Filters

10

Nice and fast service

From ordering to the delivery service - all top

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Snelle, betrouwbare service, mooi boeket

Bloemen bestel ik altijd bij Fleurop omdat de website heel duidelijk is en ik precies kan zien wat het kost. De chat functie werkt heel goed als ik graag advies wil, snel en doelgericht. Heel belangrijk vind ik verse bloemen, mooi geschikt en met een mooie vaas. Verder wil ik natuurlijk zeker weten, dat de bloemen op het gewenste tijdstip worden bezorgd. Ik ben hier nog nooit in teleurgesteld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Een onverwacht grote èn mooie bos rozen!

Voor ons jubileum wilde ik 'een bloemetje met wat leuks' bestellen voor m'n vriendin. Wat een positieve verrassing! Het kaartje kon zelf helemaal aangepast worden en werd dus een foto van ons samen die nog steeds in de kast staat. Daarnaast kon er ook nog een lekker doosje bonbons bij, waar ik natuurlijk ontzettend punten mee heb gescoord. De bos bloemen was ook opvallend groot en mooi! De foto's hebben het boeket echt geen recht gedaan. Al met al, ontzettend tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Een mooi bos bloemen!

Een kaartje voor bij het boeket gekocht, op mijn telefoon is niet gelukt om een tekst op een kaartje te zetten. Dit is het enige minpuntje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
6

Helaas geen rekening houdend met tijd

De bos war erg mooi! Wij hadden alleen een voorkeurstijd ingevuld in verband met de werktijden van school. Met deze tijden is geen rekening gehouden, waardoor er 2 collega's 1.5uur hebben moeten wachten. Klantenservice heeft ons goed te woord gestaan en geprobeerd om de bezorger eerder te laten komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Bezorging Top

Makkelijk te bestellen , ruime keuze, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Snel en goed!

Snel en goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Geweldig

Het is fantastisch geregeld. Het bloemetje is in goede orde bezorgd en ziet er mooi uit

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Makkelijk te bestellen

Binnen 5 minuten besteld en dezelfde dag al bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Zoals altijd weer uitstekend

Ontvanger was heel blij met haar mooie boeket. Prima, snelle service. Graag weer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Snel besteld en bezorgd

Snel besteld en bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Goed en snel geregeld

Goed en snel geregeld en mooie bos geworden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Super goed geregeld

2 maal werd ik gebeld over de kleur welke niet beschikbaar was in Zürich! Lastig dit soort zaken te regelen vanuit Nederland!! Het plantje werd s’middags keurig bezorgd bij het opgegeven adres!! Super tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Fantastisch

Wat een geschenk zo snel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Mijn moeder was helemaal gelukkig

Mooie bos, lekkere chocolade en op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Het is geweldig om mensen binnen 1 dag te verrassen met een prachtig boeket !

Ik stuur nu vaak boeketten omdat ik in Frankrijk woon. Dan mis je vaak emotionele momenten. De organisatie Fleurop werkt perfect en iedereen is altijd blij verrast met jullie bloemetjes; Hartelijk dank ! p.s. ik kan geen foto sturen, omdat ik ver weg woon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Mooi, vers boeket, vlot afgeleverd

Dat dus ;-) (O)K, als zout op de slak gelegd wordt, misschien ietsie aan de kleine kant voor het geld)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
1

Erg teleurgesteld in het boeket

De keuze geven in klein, middel en groot en dan groot stelt niets voor! Erg teleurstellend ...

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Prachtig rouwboeket

Het boeket was precies zoals ik het eilde dabk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

De rozen zijn liefdevol ver- en bezorgd!

De rozen zijn liefdevol ver- en bezorgd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Geweldige bos bloemen

Ontzettend tevreden met de bloemen, echt prachtig. Het enige vond ik toch jammer dat de beschrijving van de ‘Stoere bos bloemen’ toch echt lijkt alsof het een bos bloemen voor mannen is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prima geregeld

Ik bestelde een boeket voor mensen die net een dierbare verloren waren. Ze stuurden een foto van een mooi boeket en vertelden hoe blij ze waren met dit gebaar. Mooi op tijd geleverd dus, en de bloemen waren prachtig. Ik ben bijzonder tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

een heel plezierige ervaring: opdracht uitstekend uitgevoerd

ondanks de 'angst' dat een bestelling die in het buitenland moest worden uitgevoerd niet zou aankomen is het helemaal goedgekomen. De persoon die de bloemen ontving was razend enthousiast, en daarom wij ook. Volgende keer geen angst meer, het komt goed weet ik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
5

Het bestellen ging makkelijk

Helaas weet ik niet hoe de bloemen in werkelijkheid zijn, want ik heb een bosje bloemen naar mijn 93 jarige oma laten sturen voor haar verjaardag. Vanwege haar leeftijd en een zeer grote km afstand heb ik het niet kunnen zien en/of haar kunnen vragen hoe het bosje bloemen eruit zag. Het enige wat ik weet is dat ik pas laat een melding per mail kreeg dat de bloemen bezorgd waren. Als deze melding ook het tijdstip van bezorgen was, dan vind ik dat zeer laat op de dag. Ik ga ervan uit dat ondanks hoogst waarschijnlijk de zeer late levering, dat de bloemen in een goede verzorgde staat zijn geleverd en dat mijn oma er minimaal een week plezier van kan hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.