord gekregen.
Boeket is goed aangekomen en bloeit mooi op. Service ook goed vanwege wat vragen die behandeld zijn. Echt aanrader!
Very satisfied with your service
Prima mooi en vers boeket
een erg mooi boeket en netjes bezorgd , zeer tevreden met fleurop , vaker besteld en altijd tevreden , regio zevenaar
Direct contact vanuit fleurop over de levering
Snel en makkelijk kunnen bestellen en volgende dag vriendin blij mee gemaakt ! Prima service,ga het zeker onthouden voor de volgende keer!
De bloemen en kaart waren heel mooi geworden, maar ik had als bezorgdatum 5 oktober opgegeven, na 17:00 uur i.v.m. een te verrassen bruidspaar die dag. Echter, zijn de bloemen al bezorgd op 4 oktober om voor mij onbekende redenen..? Dat was wel een beetje jammer.
Goed assortiment, goed overzicht, makkelijk te bestellen en een prima bezorgservice.
Ik heb een hele leuke reactie van mijn tante in Duitsland ontvangen. Zij heeft een heel zware operatie ondergaan en was heel erg verrast met jullie prachtige boeket! Ga ik zeker nogmaals via Fleurop regelen :)
Voor 32,50 verwacht ik een mooi vol boeket. En hoewel ik weet dat het boeket iets anders eruit kan zien dan op de afbeelding kwam het geleverde boeket helemaal niet overeen.
Beste Lilian, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben je een e-mail gestuurd en zien graag een foto van het boeket tegemoet. Klantenservice Fleurop
Mooie bos bloemen voor de verjaardag van mijn vrouw online gekocht en deze zou op haar verjaardag bezorgd worden. Nu zijn wij beide zoals vele druk en dus niet constant thuis maar een groot gedeelte van de dag zou er iemand thuis zijn. Helaas kwam de bezorger net op het moment dat er niemand was en gaf de bloemist aan dat de buren de bloemen niet wilde aannemen. Dit kan maar ik heb de buren niet gevonden die het pakket geweigerd hebben (vermeld dit gewoon op de niet thuis brief)? Het meest ***lige is dat het briefje in de bus tussen de drammer en borstel was blijven hangen waardoor ik zelf toen ik thuis kwam hier naar op zoek moest gaan (ik dacht dat mijn vrouw deed alsof ze van niks wist). De bloemen moesten toen ook nog opgehaald worden wat mijn vrouw uiteindelijk zelf heeft gedaan. Ik begrijp dat op de website staat dat dit kan gebeuren maar laat me dan extra betalen voor een extra levering want zelf je bloemen een dag later ophalen is toch wel een domper. Daarnaast kregen wij (op zich logisch) de bos die ze de vorige dag al hadden klaar gemaakt maar daardoor nog een dag korter kan staan ook denk ik(dagvers?). Dus wellicht handig om te bekijken of 2de bezorgpoging in overleg en een stevig niet thuis briefje opties zijn. Het klinkt logisch maar in deze tijd is het natuurlijk ook best kansloos om helemaal niks aan te kunnen geven qua bezorgtijd! Geen “bezorger is onderweg” of “de bezorger is er binnen 1 uur” of “bezorger kunt u vanaf x uur verwachten” wat dan ook… Resultaat.. mijn vrouw was alsnog super blij met het mooie boeket want dat zag er erg goed uit maar toch een domper. Ps een fleurop bestelling van een andere bloemist is wel geleverd op dezelfde (verjaar)dag (toen was er net wel iemand thuis)
.
Prima
Een mooi, stemmig rouwboeket snel op het juiste adres bezorgd. Perfect !
Ik schrok van het rouwboeket wat er geleverd was op de uitvaart. Zo klein voor 105 euro. Als ik normaal een bos bloemen zou halen voor ong 30 euro had ik de zelfde aantal bloemen gehad en misschien wel meer. Hoe kan dit
Er is niet aan de bezorgdatum gehouden wat ik erg zonde vind. Het was voor mijn broer die ging intrekken in een nieuw huis maar hij ging pas de dag erna daar naartoe. Beetje jammer.
Een opvallend veldboeket besteld. En dan dit boeket (zie foto) bezorgd krijgen. Snap dat het niet exact hetzelfde kan zijn.. maar het komt niet eens in de buurt. Laatste keer voor mij.
Beste Michelle Schuurman, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice. Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Niet op tijd bezorgen bij een crematie!
Beste Richard Hut, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice. Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Bloemen uitkiezen was eenvoudige mbv menu. Op tijd bezorgd. Ontvangster was er erg blij mee!!!
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Cliquez ici pour consulter notre certificat Thuiswinkel Reviews.
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.