Filters

9

snel geregeld

Makkelijk in te vullen website, met goed overzicht van de artikelen. En snelle en keurige levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Goede service en mooie bloemen.

Ik ben blij met de mooie boeketten. Ik vind alleen de bezorgkosten wat aan de hoge kant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Snel en goed geregeld

Ik had in de ochtend bloemen besteld. Die werden die zelfde dag geleverd. Net zo mooi als op de foto van de website staat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
6

Duur maar adequaat.

De bloemen waren duur, maar ik had er vetrouwen in dat de bezorging in orde zou komen. De prijzen van de speciale producten, zoals rouwboeketten, zijn te hoog.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Bloemen laten bezorgen was nog nooit zo makkelijk

Prima, goed te doen, overzichtelijke site, duidelijke keuze, betaalgemak en tot slot blije en verraste mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

De ontvanger was heel tevreden en enthousiast over het boeket. En dat was de bedoeling.

Goede en zorgvuldige procedure voor online bloemen bezorgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Bestelling goed uitgevoerd

Bestelling goed uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

perfecte snelle levering

binnen een uur geleverd.. verrassend perfect!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prima service

!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Perfect!

Volgens de ontvanger werkelijk prachtig boeket. Voldeed geheel aan de verwachtingen. Volgens afspraak, op tijd bezorgd. Grote klasse!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
7

mooie bossen bloemen

Ik had een boeket "Stoere Verrassing" besteld en het was een prachtig gevarieerd boeket met mooie kleuren. Heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Goede follow-up, prachtig boeket!

Keurig gebeld om nog even verzoek om op speciale tijd te bezorgen te checken. Perfect gebeurd en prachtig boeket. Betrouwbaar, goed en dus blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
7

Prima site, helder en duidelijk

Ik zou graag een berichtje krijgen wanneer de bestelling succesvol is afgeleverd. Ik heb nu geen idee of de bloemen zijn aangekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Mooi boeket alleeen een beetje laat geleverd.

Mooi boeket alleen een beetje laat geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Perfecte afhandeling

Eenvoudig bestellen en een snelle bezorging. Waar voor je geld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prima service, mooi boeket!

Het bestellen via de site is erg gemakkelijk en overzichtelijk. Ik koos voor het boeket van de maand inclusief kaartje. Ik kon dus op de foto zien hoe het boeket is samengesteld. De ontvanger was erg enthousiast. Voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Perfecte service

Mooie bos bloemen besteld en deze werd op de afgesproken datum netjes geleverd. De kwaliteit van de bloemen was uitmuntend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Top

Snel bezorgd Ik kon helaas geen cadeaukaart invoeren

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
4

Slordig!

De bloemen zijn, nadat er aangebeld is en niet werd opengedaan, buiten in de bakfiets gelegd die voor het huis staat. Ze zijn pas een dag later gevonden. Heel vervelend!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

De ontvanger was zeer blij met het prachtige boeket!!!

Super dat alles zo erg naar wens ging en de bezorging zo snel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Prima geregeld..!

Ieder jaar weer, boeket bloemen voor mijn dochter in Vancouver, ieder jaar correct geregeld....!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
6

Teleurgesteld in het formaat

Het boeket was veel kleiner dan ik had gedacht. Het was overigens wel moi. Ik ben vriendelijk gebeld door een mevr. Ivm het sdres

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prima service

Bloemen via de website besteld. De levering was conform afspraak. En er is een prachtig boeket geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Supersnelle bezorging

Alhoewel Fleurop aangeeft voor 14 u besteld,dezelfde dag nog bezorgd,vond ik het tijdstip van 13 u bestellen best riskant.... Het zou namelijk uiterlijk 17 u bezorgd moeten worden ivm sluiting bedrijf. Maar kreeg om 16.15u al een berichtje van ontvangst van de bloemen en het kaartje! Goede site met supersnelle bezorging!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prima!

Snelle en goede bezorging mooie bos.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.