From ordering to the delivery service - all top
Bloemen bestel ik altijd bij Fleurop omdat de website heel duidelijk is en ik precies kan zien wat het kost. De chat functie werkt heel goed als ik graag advies wil, snel en doelgericht. Heel belangrijk vind ik verse bloemen, mooi geschikt en met een mooie vaas. Verder wil ik natuurlijk zeker weten, dat de bloemen op het gewenste tijdstip worden bezorgd. Ik ben hier nog nooit in teleurgesteld!
Voor ons jubileum wilde ik 'een bloemetje met wat leuks' bestellen voor m'n vriendin. Wat een positieve verrassing! Het kaartje kon zelf helemaal aangepast worden en werd dus een foto van ons samen die nog steeds in de kast staat. Daarnaast kon er ook nog een lekker doosje bonbons bij, waar ik natuurlijk ontzettend punten mee heb gescoord. De bos bloemen was ook opvallend groot en mooi! De foto's hebben het boeket echt geen recht gedaan. Al met al, ontzettend tevreden!
Een kaartje voor bij het boeket gekocht, op mijn telefoon is niet gelukt om een tekst op een kaartje te zetten. Dit is het enige minpuntje.
De bos war erg mooi! Wij hadden alleen een voorkeurstijd ingevuld in verband met de werktijden van school. Met deze tijden is geen rekening gehouden, waardoor er 2 collega's 1.5uur hebben moeten wachten. Klantenservice heeft ons goed te woord gestaan en geprobeerd om de bezorger eerder te laten komen.
Makkelijk te bestellen , ruime keuze, snelle levering
Snel en goed!
Het is fantastisch geregeld. Het bloemetje is in goede orde bezorgd en ziet er mooi uit
Binnen 5 minuten besteld en dezelfde dag al bezorgd
Ontvanger was heel blij met haar mooie boeket. Prima, snelle service. Graag weer.
Snel besteld en bezorgd
Goed en snel geregeld en mooie bos geworden
2 maal werd ik gebeld over de kleur welke niet beschikbaar was in Zürich! Lastig dit soort zaken te regelen vanuit Nederland!! Het plantje werd s’middags keurig bezorgd bij het opgegeven adres!! Super tevreden
Wat een geschenk zo snel!
Mooie bos, lekkere chocolade en op tijd bezorgd
Ik stuur nu vaak boeketten omdat ik in Frankrijk woon. Dan mis je vaak emotionele momenten. De organisatie Fleurop werkt perfect en iedereen is altijd blij verrast met jullie bloemetjes; Hartelijk dank ! p.s. ik kan geen foto sturen, omdat ik ver weg woon.
Dat dus ;-) (O)K, als zout op de slak gelegd wordt, misschien ietsie aan de kleine kant voor het geld)
De keuze geven in klein, middel en groot en dan groot stelt niets voor! Erg teleurstellend ...
Beste Wendela Flokstra-Mesker, Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Het boeket was precies zoals ik het eilde dabk.
De rozen zijn liefdevol ver- en bezorgd!
Ontzettend tevreden met de bloemen, echt prachtig. Het enige vond ik toch jammer dat de beschrijving van de ‘Stoere bos bloemen’ toch echt lijkt alsof het een bos bloemen voor mannen is.
Ik bestelde een boeket voor mensen die net een dierbare verloren waren. Ze stuurden een foto van een mooi boeket en vertelden hoe blij ze waren met dit gebaar. Mooi op tijd geleverd dus, en de bloemen waren prachtig. Ik ben bijzonder tevreden!
ondanks de 'angst' dat een bestelling die in het buitenland moest worden uitgevoerd niet zou aankomen is het helemaal goedgekomen. De persoon die de bloemen ontving was razend enthousiast, en daarom wij ook. Volgende keer geen angst meer, het komt goed weet ik.
Goed
Helaas weet ik niet hoe de bloemen in werkelijkheid zijn, want ik heb een bosje bloemen naar mijn 93 jarige oma laten sturen voor haar verjaardag. Vanwege haar leeftijd en een zeer grote km afstand heb ik het niet kunnen zien en/of haar kunnen vragen hoe het bosje bloemen eruit zag. Het enige wat ik weet is dat ik pas laat een melding per mail kreeg dat de bloemen bezorgd waren. Als deze melding ook het tijdstip van bezorgen was, dan vind ik dat zeer laat op de dag. Ik ga ervan uit dat ondanks hoogst waarschijnlijk de zeer late levering, dat de bloemen in een goede verzorgde staat zijn geleverd en dat mijn oma er minimaal een week plezier van kan hebben.
Beste Frouke, Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Cliquez ici pour consulter notre certificat Thuiswinkel Reviews.
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.