Filters

10

Goede en eenvoudige bestel wijze.

Bloemen uitkiezen was eenvoudige mbv menu. Op tijd bezorgd. Ontvangster was er erg blij mee!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Zeer tevreden en mooie boeketten

dit was voor mij de eerste keer dat ikzelf online bestelde in fleurop. Voor heen altijd via een bloemist . Ik ben al wat ouder en niet zo heel handig met socialmedia. Maar het was heel makkelijk en duidelijk. Aan te bevelen!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Helemaal goed

De ontvangers waren heel blij met het boeket. Mooie kleuren en verse bloemen. Zoiets moois hadden ze nog nooit gehad en ze zijn toch tachtig plussers. Ik kreeg een foto en ik vind het ook heel mooi.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
3

Oude bloemen

Volgens de ontvanger van het boeket waren de bloemen niet van de beste kwaliteit.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
2

Niet top

In het boeket waren 3 van de 4 rozen al verwelkt. Tevens 1 bloem volledig geknakt..

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
2

Matig boeket

Zeer matig boeket geleverd, weinig variatie, totaal niet zoals de beschrijving.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
7

mooie en goede kwaliteit bloemen

Altijd makkelijk bestellen en snelle levering, mis alleen de betaaloptie afterpay wel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Hele snelle service, direct een blije vriendin die het boeket heel mooi vond.

Prima geregeld, erg makkelijk, erg snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Perfecte service

De bloemen zijn correct afgeleverd en ik heb gehoord van de geadresseerde dat het een heel mooi boeket is. Ik ben dus heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Betrouwbare service en boeket van hoge kwaliteit!

In de afgelopen anderhalve maand heb ik twee keer een goede vriendin verrast met een prachtig boeket (incl. vaas en doos chocola) via Fleurop. De ene woont in de Randstad, de andere in een dorpje in Drenthe. In beide gevallen waren het prachtige boeketten, goed verzorgd, verpakt en bezorgd die ook nog eens lang mooi bleven in de vaas. Service is prima, bestellen via de website is makkelijk en de kwaliteit van de boeketten is uitstejend!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Mooie bos!

Bestellen is prima. Jammer dat als je een bezorgtijd wilt ingeven dat dat niet kan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
7

Mooi boeket, precies als op de foto

Het bijgesloten kaartje vond in wat saai en karig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Goede service, kwaliteit en makkelijk.

Bloemen besteld omdat vrienden dat nodig hadden. Ze waren op moment van bezorgen niet thuis. Werd gemaild met de oplossing. Volgende ochtend bezorgd. Vrienden heel blij;-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Het boeket voldeed aan de verwachtingen.

De ontvanger van het boeket ( een man van 81) vond het boeket prachtig. Al jaren krijgt hij op zijn verjaardag een boeket via Fleurop, en hij is altijd enthousiast. Bedankt voor de goede service. Met vriendelijke groet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
7

Gemakkelijke besteld procedure. Correcte aflevering

Fleurop geeft adequate berichten over de status van de bestelling en het tijdstip van bezorgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Uitstekend bouquet

Ruime keuze. Goede kwaliteit. Snel bezorgt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Snelle service met prachtige bloemen

De boeketten zijn mooier dan op de plaatjes, dat is zelfde het geval. Complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prima kwaliteit

Duidelijke website, snelle bezorging, prachtige bos.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Geweldig

Toppie ik ben zeer tevrede was en prachtige bos rozen voor me dochter en snelle service .

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Bestelling prima uitgevoerd.

Opdracht goed uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Snel geleverd

Rouwboeket snel en mooi geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
1

Boeket van 40,- bestelt, absoluut geen 40,- waard. Het was geen grote bos bloemen,

Voor dit geld verwacht je een groot boeket. Dat was het absoluut niet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prima organisatie!

Snelle actie, mooi boeket en terugkoppeling over de gang van zaken!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Hartstikke mooi boeket

Het was absoluut niet moeilijk een mooi boeket uit te zoeken.. De naam van het boeket was voor mij doorslaggevend

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
6

Matige bezorging

Ben altijd tevreden, maar deze keer is het boeket op de verkeerde datum afgeleverd dat was jammer want ze waren niet thuis terwijl de verjaardag 6 oktober was ik had het duidelijk aangegeven Het boeket was wel mooi volgens mijn kleindochter Hoop volgende keer beter

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.